Vem vet, du Råtta:3 kanske är en fotsoldat i SvartePetters gäng?
+29
marxisten
berrra
RedAssVictory
MartinLingren
RedCloud6
redclownII
råttan III
F.I.S.T
DMustaine
Redclown
formsvackan
SiP
Regndrottning
R.O.F.L
GustavAnder
berralarzon
captaincodd
lazy
blueheaven
Secrist
Thetaxpayer
RedCloud
Redvictory
ANNA2LINK
Blåfront
MartinLindgren
råttan.
theward
Sniperace
33 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 751
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Blir mer och mer övertygad om att du är en Ankeborgare, iallafall verkar du hålla till i en liknade fantasivärld?
råttan III- Antal inlägg : 402
- Inlägg 752
martin,
Är det kanske dags att börja debattera?
Är det kanske dags att börja debattera?
- Inlägg 753
Just nu AB:s läsarfråga, vilka vinner valet 2010, 49.183 röster, säger:
Rödgröna 53,6% !
Kalliansen 41,2%
Vet ej 5,1%
Det är på riktigt Råtta:3, sen vet vi ju hur det är när du är inblandad,
Råtta:3 en riktig tjatmaskin
Debatt säger rådisen, på hans villkor då, hans meningsmotståndare ska stå på knä med mössan i handen inför den gudomlige Rådisen?
Och bara lyssna på hans tjat, trams och svammel!
Rödgröna 53,6% !
Kalliansen 41,2%
Vet ej 5,1%
Det är på riktigt Råtta:3, sen vet vi ju hur det är när du är inblandad,
Råtta:3 en riktig tjatmaskin
Debatt säger rådisen, på hans villkor då, hans meningsmotståndare ska stå på knä med mössan i handen inför den gudomlige Rådisen?
Och bara lyssna på hans tjat, trams och svammel!
råttan III- Antal inlägg : 402
- Inlägg 754
martin7lindgren skrev:Blir mer och mer övertygad om att du är en Ankeborgare, iallafall verkar du hålla till i en liknade fantasivärld?
Är detta ett exempel på debatt på martins villkor?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 755
råttan III skrev:martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad, att Råtta:3, sedvanligt bara viftar bort att så många som 17.000 personer är utkastade och utförsäkrade inom några dagar?
Förändrar ingenting att Reinfeldtarna snurrar som besatta i piruetterna och slänger in några ändringar för att rädda sina egna nyllen,
Att regeringen nu i flera år oroat så många sjuka och skadade människor att det finns dom som dött på vägen, kan inte göras ogjort,
Vid valet 2010 får kalliansen stå för allt elände dom gett många medborgare under sin mandatperiod!
Sen har vi ju hört Råttan:3:s analyser & prognoser under några år nu, varje gång kutar han in i väggen!
Jobb till flera 100.000 arbetslösa, och alla utförsäkrade till sommaren säger Råtta:3?
Låt säga att det blir så, inte fan är det alliansens förtjänst iså fall, anhängarna har ju ansvarsbefriat alliansen för allt under kriserna, skulle då jobben vara tillbaks till sommaren som Råtta:3 förutspår, så är alliansen lika ansvarsbefriade från det med!
Var inte orolig martin. Jag kommer minnas era fria fantasier om 17000 totalt utförsäkrade. Det kommer att användas flitigt för att visa att er skräckpropaganda inte är trovärdig.
Att du anser bidragsberoendet så allvarligt att människor dör vid blotta tanken på arbete visar ju bara hur illa det är.
När det gäller mina analyser så brukar jag ha rätt. Dock har jag inte förutspått jobb till flera hundratusen arbetslösa. Men jag förutspår att arbetslösheten kommer sjunka. Du har ju gett Alliansen hela skulden för den globala finanskrisen och måste ju då berömma Alliansen lika mycket när det vänder upp, eller?
Ursäkta vilka "analyser har du haft helt rätt i" ?
