Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+29
marxisten
berrra
RedAssVictory
MartinLingren
RedCloud6
redclownII
råttan III
F.I.S.T
DMustaine
Redclown
formsvackan
SiP
Regndrottning
R.O.F.L
GustavAnder
berralarzon
captaincodd
lazy
blueheaven
Secrist
Thetaxpayer
RedCloud
Redvictory
ANNA2LINK
Blåfront
MartinLindgren
råttan.
theward
Sniperace
33 posters

    NYA SIFFROR/OPINION...!

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 12:20

    Hur löd nu alliansregeringen nyårs budskap genom Svenotto Littorin ett,
    Gott Nytt Skit År! No
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-24, 12:23

    martin,

    Det var förra årets budskap. Lever hela den rödgröna röran i det förflutna?

    F.ö ville du inte kommentera att röran misslyckats med att presentera en politik i god tid innan valet. Man står mer förvirrade än någonsin.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 15:16

    Fel, Svenotto Littorin levererade budskapet i höstas och då avsåg han 2010 och 2011!

    Dags för dig Råtta:3 att börja ta sakerna för vad dom är, kanske ett lämpligt nyårslöfte? rabbit rabbit rabbit
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 03:32

    Som sagt, den rödgröna röran står mer splittrad än någonsin.

    Men Littorin har aldrig pratat om 2010/2011 som skitår.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 12:37

    Den splittringen du har tjatat om hela året får stå för din räkning Råtta:3, jag och många med mig, en majoritet av väljarna har som bekant en helt annan bild!

    Du dömde ju ut hela det rödgröna samarbetet hela förra hösten som något som aldrig skulle finnas, idag vet vi ju att du bara sköt lösa skott hela förra hösten!
    Det halmstrå du greppade ur luften då tuggar du på fortfarande!

    Intressant också nu inför valåret 2010, där oppositionen går med medvind i ryggen,är när många mätningar visar att runt 95% av oss väljare redan vet hur vi ska rösta i kommande val!

    Även dagens läsarmätning i expressen visar direkt i början att 97% vet hur man ska rösta 2010!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 21:50

    Antalet 100 åringar ökar lavinartat i sverige, antalet har ökat med 1000% senaste 30 åren!
    Vi beräknas idag ha 1500, 100 åringar!

    Vad säger Råtta:3 om det? Hårda bud för den arbetare han påstår sig vara med sin lata och tärande filosofi om medmänniskor som inte är friska hela och arbetsföra?


    Att sen alla dessa 100 åringar som inte tillgodogör sig en enda sänkt skattekrona utan däremot är med och finansierar den fullt arbetsföres Råtta :3s sänkningar, ges nog ingen nåd eller förmildrande?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 22:21

    Det är väl kul att vi får allt fler hundraåringar. Slår vad om att inte en enda av dem är lika gnällig som du.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 00:51

    Jag gnällig, det var värst! Men vem blir förvånad,med tanke på dina analyser och prognoser?

    En snurrig rådis med sitt svammel, tvära kast och blånekande vad han själv säger!

    Men vad du än gör, fortsätt tuta i mistluren och blås i trumpeten åtminstone fram till valet,du är en tillgång! Wink
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 01:18

    Du har väl i princip inte gjort annat än gnällt sen Alliansen tog över. Som ett litet barn har du ylat efter mer bidrag.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 15:06

    Ja du Råtta:3, hur kan du vara så korkad? Du kallar det gnäll för man tycker sverige fick en urusel skräpallians på halsen 2006?

    Sen är ju skillnaden på oss två, jag har inte tillgodogjort mig ett dugg på allianspolitiken, du har fått en radda skattesänkningar med är så jävla missnöjd ändå!

    Men det ser bra ut, oppositionen drar ifrån som bekant, sifo visar idag att Reinfeldt trots att han är statsminister börjar bli ikapp sprungen av övriga partiledare, särskilt det rödgröna MP närmar sig!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 15:45

    AB frågar idag sina läsare vilka vi tror vinner valet 2010?

    Just nu svarar 33.908 personer 53,7% de rödgröna, 41,4% alliansen!

    Det tar sig, eller hur?


    Lika bra att passa på och önska en God Fortsättning!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 16:47

    Sifo presenterar en mätning utförd av riksdags tidningen gällande invandringen,

    av 1000 tillfrågade anser 56% att invandringen senaste 20 åren varit bra för sverige!
    30% tycker inte det, 14% vet inte!

    Hos SD:s anhängare tycker 93% inte!


