familj liv och allt knarkade du bort..och hade du varit normal som andra i din situation hade man känt lite sympati och respekt..som man känner för leena66 tex.
men för dig känner man bara avsky.
RedCloud skrev:"redcloud jag letar vidare efter dig på nätet..
sedan blir det en Uc på dig som jag publicera"
hoten fortsätter.....admin är vidtalad....
RedCloud skrev:"redcloud jag letar vidare efter dig på nätet..
fredrik rahm skrev:mm theward..
offer som DU är.
fredrik rahm skrev:RedCloud skrev:"redcloud jag letar vidare efter dig på nätet..
skall det ej bli kul för alla att läsa din UC som med säkerhet innehåller noll inkomst och massa kronofogdeprickar?
lovar dock att dölja dina 4 sista siffror=)(
martin7lindgren skrev:Full poäng till dig RedCloud som talar om vad Mr. Rahm håller på med,
Och det du beskriver är fan nästan juridiskt straffbara hot han levererar!
Så många gånger den mannen gick till värsta personangreppen mot mig på AB, och tvingade mig att slå ifrån mig,
Vilket ledde till direkta massanmälningar mot mig från honom?
Under alla mina år ute på gator och torg har jag aldrig stött på någon som kommer i närheten av Mr. Rahms betende, och jag kan lova att man stött på åtskillga skruvade personer under årens lopp, men Rahm slår allt!
fredrik rahm skrev:
du som är "fattig" äger en dator uppkoppling tv mat kläder telefon bor Ensam i villa..och är "sjuk" och fiskar varje vecka??
ja då theward...blir nog braaa så...
martin7lindgren skrev:Under alla mina år ute på gator och torg har jag aldrig stött på någon som kommer i närheten av Mr. Rahms betende, och jag kan lova att man stött på åtskillga skruvade personer under årens lopp, men Rahm slår allt!
RedCloud skrev:"vad redclown onanerar till i sin ensamhet"
Jag lever sedan några decennier tillbaka med pumornas puma jag behöver inte onanera Fredrik.
martin7lindgren skrev:Blueheaven så du säger det, sticker ut hakan?
Hålla mig undan, så sådana fåntrattar som du och Mr. Rahm ska få härja på som ni vill?
RedCloud skrev:"eler ngn 14åring i afa?"
ånej, det är en mogen kvinna, sympatiserar dock med AFA hon också.