+31
marxisten
KickTheRasist
berrra
RedAssVictory
MartinLingren
Mona Sahlin
Dr Snuggles
RedCloud6
redclownII
råttan III
formsvackan
DMustaine
berralarzon
Redclown
Thetaxpayer
Secrist
lazy
Regndrottning
Kakmonstret
Ezzlirsk
x-medborgare
R.O.F.L
Redvictory
blueheaven
RedCloud
theward
ANNA2LINK
GustavAnder
råttan.
MartinLindgren
Sniperace
35 posters
LEVE MONA SAHLIN...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 576
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Vov,vov Clownen, mig lurar du inte, råttor, vovvar och nu du, samma sak allihopa!
Redclown- Antal inlägg : 312
- Inlägg 577
martin7lindgren skrev:Vov,vov Clownen, mig lurar du inte, råttor, vovvar och nu du, samma sak allihopa!
Lurar, vadan detta lurande?
- Inlägg 578
Vem vet,kanske Kronblom/kronråttans dansande hand i hand ute på ängarna sista tiden,resulterat i ett, tu och tre, den nya clownen?
Hur nu grabbarna lyckats med det?
Hur nu grabbarna lyckats med det?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 579
martin7lindgren skrev:Har du inte, självförnekarnas konung, Mr.Kronråtta!
Hur djävla många tusentals gånger har inte du kallat mig, som är sjukpensionär och handikappad för tärande och lat bidragslyftare?
Du förefaller vara mer korkad än jag trodde!
martin lille,
Att du är en lat bidragslyftare betyder inte att sjuka och handikappade generellt är lata. Eller hur?
Är man som du totalt blåst bör man inte kalla andra för korkade.
- Inlägg 580
Suck Mr.Kronråtta, att du aldrig förstår att det är ohälsosamt för dig med alla djävla kallsupar du suger i dig när du plaskar runt där nere i din potta,
Men du tycker väl det är rena hälsokosten?
Att plaska runt i din alldeles egna lilla kloak,som du möjligen bara delar med någon särskild utvald av dina kompisar, någon gång ibland?
Men du tycker väl det är rena hälsokosten?
Att plaska runt i din alldeles egna lilla kloak,som du möjligen bara delar med någon särskild utvald av dina kompisar, någon gång ibland?
- Inlägg 581
Jag fick dig iallafall att sluta jiddra om Hitler. Att din nivå är potta kan ju inte jag hjälpa.
- Inlägg 582
Du har inte fått mig till någonting Kronråttan, ett rent önsketänkande,
Tycker fortfarande att ditt tärande och lata skit,när du talar om sjuka och handikappade är skrämmande likt Hitler och nazisternas ideologi?
Tycker fortfarande att ditt tärande och lata skit,när du talar om sjuka och handikappade är skrämmande likt Hitler och nazisternas ideologi?
- Inlägg 583
Jodå, jag kan få dig att jiddra om Hitler eller pottor om vartannat.
Tärandet och latheten är inte på något sätt mina uppfinningar. Dessa fenomen finns i vårt samhälle och kostar oss arbetare stora pengar. Du kan inte få latheten att försvinna hur gärna du än vill.
Jag tycker dock inte det finns nån anledning att generellt kalla sjuka och handikappade för lata. Där är vi helt överens i sak. Enda problemet är att du ständigt ljuger om vad jag skriver. Men det vet ju alla vid det här laget.
Tärandet och latheten är inte på något sätt mina uppfinningar. Dessa fenomen finns i vårt samhälle och kostar oss arbetare stora pengar. Du kan inte få latheten att försvinna hur gärna du än vill.
Jag tycker dock inte det finns nån anledning att generellt kalla sjuka och handikappade för lata. Där är vi helt överens i sak. Enda problemet är att du ständigt ljuger om vad jag skriver. Men det vet ju alla vid det här laget.
- Inlägg 584
Tärande och lata stämpeln över sjuka och handikappade är din paradgren sen ett antal år tillbaka, det kan du blåneka till hur mycket du vill, jag är 100% säker på att fler än jag håller med om det,
Sen är ditt tjatande om dom lata och tärande bidragslyftarna precis samma filosofi som Hitler och nazisterna hade mot olika folkgrupper under kriget!
Både här på acbladet och gamla AB/forum är det du som ylat högst av alla med ditt tärande och lata skit!
Det är du i ett nötskal Kronråttan!
Sen är ditt tjatande om dom lata och tärande bidragslyftarna precis samma filosofi som Hitler och nazisterna hade mot olika folkgrupper under kriget!
Både här på acbladet och gamla AB/forum är det du som ylat högst av alla med ditt tärande och lata skit!
Det är du i ett nötskal Kronråttan!
- Inlägg 585
När man läser dina helt sanslösa lögner så förstår man varför hela ditt liv blivit ett enda brakfiasko.
Jag har aldrig någonsin påstått att sjuka och handikappade skulle vara lata. Du kan säkert få nån av de andra vänstermupparna att ljuga i kör med dig. Men aldrig att ni kan hitta ett inlägg där jag påstått att sjuka och handikappade generellt sett är lata.
Vidare är ditt jiddrande om Hitler inget annat än ett mycket fult angrepp på nazismens offer. Du borde verkligen skämmas och be om ursäkt.
