Sniperace 2009-10-27, 11:10
martin7lindgren skrev:Trovärdig förklaring,vem inbillar du dig vara Sniper, står jag till svars inför dig,
Ta och kliv ner från din höga häst eller håll tyst!
Inte fan har jag skyllt något på någon, ungefär som du skyller din sjukdomm på din farsa,vad är det trovärdigt med det?
Du sitter kanske bara och ljuger och i själva verket krökat till dig din sjukdom!
Eller menar du att det du säger är så djävla trovärdigt till skillnad mot det jag säger!
Men så länge det sitter Snipers ute i samhället kommer det finnas hemlösa,m för hänger det på dig så är det nog tvärkört för dom flesta,
Ditt besserwisser betende är fan ett stort särdrag hos er blånäsor,plus att du precis som din polare Mr.Råtta förnekar deig swjälv, du är så feg att du kallar dig opolitisk!
Njaaa, Neurofibromatos eller som det även kallas Morbus Recklinghausen, är inte en sjukdom man kan kröka till sig, eller ens åstadkomma genom något tvivelaktigt leverne, den är helt genburen, och det är samma sjukdom som placerade min salig far i rullstol under 40 år.....
Och jag anklagar INTE honom för detta, det är ju inget han planerat att ge mig, det är bara en naturens nyck.
Ok, Martin du anklagar INTE någon annan för din hemlöshet, men du skyller det på Skilsmässan, så fortfarande är jag nyfiken, VAD i denna orsakade att du blev hemlös i tjugo år?
VAr det som jag frågade så att det tog dig så hårt psykiskt att du inte förmådde att försöka reda upp situationen, eller hände något annat?
Eller var det så att du redan innan skilsmässan blivit svartlistad pga kronofogdeskulder eller annat?
Det är INTE för att döma dig, eller förnedra dig, det är ett genuint intresse att veta HUR detta kunde ske, men det får vi ju inte veta, är det något som du ser som genant om du berättar?
försök förstå, det är INTE som jag vill kompromettera dig, vill du inte delge oss VARFÖR en skilsmässa mynnar ut i tjugo års hemlöshet för oss som inte riktigt förstå detta?
att du flyttar ut för barnens bästa är helt förståeligt, men varför gav det hemlösheten, skilsmässor sker ju varje dag i sverige och väldigt få slutar som i ditt fall....