skrev du fokusförskjutning nyss ?
Men för att göra dig besviken, jag är mycket omtyckt både av elever, föräldrar och kollegiet just för jag står upp för "heder & moral" i en tid då högern tror att det är fula ord. Behörig eller inte...
RedCloud skrev:Det skulle inte förvåna om ni protesterade mot att folk bekämpar tex tillverkning av klusterbomber.
Marknaden regerar ju som bekant....
Nordic Light skrev:Det är alltid fel att förstöra någons privata egendom. Fel att hota deras fruar och barn till livet för ett yrke de har. Men så är ju vänsterns metoder, skräm så många som möjligt till tystnad.
bing skrev:Sossar-e-lata skrev:bakom glasattacken mot kyckling?
vänstergrupper vet jag inte, men visst känns det som ett medvetet sabotage av någon... militanta veganer känns dock mer troligt...
RedCloud skrev:"Det är alltid fel att förstöra någons privata egendom"
inte alltid
theward skrev:Nordic Light skrev:Det är alltid fel att förstöra någons privata egendom. Fel att hota deras fruar och barn till livet för ett yrke de har. Men så är ju vänsterns metoder, skräm så många som möjligt till tystnad.
jag tycker alla hot på tex detta forum kommit från högerkanten....
blueheaven skrev:bing skrev:Sossar-e-lata skrev:bakom glasattacken mot kyckling?
vänstergrupper vet jag inte, men visst känns det som ett medvetet sabotage av någon... militanta veganer känns dock mer troligt...
Militanta veganer?
De är väl så mycket vänster de kan bli?
blueheaven skrev:theward skrev:Nordic Light skrev:Det är alltid fel att förstöra någons privata egendom. Fel att hota deras fruar och barn till livet för ett yrke de har. Men så är ju vänsterns metoder, skräm så många som möjligt till tystnad.
jag tycker alla hot på tex detta forum kommit från högerkanten....
Nu tycker jag att du kränker höger theakward!
Regndrottning skrev:quote]
Sossar-e-lata skrev:Regndrottning skrev:quote]
Vem är kränkande nu?
"Fel att hota deras fruar och barn till livet för ett yrke de har"
heroinhandlare ?
Sossar-e-lata skrev:bakom glasattacken mot kyckling? typiskt en vänstermetod, om man inte får som man vill så terroriserar man på bästa sätt, kasta gatsten är ju poppis....
Susz X skrev:Sossar-e-lata skrev:bakom glasattacken mot kyckling? typiskt en vänstermetod, om man inte får som man vill så terroriserar man på bästa sätt, kasta gatsten är ju poppis....
Nopp- man ska passa sig för att döma och sprida rykten utan att veta...just för det kan vara precis tvärtom ..
Tycker det säger mest om dig själv som person som gör så.
Att det kan vara oskyldiga du försöker sprida rykten om berör dig tydligen inte alls...undrar varför?
Vad vinner nicket "sel "själv på det?