"fria fantasier", så pappren de personerna får hem där det står att ersättningen har ett slutdatum är bara en ren fantasi ?
Då borde väl FK och regeringen byta inriktning och börja med barnprogram istället............
"dör" ? Ja det visar väl ungefär vart du drar gränsen för att vara sjuk och inget annat.
Fast jag har en aning om att du inte har en aning om gur det är att lida av kroniska sjukdommar eller skador
För visste du nåt om det, skulle det inte komma så många grodor ut din mun
Sen hur det blir i slutändan, beror helt enkel på vad stark opionen blir.
Dvs hur många som helt enkelt ogillar "pyntet" med sjuka.
Fast dig kan man aldrig tacka för det, du stödjer ju snarare en fortsatt hård behandling av sjuka, med dina uttalanden
Arbetslösheten är ett annart kapitel. "den kommer att sjunka", tror du på fullt allvar att det händer de närmaste åren?
Saab läggs ner och det påverkar upp till 15 000 jobb...
Många industrier går verkligen på halvfart och arbettillfällena står och faller med exporten...
Export är livsnerven i Svensk ekonomi och ryggraden för att vi ska ha lägre arbetslöshet
- Inlägg 756
Ser idag hur Reinfeldt fortsätter med sina piruetter, nu försöker han och alliansen locka till hemliga och som lovar anonymitet för att hjälpa alliansen hur man regerera ett valår?
Möten väntas hållas i Helsingfors i januari, där ser man hur långt man är redo att gå´i alliansen, försöka göra sina politiska motståndare verkar vara vardagsmat i regeringen,
Ytterligare ämne att be honom förklara i kommande debatter, men vem vet sossarna kanske skickar dit några mullvadar på rådgivning?
Man undrar hur Reinfeldt skulle reagera om han fick veta att hans partifolk jobbade i åt motståndarna i lönndom bakom hans rygg? Hela tilltaget lär bara resultera i ett bett till i dom små moderatsvansarna
Möten väntas hållas i Helsingfors i januari, där ser man hur långt man är redo att gå´i alliansen, försöka göra sina politiska motståndare verkar vara vardagsmat i regeringen,
Ytterligare ämne att be honom förklara i kommande debatter, men vem vet sossarna kanske skickar dit några mullvadar på rådgivning?
Man undrar hur Reinfeldt skulle reagera om han fick veta att hans partifolk jobbade i åt motståndarna i lönndom bakom hans rygg? Hela tilltaget lär bara resultera i ett bett till i dom små moderatsvansarna
- Inlägg 757
Läste härom dagen att rekordbabyn nr:1 har landat i Kina?
Största kända nyfödda en "liten" grabb på 7 kilo och 56 cm lång inte dåligt?
Lite roliga rekordsiffror tycker jag, Nr:1 av alla människor i Kina är ju stort det med!
Största kända nyfödda en "liten" grabb på 7 kilo och 56 cm lång inte dåligt?
Lite roliga rekordsiffror tycker jag, Nr:1 av alla människor i Kina är ju stort det med!
- Inlägg 758
Skrämmande siffror från Sifo, som säger att en av tio väljare tycker SD ska bki en samarbetspartner om dom blir vågmästare 2010?
Vem blir förvånad att flest borgerliga väljare tycker det, men båda blocken har som tur är varit kristallklara med att inget samarbete med SD är tänkbart!
Inte förvånande att flest borgrar väljare tycker det, då dom särskilt moderaternas känner igen sig hos SD genom dom rastiska strömmningarna som finns hos just moderaterna!
Speciellt då att Reinfeldt fortfarande inte kommenterat händelserna hos Vellingemoderaterna,för han har ju som vana att sticka huvudet i sanden när det blir jobbigt för honom personligen!
Vem blir förvånad att flest borgerliga väljare tycker det, men båda blocken har som tur är varit kristallklara med att inget samarbete med SD är tänkbart!
