Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+29
marxisten
berrra
RedAssVictory
MartinLingren
RedCloud6
redclownII
råttan III
F.I.S.T
DMustaine
Redclown
formsvackan
SiP
Regndrottning
R.O.F.L
GustavAnder
berralarzon
captaincodd
lazy
blueheaven
Secrist
Thetaxpayer
RedCloud
Redvictory
ANNA2LINK
Blåfront
MartinLindgren
råttan.
theward
Sniperace
33 posters

    NYA SIFFROR/OPINION...!

    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan. 2009-10-26, 22:16

    martin7lindgren skrev:Jaha det går säkert och fixa en flytt ut i buschen?
    Dom flesta hemlösa bor ju redan ute i skogen,

    Men eftersom du påstår dig veta,nämn en kommun som välkommnar hemlösa,
    Nu har jag frågat både dig och din radarkompis Sniper nämna en enda kommun, men svaren lyser med sin frånvaro!

    Sen kan du vara säker på att dom flesta hemlösa visar viljan att få någonstans och bo varenda dag!


    Varför ska just hemlösa mötas av en välkomstkommité när de flyttar in? Det mottanadet förväntar sig inte vi arbetare.

    Varför arbetar du inte för att de hemlösa ska få tillgång till de lediga bostäder som faktiskt finns?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan. 2009-10-26, 22:22

    martin7lindgren skrev:Hur en skilsmässa leder till hemlöshet?
    Begriper du inte det,så har du något och fundera på Sniper!


    Drev mig till hemlöshet, den förpassade mig ut i hemlöshet,jag är långt i från den enda!

    Jag satt som du Sniper och hade inte ens tänkt tanken på hemlöshet, så en sak är jag säker på det som hände mig kan hända dig också,
    Du har fan inga garantier!


    Shit happens.

    Att ordna en ny bostad är dock relativt enkelt.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-26, 22:25

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Hur en skilsmässa leder till hemlöshet?
    Begriper du inte det,så har du något och fundera på Sniper!


    Drev mig till hemlöshet, den förpassade mig ut i hemlöshet,jag är långt i från den enda!

    Jag satt som du Sniper och hade inte ens tänkt tanken på hemlöshet, så en sak är jag säker på det som hände mig kan hända dig också,
    Du har fan inga garantier!

    Du menar att ditt ex slängde ut dig?

    Men vad hindrade dig att ordna boende?
    Var du redan innan du blev utslängd svartlistad av någon orsak, var du redan arbetslös, eller blev du arbetslös pga att du mist ditt boende?

    eller var det din förtvivlan som blockerade dig och du med andra ord bara gav upp och sket i allt?

    Fy fan vad låg du är sniper!

    NEJ, RV, det är inte att förnedra honom, det är seriös önskan att veta VAD som gjorde honom hemlös, att veta VARFÖR en skilsmässa slutar i hemlöshet eftersom det med säkerhet måste vara mindre än en promille av dem som skiljer sig som blir detta, jag vill helt enkelt veta vad som skilde sig mellan honom och alla andra som klarar skilsmässorna utan att bli hemlösa.

    Jag bara UNDRAR hur skilsmässan ger hemlöshet som resultat, ex min mor lämnade min far, hon hade aldrig arbetet pga att hon är manodepressiv, hon ordnade eget boende UTAN hjälp av varken oss barn eller från min far, utan några ägodelar osv lyckades hon ordna lägenhet, fick hjälp av sjuvården så hon fick lägsta sjukpenningen, och till slut förtidspension (denna krävde dock lite hjälp från oss barn att prata med FK,s handläggare, där vi fick redogöra för hennes problem)

    Men som sagt hon blev aldrig hemlös.....

    Det ENDA jag vill är att få en trovärdig berättelse om HUR detta kunde bli så illa.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 10:32

    Inte alls Mr.Sniper vem har blivit utslängd?
    Jag och mitt ex skiljdes i samförstånd helt utan bråk,
    Vi hade ju två små barn, då bråkar man ju inte!

    Sen är det ju som så,men det förstår ju inte en hjälte som du Sniper,
    Men den hemlösa som bryter ihop är ju inte hemlös så länge,då går man under!

    För mig blev det alla åren just för jag aldrig brytit ihop,
    Idag är jag ju inte riktigt lika hemlös längre, dessutom har jag hittat många områden där mina livserfarenheter gör nytta och är efterfrågade,

    Självklart så står ju du och din skytteklubb ljusår över mig och mitt,
    Jag gör ju bara allt vad jag kan för att göra livet lättare för utsatta medmänniskor!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 10:40

    Trovärdig förklaring,vem inbillar du dig vara Sniper, står jag till svars inför dig,
    Ta och kliv ner från din höga häst eller håll tyst!

