Snälla passa den informationen vidare till IDF.....de tycks ovetande om detta faktum
he, he...jag ringer med en gång. Har du numret?
he, he...jag ringer med en gång. Har du numret?
Secrist skrev:men om detta ses som ologiskt, vore det då helt accepterat att ha mål som förställde småbarn?
Nja, nu brukar inte småbarn utpekas som akuta hot i en konfliktsituation. Poängen är att varför går det bra att lära sig skjuta och träffa rätt så länge målet inte liknar en människa om det nu är uppenbart att det rör sig om människor. Oavsett likheten.
RedCloud skrev:Nja, nu brukar inte småbarn utpekas som akuta hot i en konfliktsituation
Snälla passa den informationen vidare till IDF.....de tycks ovetande om detta faktum.
Sniperace skrev:RedCloud skrev:Nja, nu brukar inte småbarn utpekas som akuta hot i en konfliktsituation
Snälla passa den informationen vidare till IDF.....de tycks ovetande om detta faktum.
ska vi skicka information till länder där de utrustar BARN med bombbälten med, eller är det en sysselsättning som är helt OK?
jag tror inte det är särslkilt vacker det heller, liksom de bomber som med avsikt sprängs bland enbart civila och barn av de modiga självmordsbombarna och dem som sänder ut dem.
är de helt i linje med hur man ska göra?
Regndrottning skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:Nja, nu brukar inte småbarn utpekas som akuta hot i en konfliktsituation
ska vi skicka information till länder där de utrustar BARN med bombbälten med, eller är det en sysselsättning som är helt OK?
jag tror inte det är särslkilt vacker det heller, liksom de bomber som med avsikt sprängs bland enbart civila och barn av de modiga självmordsbombarna och dem som sänder ut dem.
jag vill INTE plocka fram de vidriga bilder med offer för självmordsbombarna.......
de är lika hemska
Dessa blilder är toltalt vidriga!
Men, de är också 'bra' då vi ser med egna ögon, vad 'vi' ställer till med! Om vidriga bilder behövs för att få upp ögonen för krigets fasor så är jag helt för dem! Även om det knyter sig i magen varje gång jag måste se dessa bilder....
Sniperace skrev:RedCloud skrev:Nja, nu brukar inte småbarn utpekas som akuta hot i en konfliktsituation
Dessa blilder är toltalt vidriga!
Men, de är också 'bra' då vi ser med egna ögon, vad 'vi' ställer till med! Om vidriga bilder behövs för att få upp ögonen för krigets fasor så är jag helt för dem! Även om det knyter sig i magen varje gång jag måste se dessa bilder....
blueheaven skrev:Den där jävla RC med sin vidriga bilder, snälla citera inte dessa bilder så jag slipper se eländet och läsa skiten rc ger ifrån sig!
Secrist skrev:Den där jävla RC med sin vidriga bilder
Jag börjar tro att han går igång på bilder på våld och lidande.
N0llK0llBlue skrev:Den där jävla RC med sin vidriga bilder, snälla citera inte dessa bilder så jag slipper se eländet och läsa skiten rc ger ifrån sig!
GustavAnder skrev:Secrist skrev:Den där jävla RC med sin vidriga bilder
Jag börjar tro att han går igång på bilder på våld och lidande.
rc kan inte sätta på sin kärring, får utlösning av våldsbilder.
Och sniper tycks ha en fablesse för att kopiera dem igen och igen..., är du också impotent ?