Jag har aldrig någonsin påstått att sjuka och handikappade skulle vara lata. Du kan säkert få nån av de andra vänstermupparna att ljuga i kör med dig. Men aldrig att ni kan hitta ett inlägg där jag påstått att sjuka och handikappade generellt sett är lata.
Vidare är ditt jiddrande om Hitler inget annat än ett mycket fult angrepp på nazismens offer. Du borde verkligen skämmas och be om ursäkt.
- Inlägg 586
Nu är du ute och cyklar igen, nu är det ju du och ingen annan som mässat ut ditt budskap under åren,
Men visst låter det bra att du förnekar ditt tramsande, vem vet Kronråttan, du kanske har rest dig upp och börjat din vandring på darriga ben ut i verkligheten?
Sen ska du veta gällande livet, har man tagit livet tillbaka så lovar jag att det känns som högsta vinsten!
Men visst låter det bra att du förnekar ditt tramsande, vem vet Kronråttan, du kanske har rest dig upp och börjat din vandring på darriga ben ut i verkligheten?
Sen ska du veta gällande livet, har man tagit livet tillbaka så lovar jag att det känns som högsta vinsten!
- Inlägg 587
När man läser dina helt sanslösa lögner så förstår man varför hela ditt liv blivit ett enda brakfiasko.
Vidare står jag för vad jag tidigare skrivit i ämnet. Men dina lögner får du stå till svars för själv.
Vidare står jag för vad jag tidigare skrivit i ämnet. Men dina lögner får du stå till svars för själv.
- Inlägg 588
Mina lögner, du menar sanningen om dig själv,den självförnekande Kronråttan!
Som sagts tidigare,en liten munsbit och inget mer!
- Inlägg 589
Idag får Mona Sahlin en liten försmak på vad som komma skall,!
Hade dagens presenterade demoskop varit valresultat, skulle Mona och dom rödgröna bildaen ny majoritets regering,
Utan det mörka molnet SD varken i riksdagen eller som vågmästare!
Hade dagens presenterade demoskop varit valresultat, skulle Mona och dom rödgröna bildaen ny majoritets regering,
Utan det mörka molnet SD varken i riksdagen eller som vågmästare!
- Inlägg 590
martin7lindgren skrev:Mina lögner, du menar sanningen om dig själv,den självförnekande Kronråttan!
Nu smaskar bidragslyftaren martin häftigt på toblerone igen.
- Inlägg 591
Sorry grabben, nu gör du skäl för din clownlook igen?
Uppfrån sofflocket med dig!
- Inlägg 592
martin7lindgren skrev:Sorry grabben, nu gör du skäl för din clownlook igen?
Sofflocket?
Nej du proppmätte bidragskramare här jobbas det för fulla muggar även idag skall ut och bärga en skoter i närheten.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 593
Redclown skrev:martin7lindgren skrev:Sorry grabben, nu gör du skäl för din clownlook igen?
Sofflocket?
Nej du proppmätte bidragskramare här jobbas det för fulla muggar även idag skall ut och bärga en skoter i närheten.
Fick du problem med ditt förra nick BH?
//berra
- Inlägg 594
Ut och bärga skoter ylar Clownen, ja kanske det, så går det när man inte kan hålla sig i spåret,
Men du har väl varit hemma och hämtat frugan och mamsen så dom får göra slitjobbet?
Men du har väl varit hemma och hämtat frugan och mamsen så dom får göra slitjobbet?
- Inlägg 595
Mona Sahlin och Socialdemokraterna kräver att regeringen blåser liv i nybyggandet av hyresrätter igen,
Man kräver också att hyresfastigheter ska omfattas av rotavdraget, då många fastigheter är i stort behov av upprustning,
Ett fullt berättigat krav, varför ska bara villaägare omfattas av rotavdrag,
Dags för alliansen att se till att reformerna kommer alla till godo,inte bara vissa utvalda?
Man kräver också att hyresfastigheter ska omfattas av rotavdraget, då många fastigheter är i stort behov av upprustning,
Ett fullt berättigat krav, varför ska bara villaägare omfattas av rotavdrag,
Dags för alliansen att se till att reformerna kommer alla till godo,inte bara vissa utvalda?
- Inlägg 596
Leve Mona Sahlin? Vår nästa statsminister?
Det du Kronråttanråttan!
Det du Kronråttanråttan!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 597
martin7lindgren skrev:Leve Mona Sahlin? Vår nästa statsminister?
Det du Kronråttanråttan!
Ja eller varför inte Maria wetterstrand som är ännu populärare. Det skulle dom rödgröna vinna på.
- Inlägg 599
ANNA2LINK skrev:Fel...
Ja minst sagt.
- Inlägg 600
När dom rödgröna vinner valet 2010 blir Mona Sahlin statsminister,det är hela koalitionen helt överens om,
Maria Wetterstrand blir säkert sveriges nästa miljöminister, vilket är en självskriven post för henne!
Därför röstar vi rödgrönt 2010!
Maria Wetterstrand blir säkert sveriges nästa miljöminister, vilket är en självskriven post för henne!
Därför röstar vi rödgrönt 2010!