Sniperace 2009-11-09, 22:28
Dao skrev:Där håller jag nog inte riktigt med dig, Sniper!
Jag tror just den typ av rävspel är värre ju LÄGRE ner i hierarkin du kommer i partipolitiken.
Jag har sett proffspolitiker live många gånger, och deras proffisionalitet har imponerat på mig varje gång! Det är i stort sett enbart när TV-kamerorna är igång som de går i luven på varandra. Före sändningen hälsar de på varandra glatt - inte sällan samåker de till debatten. Efteråt går de och käkar lunch tillsammans!
Undra om det skulle fungera att käka lunch med mig, RC, BH, Blåfront och dig!?!?
Risken är stor att vi blir utslängda frn restaurangen!!!
njaa, nu kommer vi in på lite annat, men ränksmideriet att ta sig fram är stort, ju mer det gäller.
tror du?
jag skulle troligen inte ha några problem med detta, det är så att öga mot öga så funkar det helt annorlunda, då går alla signaler fram, man har betoning, man har glimten i ögat och kan samsa på ett helt annat sätt, här är nog bara en ett problem, KTR har ju klart uttalat hur han skulle göra
jag vet att RC och jag utan vidare skulle kunna ha en rolg kväll utan något bråk, likaså BH, men BF kunde kanske vara ett problem, men man kan inte veta, dig skulle jag med säkerhet kunna samsas utan vidare, det är stor skillnad på irl och här.
det är ytterst sällan jag irl blir osams med någon, tvärtom så lyckas jag oftast lugna ner en upprörd stämning