Finns en som jag verkligen gillar när det gäller Plymouth, electran 76(?)
Osäker här på årsmodellen.
lazy skrev:Finns en som jag verkligen gillar när det gäller Plymouth, electran 76(?)
SiP on fre okt 30, 2009 9:56 pm
Du tänker inte på Buick electra??
SiP skrev:Plymouten jag väntar ivrigt på är en sjuttiotalare, femtio och sextiotalarna är redan tingade, själv är jag helt förälskad i muskelbilar från slutet sextio och början på sjuttio, stora motorer mycket hästar och inte så mycket krims krams.
power meet har jag missat ett par år nu, bilen jag har nu verkar ha något mot Västerås, så fort det närmar sig så blir det något skitfel på den...
lazy skrev:SiP skrev:Plymouten jag väntar ivrigt på är en sjuttiotalare, femtio och sextiotalarna är redan tingade, själv är jag helt förälskad i muskelbilar från slutet sextio och början på sjuttio, stora motorer mycket hästar och inte så mycket krims krams.
power meet har jag missat ett par år nu, bilen jag har nu verkar ha något mot Västerås, så fort det närmar sig så blir det något skitfel på den...
Många bilar gillar inte Power Big Meet, våran sista Cadillac måste ha hatat
Västerås för 3 år i rad så vägrade den att starta när det var dags att åka
dit.
Regndrottning skrev:Ett par ungar firar halloween...Jag har fått kvällen första 'bus eller godis' påhälsning....
Undrar om det blir fler?
SiP Today at 11:33 am
Men allvarligt, vem hatar inte gurkstaden Jag är inte så förtjust i power meet heller, för mycket fylla och svineri, däremot så är Rättvik en höjdare...
lazy skrev:Ok, såld på burnouts men vem är inte det? En nyfiken fråga
bara, har du kört några race också?
TMB skrev:Det enda bilmärke som fortfarande är svenskt
lazy skrev:Mmm, faktiskt jättemysigt och du har lyckats med det "ondskefulla", tänkte
du på Blue? Ni två verkar ju hata varandra innerligt numera.
formsvackan skrev:Även General Mistakes har lyckats få till en och annan godbit
Dessa trivs jag mycket bra i