    Så det låter som om mångfallden lever!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 18:55

    AB:s läsarmätning rullar på just nu 40.000 röster,vilka visar:

    53,7% Rödgröna!
    41,2% Alliansen!
    5,0% vet ej?


    Vilket betyder att om dom 5% som inte vet,bestämer sig för alliansen så förändradet ingenting, fortfarande mörkt för borgarna?

    Även ADMINS lilla decembermätning talar samma språk med bara 14 röster:


    56% Rödgröna!
    42% Alliansen?


    Lägger man också till Expressens mätning igår,där man frågar om vi vet hur vi ska rösta 2010, så svarar 97% att man redan har bestämt sig,
    Så visst ser det onekligen bra ut just nu så här i jultiden, bara några dagar innan vi kliver in i valåret!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 21:13

    martin7lindgren skrev:Ja du Råtta:3, hur kan du vara så korkad? Du kallar det gnäll för man tycker sverige fick en urusel skräpallians på halsen 2006?

    Sen är ju skillnaden på oss två, jag har inte tillgodogjort mig ett dugg på allianspolitiken, du har fått en radda skattesänkningar med är så jävla missnöjd ändå!

    Men det ser bra ut, oppositionen drar ifrån som bekant, sifo visar idag att Reinfeldt trots att han är statsminister börjar bli ikapp sprungen av övriga partiledare, särskilt det rödgröna MP närmar sig!


    Vad roligt att du undrar hur jag kan vara så korkad.

    Faktum är ju att du gnällt i åratal trots att du har mer bidrag idag än någonsin. Du som bidragslyftare behöver ju inte ta dig till jobbet och drabbas därmed inte av höjda bilkostnader. Sen är det riktigt att vi som arbetar och försörjer såna som dig för första gången på decennier fått en viss skattesänkning. Det är vi väl värda efter decennier av sosseriets skattehöjningar som sosseriet "ger" till de arbetare de försöker lura att de värnar om.

    Jag är rätt så nöjd med Alliansens politik, men vårt skattetryck är fortfarande för högt.

    När det står klart för gemene man hur mycket sämre de kommer få det med rödgrön politik så tror jag faktiskt Alliansen kommer att vinna.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  theward 2009-12-26, 21:18

    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:Ja du Råtta:3, hur kan du vara så korkad? Du kallar det gnäll för man tycker sverige fick en urusel skräpallians på halsen 2006?

    Sen är ju skillnaden på oss två, jag har inte tillgodogjort mig ett dugg på allianspolitiken, du har fått en radda skattesänkningar med är så jävla missnöjd ändå!

    Men det ser bra ut, oppositionen drar ifrån som bekant, sifo visar idag att Reinfeldt trots att han är statsminister börjar bli ikapp sprungen av övriga partiledare, särskilt det rödgröna MP närmar sig!


    Vad roligt att du undrar hur jag kan vara så korkad.

    Faktum är ju att du gnällt i åratal trots att du har mer bidrag idag än någonsin. Du som bidragslyftare behöver ju inte ta dig till jobbet och drabbas därmed inte av höjda bilkostnader. Sen är det riktigt att vi som arbetar och försörjer såna som dig för första gången på decennier fått en viss skattesänkning. Det är vi väl värda efter decennier av sosseriets skattehöjningar som sosseriet "ger" till de arbetare de försöker lura att de värnar om.

    Jag är rätt så nöjd med Alliansens politik, men vårt skattetryck är fortfarande för högt.

    När det står klart för gemene man hur mycket sämre de kommer få det med rödgrön politik så tror jag faktiskt Alliansen kommer att vinna.

    Visste "gemene man" verkligen vad Allianspolitiken nu och i förlängningen innebär för vanligt folk. Så skulle Alliansen aldrig hamna i regeringsställnig igen

    De skullre vara fast i 30%-regionen.....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Redvictory 2009-12-26, 21:31

    theward skrev:
    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:Ja du Råtta:3, hur kan du vara så korkad? Du kallar det gnäll för man tycker sverige fick en urusel skräpallians på halsen 2006?

    Sen är ju skillnaden på oss två, jag har inte tillgodogjort mig ett dugg på allianspolitiken, du har fått en radda skattesänkningar med är så jävla missnöjd ändå!

    Men det ser bra ut, oppositionen drar ifrån som bekant, sifo visar idag att Reinfeldt trots att han är statsminister börjar bli ikapp sprungen av övriga partiledare, särskilt det rödgröna MP närmar sig!


    Vad roligt att du undrar hur jag kan vara så korkad.

