Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Jag har ett problem...

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Jag har ett problem... Empty Jag har ett problem...

Inlägg  Regndrottning 2009-11-09, 01:27

Det är många som startar en tråd genom att lägga ut en länk och sedan fråga vad vi andra tycker om det...

Själv läser jag inte länken då det är inget som har väckt min nyfikenhet.

Personligen tycker jag det vore bättre men en summering av länkens innehåll så man får veta vad det handlar om. Blir jag intresserad DÅ först öppnar jag länken och kollar efter.

Men, snälla.... Säg vad det är ni vill diskutera istället för att bara lägga in en länk. Det är tråkigt och opersonligt.

queen
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Jag har ett problem... Empty Sv: Jag har ett problem...

Inlägg  Dao 2009-11-09, 01:30

Regndrottning skrev:Det är många som startar en tråd genom att lägga ut en länk och sedan fråga vad vi andra tycker om det...

Själv läser jag inte länken då det är inget som har väckt min nyfikenhet.

Personligen tycker jag det vore bättre men en summering av länkens innehåll så man får veta vad det handlar om. Blir jag intresserad DÅ först öppnar jag länken och kollar efter.

Men, snälla.... Säg vad det är ni vill diskutera istället för att bara lägga in en länk. Det är tråkigt och opersonligt.

queen

Håller verkligen med här! En länk är ett komplement till det man vill säga. Speciellt om länken inte är något annat än till Youtube, eller liknande...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Jag har ett problem... Empty Länkat

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 01:31

Blir jag intresserad DÅ först öppnar jag länken och kollar efter.

Att kolla länken rekommenderar jag om du är intresserad. Ofta finns det info som kanske inte finns med i summeringen på grund av att länkarens syfte har varit någon form av smutskastning.
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-11-09, 01:31

Jag håller också med.
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-11-09, 01:34

Secrist skrev:Blir jag intresserad DÅ först öppnar jag länken och kollar efter.

Att kolla länken rekommenderar jag om du är intresserad. Ofta finns det info som kanske inte finns med i summeringen på grund av att länkarens syfte har varit någon form av smutskastning.

Det är just det! En summering skall göra mig intresserad! Att bara se en länk finnar jag totalt ointressant!

queen
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Jag har ett problem... Empty Länkat

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 01:36

Det är just det! En summering skall göra mig intresserad! Att bara se en länk finnar jag totalt ointressant!

Helt rätt. Ska folk läsa länkarna får länkaren faktiskt lägga ner lite jobb också.
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-11-13, 00:00

Jag väljer att flytta upp denna vädjan så alla skall få chans att ta del av den....

queen

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:50