    Inte fan har jag skyllt något på någon, ungefär som du skyller din sjukdomm på din farsa,vad är det trovärdigt med det?

    Du sitter kanske bara och ljuger och i själva verket krökat till dig din sjukdom!
    Eller menar du att det du säger är så djävla trovärdigt till skillnad mot det jag säger!

    Men så länge det sitter Snipers ute i samhället kommer det finnas hemlösa,m för hänger det på dig så är det nog tvärkört för dom flesta,

    Ditt besserwisser betende är fan ett stort särdrag hos er blånäsor,plus att du precis som din polare Mr.Råtta förnekar deig swjälv, du är så feg att du kallar dig opolitisk! No
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan. 2009-10-27, 10:45

    martin lille,

    Eftersom du inte blev utslängd får man förmoda att du själv valde hemlösheten framför att bo jvar.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  theward 2009-10-27, 10:55

    råttan. skrev:martin lille,

    Eftersom du inte blev utslängd får man förmoda att du själv valde hemlösheten framför att bo jvar.

    Du vet ibland kan man offra sig, för någon annan ska må bra...
    Fast sånt verkar ju du inte ha en aning om...

    Det kanske helt enkelt var den ultimata kärlekshandlingen av Martin...

    Att stanna kvar, kanske hade varit mkt själviskt och skadat de andra mkt mer
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty UNITED/MINDS-AB:s oktober...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 11:03

    Härliga siffror 48.0% - 41,4% ett gap 6,6%

    Bäst av allt om valet vore idag, visst SD in i riksdagen, men trots sina 6,0%
    Ett totalt vingklippt parti!

    Ännu en mätning som visar på en ny rödgrön majoritets regeringen omm valet vore idag!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 11:06

    Har man två små barn så är det ju dom som går först!

    Du har fattat The Ward, du har ju själv två barn och en skilsmässa bakom dig!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-27, 11:10

    martin7lindgren skrev:Trovärdig förklaring,vem inbillar du dig vara Sniper, står jag till svars inför dig,
    Ta och kliv ner från din höga häst eller håll tyst!

    Inte fan har jag skyllt något på någon, ungefär som du skyller din sjukdomm på din farsa,vad är det trovärdigt med det?

    Du sitter kanske bara och ljuger och i själva verket krökat till dig din sjukdom!
    Eller menar du att det du säger är så djävla trovärdigt till skillnad mot det jag säger!

    Men så länge det sitter Snipers ute i samhället kommer det finnas hemlösa,m för hänger det på dig så är det nog tvärkört för dom flesta,

    Ditt besserwisser betende är fan ett stort särdrag hos er blånäsor,plus att du precis som din polare Mr.Råtta förnekar deig swjälv, du är så feg att du kallar dig opolitisk! No

    Njaaa, Neurofibromatos eller som det även kallas Morbus Recklinghausen, är inte en sjukdom man kan kröka till sig, eller ens åstadkomma genom något tvivelaktigt leverne, den är helt genburen, och det är samma sjukdom som placerade min salig far i rullstol under 40 år.....

    Och jag anklagar INTE honom för detta, det är ju inget han planerat att ge mig, det är bara en naturens nyck.

    Ok, Martin du anklagar INTE någon annan för din hemlöshet, men du skyller det på Skilsmässan, så fortfarande är jag nyfiken, VAD i denna orsakade att du blev hemlös i tjugo år?

    VAr det som jag frågade så att det tog dig så hårt psykiskt att du inte förmådde att försöka reda upp situationen, eller hände något annat?

    Eller var det så att du redan innan skilsmässan blivit svartlistad pga kronofogdeskulder eller annat?

    Det är INTE för att döma dig, eller förnedra dig, det är ett genuint intresse att veta HUR detta kunde ske, men det får vi ju inte veta, är det något som du ser som genant om du berättar?

    försök förstå, det är INTE som jag vill kompromettera dig, vill du inte delge oss VARFÖR en skilsmässa mynnar ut i tjugo års hemlöshet för oss som inte riktigt förstå detta?

    att du flyttar ut för barnens bästa är helt förståeligt, men varför gav det hemlösheten, skilsmässor sker ju varje dag i sverige och väldigt få slutar som i ditt fall....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 11:11

    martin7lindgren skrev:Härliga siffror 48.0% - 41,4% ett gap 6,6%

    Bäst av allt om valet vore idag, visst SD in i riksdagen, men trots sina 6,0%
    Ett totalt vingklippt parti!

    Ännu en mätning som visar på en ny rödgrön majoritets regeringen omm valet vore idag!

