Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
fredrik rahm70
cleopatra
womanlover
7 posters

Sahlin är fel

Omröstning

Vem vann debatten

[ 1 ]
    Sahlin är fel Bar_left25%Sahlin är fel Bar_right [25%] 
    [ 2 ]
    Sahlin är fel Bar_left50%Sahlin är fel Bar_right [50%] 
    [ 1 ]
    Sahlin är fel Bar_left25%Sahlin är fel Bar_right [25%] 

Totalt antal röster: 4
    womanlover
    womanlover

Antal inlägg : 421

Sahlin är fel Empty Sahlin är fel

Inlägg  womanlover 2009-02-18, 15:35

Tråden "Sahlin är inte rätt" körde ju av spåret så att det brakade och knakade i hela bygden.
    Men inget ont som inte har nåt gott i bakfickan. Det var kul att hänga med så länge tåget var på spåret.

Martin&Fredrik - ni kan ju göra succe liksom Filip&Fredrik gjorde.lol!
    No hard feelings.

Nog om detta. Vi gör ett nytt försök - ny tråd - samma ämne.
    Som trådstartare gör jag en rivstart:

https://www.youtube.com/watch?v=YolWuQJX-rY

Titta på videon.
    Blunda sen - och tänk dig henne som stadsminister. (Du får inte skratta).

Senast ändrad av womanlover den 2009-02-18, 17:38, ändrad totalt 1 gång
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Sahlin är fel Empty Sv: Sahlin är fel

Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 16:26

lol! *Cleopatra skrattar så hon trillar av stolen* lol!

Sorry, jag fick inte skratta men jag kunde inte hålla mig *bryter ihop i asg igen* Laughing
    Iofs har jag aldrig gillat denna människa, jag tycker hon gör ett fruktansvärt osympatiskt intryck pig men hur ska man kunna begära laglydighet av folket med sådana politiker? LITE bättre förebilder bör de väl vara tycker man. Om hon vore en skicklig politiker, en god talare och karismatisk hade jag förstått att partiet höll henne om ryggen, men hon saknar alla sådana kvaliteter, det enda hon lyckas med är att ständigt trampa i klaveret med sina plumpa och ignoranta uttalanden. Har (S) ingen självbevarelsedrift alls? Ser de inte att hon sänker hela partiet? afro
    womanlover
    womanlover

Inlägg  womanlover 2009-02-18, 16:36

cleopatra skrev: lol! *Cleopatra skrattar så hon trillar av stolen* lol!

Sorry, jag fick inte skratta men jag kunde inte hålla mig *bryter ihop i asg igen* Laughing
    Iofs har jag aldrig gillat denna människa, jag tycker hon gör ett fruktansvärt osympatiskt intryck pig men hur ska man kunna begära laglydighet av folket med sådana politiker? LITE bättre förebilder bör de väl vara tycker man. Om hon vore en skicklig politiker, en god talare och karismatisk hade jag förstått att partiet höll henne om ryggen, men hon saknar alla sådana kvaliteter, det enda hon lyckas med är att ständigt trampa i klaveret med sina plumpa och ignoranta uttalanden. Har (S) ingen självbevarelsedrift alls? Ser de inte att hon sänker hela partiet? afro

Kul att nån mer än jag ser detta.
    Kolla debatten som jag har lagt in från YouTube.
    Glöm inte att rösta på den som du tyckte vann debatten.
    ( Högst upp på sidan )
    !

Senast ändrad av womanlover den 2009-02-18, 17:47, ändrad totalt 1 gång
    womanlover
    womanlover

Inlägg  womanlover 2009-02-18, 17:10

Vem vann debatten?

1: https://www.youtube.com/watch?v=MeYRjJjX3u8

2: https://www.youtube.com/watch?v=iuQ6jq1z98g

3: https://www.youtube.com/watch?v=_R3_C9LlJSQ

4: https://www.youtube.com/watch?v=04DRnk6ZrDA

5: https://www.youtube.com/watch?v=Ue3kDWUIPfQ

Jag tyckte att Mona gjorde en slät figur.
    Tycker nog att Åkesson var lite vassare.
    Rösta högst upp på sidan.
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 17:53

Kollar av princip aldrig på partiledardebatter då dessa ALLTID handlar om pajkastning på sandlådenivå som får det att krypa i hela kroppen på mig. Om jag vill veta var ett parti står så läser jag deras partiprogram. Dessutom kan det inte vara så svårt att vinna en debatt med Mona, haha. Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 17:58

cleopatra skrev:Kollar av princip aldrig på partiledardebatter då dessa ALLTID handlar om pajkastning på sandlådenivå som får det att krypa i hela kroppen på mig. Om jag vill veta var ett parti står så läser jag deras partiprogram. Dessutom kan det inte vara så svårt att vinna en debatt med Mona, haha. Twisted Evil

vad jag vet har ju Mona förlorat varje debatt sedan hon kom "i makten"

kanske det låg ngt i det Göran Persson sade:
    mona sahlin är en tom politiker utan idéer och visioner som bara spelar på optionssiffror