    Faktum är ju att du gnällt i åratal trots att du har mer bidrag idag än någonsin. Du som bidragslyftare behöver ju inte ta dig till jobbet och drabbas därmed inte av höjda bilkostnader. Sen är det riktigt att vi som arbetar och försörjer såna som dig för första gången på decennier fått en viss skattesänkning. Det är vi väl värda efter decennier av sosseriets skattehöjningar som sosseriet "ger" till de arbetare de försöker lura att de värnar om.

    Jag är rätt så nöjd med Alliansens politik, men vårt skattetryck är fortfarande för högt.

    När det står klart för gemene man hur mycket sämre de kommer få det med rödgrön politik så tror jag faktiskt Alliansen kommer att vinna.

    Visste "gemene man" verkligen vad Allianspolitiken nu och i förlängningen innebär för vanligt folk. Så skulle Alliansen aldrig hamna i regeringsställnig igen

    De skullre vara fast i 30%-regionen.....

    Precis! det gäller bara att förklara vad Alliansens politik går ut på så kommer många få upp ögonen för varför de INTE skall rösta på dem!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 21:36

    martin7lindgren skrev:AB frågar idag sina läsare vilka vi tror vinner valet 2010?

    Just nu svarar 33.908 personer 53,7% de rödgröna, 41,4% alliansen!

    Det tar sig, eller hur?


    Lika bra att passa på och önska en God Fortsättning!


    Folk är oroliga uppenbarligen. Det kan man förstå.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 22:12

    Sen är det ju solklart vad många oroas över, att vi har Reinfeldtarna och kalliansen sittande i Rosenbad?

    Särskilt alla dessa 17.000 sjuka som om några dagar kastas ut ur föräkringen, och alla deras närstående,

    Kalliansens behandling av utsatta människor lär fortsätta höra talas om sig efter helgerna när nya året 2010 börjar?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 22:17

    För det första är min pension inget bidrag, det är min skattepliktiga inkomst,
    Varken min eller någon annan i liknade situation har det du kallar mer än någonsin, ingen av har fött ett öre av alliansen!

    För min del, ska inte kalliansen inbilla sig att det fungerar att slänga till mig ett avgnagt fläskben som dom säkert kallt räknar med innan valet,
    Har alliansen behandlat alla utsatta grupperna som hitills under mandatperioden, kan vi vänta några månader till,

    Då blir vi många väljare som säger nej, tummen ner för alliansen!


    Nej Råtta:3, jag undrar inte om du är korkad, jag vet det! rabbit rabbit rabbit
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 22:52

    martin7lindgren skrev:Sen är det ju solklart vad många oroas över, att vi har Reinfeldtarna och kalliansen sittande i Rosenbad?

    Särskilt alla dessa 17.000 sjuka som om några dagar kastas ut ur föräkringen, och alla deras närstående,

    Kalliansens behandling av utsatta människor lär fortsätta höra talas om sig efter helgerna när nya året 2010 börjar?


    Det troliga är att det där bullshitet som du gått på försvinner nu när dessa skräckscenarier uppenbarligen inte inträffar.

    Istället visar det sig nu när konjunkturen vänder upp att Alliansens politik för fler jobb får genomslag redan innan sommaren.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  theward 2009-12-26, 23:01

    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:Sen är det ju solklart vad många oroas över, att vi har Reinfeldtarna och kalliansen sittande i Rosenbad?

    Särskilt alla dessa 17.000 sjuka som om några dagar kastas ut ur föräkringen, och alla deras närstående,

    Kalliansens behandling av utsatta människor lär fortsätta höra talas om sig efter helgerna när nya året 2010 börjar?


    Det troliga är att det där bullshitet som du gått på försvinner nu när dessa skräckscenarier uppenbarligen inte inträffar.

    Istället visar det sig nu när konjunkturen vänder upp att Alliansens politik för fler jobb får genomslag redan innan sommaren.

    "bullshitet" ÄR VERKLIGHETEN FÖR DESSA MÄNNISKOR OCH DERAS FAMILJER, NÄR SKA DU FATTA DET???

    ps gissar på aldrig, men jag hoppas väl att det går upp ett ljus så småningom
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 23:11

    Vem blir förvånad, att Råtta:3, sedvanligt bara viftar bort att så många som 17.000 personer är utkastade och utförsäkrade inom några dagar?

    Förändrar ingenting att Reinfeldtarna snurrar som besatta i piruetterna och slänger in några ändringar för att rädda sina egna nyllen,

    Att regeringen nu i flera år oroat så många sjuka och skadade människor att det finns dom som dött på vägen, kan inte göras ogjort,
    Vid valet 2010 får kalliansen stå för allt elände dom gett många medborgare under sin mandatperiod!