    Om inte C 4,6% och KD 4,2% rycker upp sig riskerar ju valet 2010 bli en katastrof och ett riktigt nerköp för borgaralliansen! Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-27, 11:15

    försök förstå, det är INTE som jag vill kompromettera dig, vill du inte delge oss VARFÖR en skilsmässa mynnar ut i tjugo års hemlöshet för oss som inte riktigt förstå detta?

    Varför i hela friden måste Martin fläka ut sitt privatliv för att tillfredsställa högerns gamar ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-27, 11:20

    RedCloud skrev:
    försök förstå, det är INTE som jag vill kompromettera dig, vill du inte delge oss VARFÖR en skilsmässa mynnar ut i tjugo års hemlöshet för oss som inte riktigt förstå detta?

    Varför i hela friden måste Martin fläka ut sitt privatliv för att tillfredsställa högerns gamar ?


    Eftersom han hela tiden poängterar sin bakgrund som hemlös, och dessutom säger att ingen av dessa rår för att de blivit det, så är det väl ganska naturligt att man undrar HUR en skilsmässa ger detta, detta är ju hans ENDA förklaring och den ser jag som väldigt tunn.

    Han har ju blivit en offentlig person genom deltagande i allehanda olika seminarier och aktiviteter när det gäller hemlöshet, är det då konstigt att man undrar VAD som ger detta, att inte bara nöja sig med att det var en skilsmässa, att det är FÖLJDEN av en förstår jag, men vad var det som sedan ORSAKADE resten?

    om denna till ex utlöste en psykologisk kris, ser jag det som väldigt beklagligt och förståeligt, och skulle han skriva det så har man ju fått en förklaring, som inte på något sätt är nedsättande, eller något att skämmas för
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  theward 2009-10-27, 11:39

    RedCloud skrev:
    försök förstå, det är INTE som jag vill kompromettera dig, vill du inte delge oss VARFÖR en skilsmässa mynnar ut i tjugo års hemlöshet för oss som inte riktigt förstå detta?

    Varför i hela friden måste Martin fläka ut sitt privatliv för att tillfredsställa högerns gamar ?

    måste nog hålla med sniper här...
    har man sagt a måste man säga b...

    Annars gör man ju precis som "högerns gamar" gör...

    Dvs bara säger en massa , utan att ha kött på benen

    Men å andra sidan är det ju få som lyssnar när man blottlägger sig själv, tvärtom är det ju många som istället slänger det tillbaka i ansiktet på en.

    Men som sagt tycker iaf jag att man ska gå hela vägen, oavsett om man stöter på patrull från idioter...

    För mig betyder ärlighet, respekt

    jag tycker människor o levnadsöden är intressanta
    Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 11:41

    Nu har nog jag berättat mer om min historia än många andra, eller hur?
    Visst skulle jag kunna säga som Sniper,det är farsans fel!

    Men det gör jag inte!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-27, 14:18

    martin7lindgren skrev:Nu har nog jag berättat mer om min historia än många andra, eller hur?
    Visst skulle jag kunna säga som Sniper,det är farsans fel!

    Men det gör jag inte!

    Du tolkar visst vad ag skriver som fan läser bibeln, har du svårt med läsförståelsen Martin?

    Jag skrev KLART OCH TYDLIGT att jag ALDRIG skyllt min far för sjukdomen, den går i arv och är inget annat än en naturens nyck, men det har völ du svårt att förstå Martin?

    Men så du menar alltså att din hemlöshet beror på din far, kan du utveckla det?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 16:36

    Berodde min hemlöshet på min farsa? När har jag något somkan tolkas så?
    Finns ingen som hört mig skylla på någon,
    Konstarerar bara att för mig blev en skilsmässa början till alla hemlösa år, något jag aldrig kunnat drömma om,
    Hade jag vetat det, skulle jag nog ha stupat för länge sedan,

    Men nu pallade jag trycket och har som bekant vänt på alltihop!

    Men nu vet viju vem som har tolknings problem mede vad andra säger, du eller jag Sniper,
    Opolitiske Sniper igen!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-27, 17:04

    martin7lindgren skrev:Berodde min hemlöshet på min farsa? När har jag något somkan tolkas så?
    Finns ingen som hört mig skylla på någon,
    Konstarerar bara att för mig blev en skilsmässa början till alla hemlösa år, något jag aldrig kunnat drömma om,
    Hade jag vetat det, skulle jag nog ha stupat för länge sedan,

    Men nu pallade jag trycket och har som bekant vänt på alltihop!

    Men nu vet viju vem som har tolknings problem mede vad andra säger, du eller jag Sniper,
    Opolitiske Sniper igen!

    Du skrev ju själv att du skulle kunna säga att det var din fars fel, men att du inte skulle säga det, säger du att du KAN säga det så måste det väl vara så, eller hur?Very Happy



    Ok, jag känner en som åkte i fängelse pga skilsmässa, det är väl synd om honom eller hur?