Inte förvånande att flest borgrar väljare tycker det, då dom särskilt moderaternas känner igen sig hos SD genom dom rastiska strömmningarna som finns hos just moderaterna!
Speciellt då att Reinfeldt fortfarande inte kommenterat händelserna hos Vellingemoderaterna,för han har ju som vana att sticka huvudet i sanden när det blir jobbigt för honom personligen!
- Inlägg 759
Reinfeldt och alliansen är fega, expressen påstås i dagarna ha kommit över dokument som visar hur alliansen vägra ta debatter på löpande band mot oppositionen,
Med påståendet att de rödgröna inte har något och komma med?
Men då borde väl dom debatterna välkommnas av alliansen?
Sanningen är nog den att regeringen fegar ut, och vill inte ställas mot väggen för sin klasspolitik?
ökat utanförskap, ökad arbetslöshet, ökade klyftor och orättvisor är vad vi fick tvärtemot vad man lovade inför förra valet!
Men vilket som, om regering vägrar många debatter för att oppositionen inte har någon politik, så borde det ju vara tvärtom?
Sanningen och verkligheten närmar sig Reinfeldt och hans regim!
Med påståendet att de rödgröna inte har något och komma med?
Sanningen är nog den att regeringen fegar ut, och vill inte ställas mot väggen för sin klasspolitik?
ökat utanförskap, ökad arbetslöshet, ökade klyftor och orättvisor är vad vi fick tvärtemot vad man lovade inför förra valet!
Men vilket som, om regering vägrar många debatter för att oppositionen inte har någon politik, så borde det ju vara tvärtom?
Sanningen och verkligheten närmar sig Reinfeldt och hans regim!
- Inlägg 760
Lite rolig satir från DN idag,
Baske mig! Statsminister Fredrik Reinfeldt önskade svenska folket
God Jul...? Tror Baske mig?
Baske mig! Statsminister Fredrik Reinfeldt önskade svenska folket
God Jul...? Tror Baske mig?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 761
Debatt
Fast det är ju inte mycket till debatt. Bara ett ändlöst gnällande på regeringen utan egna alternativ. Fast debatterna lär ju dugga tätt längre fram.
Fast det är ju inte mycket till debatt. Bara ett ändlöst gnällande på regeringen utan egna alternativ. Fast debatterna lär ju dugga tätt längre fram.
- Inlägg 762
Vad säger man, hörde nyss Maud Olofsson sitta i TV4 nyheterna, att den kritik som riktats mot henne inte alls beror på missnöje, utan bara för hon är kvinna?
Men den otroliga mosamona kampanjen som rasade i flera år deltog ju Maudan i utan betänkligheter?
Maudan anser tydligen att hon ska bedömmas annorlundare än t.ex Mona Sahlin!
Själv tror jag kritiken mot tant Maudans piruetter inte har ett dugg och göra med att hon är kvinna, hon får helt enkelt tummen ner!
Men den otroliga mosamona kampanjen som rasade i flera år deltog ju Maudan i utan betänkligheter?
Maudan anser tydligen att hon ska bedömmas annorlundare än t.ex Mona Sahlin!
Själv tror jag kritiken mot tant Maudans piruetter inte har ett dugg och göra med att hon är kvinna, hon får helt enkelt tummen ner!
- Inlägg 763
Rapport
Vad säger man, hörde nyss Maud Olofsson sitta i TV4 nyheterna, att den kritik som riktats mot henne inte alls beror på missnöje, utan bara för hon är kvinna?
Martin lämnar en sina skruvade rapporter där halvsanningar blandas med rena lögner. Inget nytt där.
Det hon sade var att hon upplever att hon kritiseras hårdare än sina manliga kollegor och dessutom med epitet som aldrig skulle tillskrivas en man! Typ tindrande ögon och fula skor etc.
Martin lämnar en sina skruvade rapporter där halvsanningar blandas med rena lögner. Inget nytt där.
Det hon sade var att hon upplever att hon kritiseras hårdare än sina manliga kollegor och dessutom med epitet som aldrig skulle tillskrivas en man! Typ tindrande ögon och fula skor etc.