(det ryktas ju att det var GP själv som startade toblerone affären för att bli av med henne)
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 18:17

fredrik rahm skrev:
    cleopatra skrev:Kollar av princip aldrig på partiledardebatter då dessa ALLTID handlar om pajkastning på sandlådenivå som får det att krypa i hela kroppen på mig. Om jag vill veta var ett parti står så läser jag deras partiprogram. Dessutom kan det inte vara så svårt att vinna en debatt med Mona, haha. Twisted Evil

mona sahlin är en tom politiker utan idéer och visioner som bara spelar på optionssiffror

(det ryktas ju att det var GP själv som startade toblerone affären för att bli av med henne)
    Hehe, det verkar han inte ha lyckats så bra med i så fall. Läste din andra tråd om att hennes partisekreterare sagt upp sig och att det väckt undran i partiet. De kanske HAR lite självbevarelsedrift iaf? Bättre sent än aldrig! jocolor
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 18:19

cleopatra skrev:
    fredrik rahm skrev:

Hehe, det verkar han inte ha lyckats så bra med i så fall. Läste din andra tråd om att hennes partisekreterare sagt upp sig och att det väckt undran i partiet. De kanske HAR lite självbevarelsedrift iaf? Bättre sent än aldrig! jocolor

råttorna lämnar skeppet är en tanke som dyker upp i min skalle

nu väntar vi bara på rödgrönas "ledarskap ,
    samarbete och tydlighet" ngt mona själv aldrig lyckats visa upp under
    sin långa politiker broiler karriär
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 23:30

Very Happy SORRY, mina vänner, men ni får se upp, det finns risk att ni kutar rakt in i väggen 2010? Very Happy
    Hade en polare som tappade kedjan på knarren när vi var småglin,när vi var på väg i full fart ner för en backe, och han for rakt in i gaveln på ett hus, han satt som ett frimärke några sekunder, innan han ramlade ihop i en hög, Very Happy
    Och han hade lätt och hålla sig för garv, tänk på det ni alla Monahatare! Very Happy No
    Mig har Mona Sahlin inte gjort något ont, så jag ger henne en chans iallafall! Arrow
    Så se upp bara, man vet aldrig, finns ju stora chanser att hon blir statsminister 2010 Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 23:49

martin7lindgren skrev: Very Happy SORRY, mina vänner, men ni får se upp, det finns risk att ni kutar rakt in i väggen 2010? Very Happy
    Hade en polare som tappade kedjan på knarren när vi var småglin,när vi var på väg i full fart ner för en backe, och han for rakt in i gaveln på ett hus, han satt som ett frimärke några sekunder, innan han ramlade ihop i en hög, Very Happy
    Och han hade lätt och hålla sig för garv, tänk på det ni alla Monahatare! Very Happy No
    Mig har Mona Sahlin inte gjort något ont, så jag ger henne en chans iallafall! Arrow
    Så se upp bara, man vet aldrig, finns ju stora chanser att hon blir statsminister 2010 Very Happy

jaha??

återigen tror du och drömmer och propagerar helt utan skor på fötterna och enkom stödd av fiktiva optionsundersökningar och ingen politik.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-02-18, 23:53

x

Senast ändrad av lazy den 2010-01-18, 17:36, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 23:59

lazy skrev:martin, ingen hatar Mona S men de flesta undrar när
    hon ska komma till skott (utan missar)

hmm eftersom hon missat hela sin nu 25åriga karriär så

hmm snällt räknat ÅR 2025??=)

undrar varför vänster belönar folk som gjort fatala misstag

*i mitt tvärtom samhälle så.....*
    palmevara

Antal inlägg : 82

Sahlin är fel Empty Jo visst har även andra undrat

Inlägg  palmevara 2009-02-20, 16:24

Jag har själv ställt mig frågan hur och varför ett parti låter en sådan ledare dra ner hela partiet. De har ju haft och har fortfarande lite tid kvar att rensa upp och strukturera tillbaka partiets ideologi till sitt ursprung.
    Göran Persson och Mona Sahlin är ju betydligt bättre för Alliansen än vad de varit för sitt egna parti.
    Finns det ingen socialdemokrat som ställt sig denna fråga?
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-02-19, 23:39

UPP!!!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:45