    Att han söp ner sig och körde bil på fyllan har väl knappast med saken att göra, det VAR ju pga skilsmässan detta hände Very Happy

    Ser du det som en bra förklaring att han åkte in, att det var pga skilsmässan? Very Happy
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan. 2009-10-27, 20:48

    martin kommer inte längre än så eftersom han aldrig varit uteliggare.

    Nu åker bajen ur, he-he, men de har säkert en bortförklaring.

    martin blir nog rätt ledsen när hans röra förlorar valet. Många artiklar idag om de gigantiska skattehöjningar röran planerar. Tror de flesta arbetarna tar sig en funderare om de verkligen vill ha det mycket sämre.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-28, 01:40

    Söp ner mig och körde på fyllan,nu har det slagit riktigt slint ipallet på Mr.Sniper,
    Jag menar opolitiske Sniper!

    Förövrigt är jag säker på att mitt körkort är lika giltigt som ditt!

    Åkte in,menar du att jag har suttit inne,du tycker inte att du börjar gå över gränsen nu Sniper,vad ger dig rätt att felaktigt anklaga mig för rattfyllerist och kåkfarare,

    Jag antar att du har täckning för din ärekränkning och rena lögnaktiga och falska påtalanden?

    Hur är det med näsan Sniper, den verkar bli svartare och längre för varje gång du öppnar din lögnaktiga falska käft!

    FÖR EN LÖGNARE ÄR DU, hoppas du låter småbarnen i sandlådan vara ifred åtminstone!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  råttan. 2009-10-28, 02:00

    Det skulle inte direkt förvåna mig om martin suttit inne, även om sniper aldrig påstod det.

    Nån uteliggare har martin aldrig varit den saken är ju hur tydlig som helst efter tidigare debatt.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-10-28, 02:03

    martin7lindgren skrev:Söp ner mig och körde på fyllan,nu har det slagit riktigt slint ipallet på Mr.Sniper,
    Jag menar opolitiske Sniper!

    Förövrigt är jag säker på att mitt körkort är lika giltigt som ditt!

    Åkte in,menar du att jag har suttit inne,du tycker inte att du börjar gå över gränsen nu Sniper,vad ger dig rätt att felaktigt anklaga mig för rattfyllerist och kåkfarare,

    Jag antar att du har täckning för din ärekränkning och rena lögnaktiga och falska påtalanden?

    Hur är det med näsan Sniper, den verkar bli svartare och längre för varje gång du öppnar din lögnaktiga falska käft!

    FÖR EN LÖGNARE ÄR DU, hoppas du låter småbarnen i sandlådan vara ifred åtminstone!


    Ett tips Martin,

    Läs inläggen innan du svarar. Brukar bli bättre då.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty SYNOVATES/DN OKTOBER...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-28, 10:30

    Inte lika stort övertag som gårdagens, men talar ändå samma språk,

    Rödgrön valseger om valet var idag,

    47,2% - 46,5%

    SD under spärren!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 10:42

    martin7lindgren skrev:Söp ner mig och körde på fyllan,nu har det slagit riktigt slint ipallet på Mr.Sniper,
    Jag menar opolitiske Sniper!

    Förövrigt är jag säker på att mitt körkort är lika giltigt som ditt!

    Åkte in,menar du att jag har suttit inne,du tycker inte att du börjar gå över gränsen nu Sniper,vad ger dig rätt att felaktigt anklaga mig för rattfyllerist och kåkfarare,

    Jag antar att du har täckning för din ärekränkning och rena lögnaktiga och falska påtalanden?

    Hur är det med näsan Sniper, den verkar bli svartare och längre för varje gång du öppnar din lögnaktiga falska käft!

    FÖR EN LÖGNARE ÄR DU, hoppas du låter småbarnen i sandlådan vara ifred åtminstone!

    JAJA, nu ÄR det bevisat, du har inte kapabilitiet att läsa och förstå!!!!

    så tydligt jag skrev detta, jag skrev att jag vet EN som gjorde så, denne vet inte DU vem är, och det var sannerligen inte du, för denne kille var annars väldigt smart!!


    Och småbarnen behöver du inte oroa dig att jag rör, alla är inte som du, du vet som man känner sig själv känner man andra Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-28, 16:07

    Svenska språket är nog mitt minsta problem Sniper!
    Det behärskar jag minst lika bra som du!

    Men visst är det hedrande att du lägger så mycket krut på mig och min person, som du gjort senaste veckan!

    Men jag hjälper gärna till och rör runt i din och dina polares kastruller,
    för det klarar ni inte själva!

    Sponsored content


    NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 2 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 23:59