- Inlägg 764
Jag förstår att sanningen är hård för dig och ditt pekfinger?
Men fortsätt du secrist att tuta i mistluren, det klär dig!
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
- Inlägg 765
Snart börjar debatten !
- Inlägg 766
Ass:et namnkapare och smutskastare med rumpen i vädret och dildon i handen!
- Inlägg 767
Maud Olofsson yrar och skyller sina misslyckanden på alla andra och nu också på att hon är kvinna?
Tydligen är hon inte nöjd med att vara 5% Maud, hon vill bli ännu mindre,
särskilt stötande är att Maud utan betänkligheter deltog i mosamona kampanjen som rasade i flera år!
Då handlade det inte om att Mona utsattes för hon var kvinna, tydligen anser Maud att andra orsaker gäller i hennes fall?
Tydligen är hon inte nöjd med att vara 5% Maud, hon vill bli ännu mindre,
särskilt stötande är att Maud utan betänkligheter deltog i mosamona kampanjen som rasade i flera år!
Då handlade det inte om att Mona utsattes för hon var kvinna, tydligen anser Maud att andra orsaker gäller i hennes fall?
MartinLingren- Antal inlägg : 121
- Inlägg 768
Då var det dags. Nyårsfesten kan börja!
Whiskey till alla! SKÅÅÅÅÅL
Hurra för oppositionen, Hurra för Mona, Lars, Maria och Peter!
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Whiskey till alla! SKÅÅÅÅÅL
Hurra för oppositionen, Hurra för Mona, Lars, Maria och Peter!
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!
- Inlägg 769
Ja jisses, namnkaparen och smutskastaren som tagit mitt nick nu igen?
Smutskastar nicket martin7lindgren, join date 09.09.16 antal inlägg 62,
är alltså inte jag,
Helt säkert Ass:et här också!
Smutskastar nicket martin7lindgren, join date 09.09.16 antal inlägg 62,
är alltså inte jag,
Helt säkert Ass:et här också!
berrra- Antal inlägg : 79
- Inlägg 770
Snart ska den röda debatten börja !
- Inlägg 771
Ass:et igen med rumpan i vädret och dildon i truten, man vet att han smyger där i skuggan redo att hugga andra i ryggen, nu med sin senaste kapning, min avatar men sitt Assnick!
berrra- Antal inlägg : 79
- Inlägg 772
Ass:et igen med rumpan i vädret och dildon i truten, man vet att han smyger där i skuggan redo att hugga andra i ryggen, nu med sin senaste kapning, min avatar men sitt Assnick!
- Inlägg 773
Ord och inga visor från Barbro Hedvall på dagens AB debatt till Maud Olofsson om Maudan slingrande, snurrande och skylla sitt kritiserade ledarskap på alla andra?
Maud Olofsson rasar vidare tror jag?
Maud Olofsson rasar vidare tror jag?
- Inlägg 774
SENTIO RESEARCH DECEMBER...!
Visserligen finns tvivel över deras metoder, men trots det visar deras mätning samma som många andra senaste månaderna,
48,3% -44,0% = ett avstånd på 4%
S 32,0% MP 10,8% V 5,5%
M 28,2% FP 6,3% C 4,9% KD 4,6%
Dessutom backar SD från 7,2% förra månaden, till 5,9%!
C och KD hänger kvar på gärdsgården!
48,3% -44,0% = ett avstånd på 4%
S 32,0% MP 10,8% V 5,5%
M 28,2% FP 6,3% C 4,9% KD 4,6%
Dessutom backar SD från 7,2% förra månaden, till 5,9%!
C och KD hänger kvar på gärdsgården!
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-12-31, 01:47, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 775
Truth
Jag förstår att sanningen är hård för dig och ditt pekfinger?
Jag trodde knappt du kunde stava till ordet sanning?
Jag trodde knappt du kunde stava till ordet sanning?