    Sen har vi ju hört Råttan:3:s analyser & prognoser under några år nu, varje gång kutar han in i väggen!


    Jobb till flera 100.000 arbetslösa, och alla utförsäkrade till sommaren säger Råtta:3?
    Låt säga att det blir så, inte fan är det alliansens förtjänst iså fall, anhängarna har ju ansvarsbefriat alliansen för allt under kriserna, skulle då jobben vara tillbaks till sommaren som Råtta:3 förutspår, så är alliansen lika ansvarsbefriade från det med!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-27, 00:50

    martin7lindgren skrev:För det första är min pension inget bidrag, det är min skattepliktiga inkomst,
    Varken min eller någon annan i liknade situation har det du kallar mer än någonsin, ingen av har fött ett öre av alliansen!

    För min del, ska inte kalliansen inbilla sig att det fungerar att slänga till mig ett avgnagt fläskben som dom säkert kallt räknar med innan valet,
    Har alliansen behandlat alla utsatta grupperna som hitills under mandatperioden, kan vi vänta några månader till,

    Då blir vi många väljare som säger nej, tummen ner för alliansen!


    Nej Råtta:3, jag undrar inte om du är korkad, jag vet det! rabbit rabbit rabbit


    Oavsett vilket så kan vi konstatera att din pension inte är något du jobbat ihop till. Det har andra gjort och det tycker jag är bra gjort av oss.

    Det spelar ingen roll vad alliansen gör för dig martin. Du röstar ju villkorslöst. Men det finns ju andra väljare.

    Du får gärna kalla mig korkad hur mycket det vill. Det blir bara extra roligt att läsa hur förfärad du är över att högerdebattörer beter sig illa.
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-27, 00:51

    theward skrev:
    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:Sen är det ju solklart vad många oroas över, att vi har Reinfeldtarna och kalliansen sittande i Rosenbad?

    Särskilt alla dessa 17.000 sjuka som om några dagar kastas ut ur föräkringen, och alla deras närstående,

    Kalliansens behandling av utsatta människor lär fortsätta höra talas om sig efter helgerna när nya året 2010 börjar?


    Det troliga är att det där bullshitet som du gått på försvinner nu när dessa skräckscenarier uppenbarligen inte inträffar.

    Istället visar det sig nu när konjunkturen vänder upp att Alliansens politik för fler jobb får genomslag redan innan sommaren.

    "bullshitet" ÄR VERKLIGHETEN FÖR DESSA MÄNNISKOR OCH DERAS FAMILJER, NÄR SKA DU FATTA DET???

    ps gissar på aldrig, men jag hoppas väl att det går upp ett ljus så småningom


    Om ett par veckor har vi facit. Jag tror inte ett smack på att 17000 människor kommer stå helt utförsäkrade då.
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan III 2009-12-27, 00:57

    martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad, att Råtta:3, sedvanligt bara viftar bort att så många som 17.000 personer är utkastade och utförsäkrade inom några dagar?

    Förändrar ingenting att Reinfeldtarna snurrar som besatta i piruetterna och slänger in några ändringar för att rädda sina egna nyllen,

    Att regeringen nu i flera år oroat så många sjuka och skadade människor att det finns dom som dött på vägen, kan inte göras ogjort,
    Vid valet 2010 får kalliansen stå för allt elände dom gett många medborgare under sin mandatperiod!

    Sen har vi ju hört Råttan:3:s analyser & prognoser under några år nu, varje gång kutar han in i väggen!


    Jobb till flera 100.000 arbetslösa, och alla utförsäkrade till sommaren säger Råtta:3?
    Låt säga att det blir så, inte fan är det alliansens förtjänst iså fall, anhängarna har ju ansvarsbefriat alliansen för allt under kriserna, skulle då jobben vara tillbaks till sommaren som Råtta:3 förutspår, så är alliansen lika ansvarsbefriade från det med!


    Var inte orolig martin. Jag kommer minnas era fria fantasier om 17000 totalt utförsäkrade. Det kommer att användas flitigt för att visa att er skräckpropaganda inte är trovärdig.

    Att du anser bidragsberoendet så allvarligt att människor dör vid blotta tanken på arbete visar ju bara hur illa det är.

    När det gäller mina analyser så brukar jag ha rätt. Dock har jag inte förutspått jobb till flera hundratusen arbetslösa. Men jag förutspår att arbetslösheten kommer sjunka. Du har ju gett Alliansen hela skulden för den globala finanskrisen och måste ju då berömma Alliansen lika mycket när det vänder upp, eller?

    Sponsored content


    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 30 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 23:23