Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
theward
Regndrottning
blueheaven
fredrik rahm70
RedCloud
9 posters

    Medmänniskors olika sätt att vara.....

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-29, 20:25

    martin7lindgren skrev:Mr. Rahm! Evil or Very Mad Idag slår du samtliga dina tidigare rekord, du måste förstå att det inte är okey, att sitta och anklaga andra så grovt för allt möjligt samt lika grova hot? :evil

    snart garantipension för dej marin...vems fel är det??
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  berralarzon 2009-03-29, 20:26

    He he sågad vi knäna är ett underskattad ord när det rahms supertorsk härinne..
    Detsamma! vårlig eftermiddag har jobbat in pengar till fattiga Djursholmsbor fastighetsskatte sänkning i helgen.
    har förövrigt läst mindre och mindre härinne fra sabbar ju detta forum totalt och i vanlig ordning är det inte alls nickets rahms fel..
    Utan alla andras..
    //berra
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 20:29

    "Utan alla andras.."

    projicering brukar det visst kallas....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-29, 20:30

    Mr.Raahhhmmm! No

    Dags att friska upp ditt lilla minne tror jag, kommer du ihåg var du ylade för ett år sedan, när jag berättade att jag trampar söders gator varje dag?

    Kommer ihåg vad du sa, när jag berättade att jag gått hornsgatan mot götgatsbacken, och när jag passerade Maria kyrka, hade precis årets första krokusar slagit ut i gräs slänten mellan hornsgatan och upp mot kyrkan?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Ganska slående att så är fallet här....

    Inlägg  theward 2009-03-29, 20:34

    RedCloud skrev:"Utan alla andras.."

    projicering brukar det visst kallas....

    Häpnadsväckande att "huvudrollsinnehavaren" inte själv upptäcker detta
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 20:42

    "häpnadsväckande att "huvudrollsinnehavaren" inte själv upptäcker detta"

    ingår i "sjukdomsbilden".....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  Regndrottning 2009-03-29, 21:03

    Käre regndrottning det går inte att föra en diskusion med RC jag har tröttnat på dennes ständiga sabotage av forum och har nu blockerat honom och kommer i fortsättningen bara att svara denne äkta pajas med svammel och trams!

    Blue, jag förstår exakt hur du känner dig. Jag är inte enig med dig då jag anser att det är fredrik som förstör varenda tråd han är in i...men vi tycker inte lika om detta.

    Du gör rätt i att blockera Red Cloud om du tycker som du skriver. Tro mi8g, det kommer att hjälpa. Jag märker själv hur lugnt det blev sedan jag blockerade fredrik.

    Tyvärr så faller blockeringen bort allt som oftast och jag får förnya blockeringen var och varannan dag... Men det är ett mindre besvär.
    Smile

    queen
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sluta

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-29, 22:18

    Kan du Fredrik Rahm sluta nu då med ditt dumma betéende här på forumet!!!

    Sponsored content


    Medmänniskors olika sätt att vara..... - Sida 3 Empty Sv: Medmänniskors olika sätt att vara.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 21:54