ANNA2LINK skrev:
Du menar att våran kultur kommer i andra hand?
Precis så.
ANNA2LINK skrev:
Ezzlirsk skrev:ANNA2LINK skrev:
Precis så.
ANNA2LINK skrev:
Ja tyvärr så tycker jag att det är så med. En av anledningarna till att främlingsfientlighet växer, vilket är många gånger våra makthavares fel som du skrev.
Ezzlirsk skrev:ANNA2LINK skrev:
Ja tyvärr så tycker jag att det är så med. En av anledningarna till att främlingsfientlighet växer, vilket är många gånger våra makthavares fel som du skrev.
Det är mer eller mindre så utvecklingen framträder. Det handlar inte om att Sverige skall verka för en totalitär etnomonoism, men att bevara vår kulturella identitet och inte låta utomstående kulturliv totaliseras. Det må låta lite väl magstarkt och "nationalistisk", men det är i grund och botten precis det som samtliga länder värnar om. Det är tack vare den ständigt moralpåtryckande lobbyismen, oftast av vänsterlig sort, som svenskarna (inte vidare godvilligt) accepterar att det är dags att tillåta en kulturell helmodifikation. Detta har per automatik ingenting att göra med invandring, då invandring knappast innebär att originalkulturen skall slopas!
ANNA2LINK skrev:Hur ofta hör man politiker förutom SD om att det är viktigt med att bevara den svenska kulturen??? Jag vet inte om jag har hört någon annan politiker ifrån dom andra etablerade partierna prata om det.
Regndrottning skrev:ANNA2LINK skrev:Hur ofta hör man politiker förutom SD om att det är viktigt med att bevara den svenska kulturen??? Jag vet inte om jag har hört någon annan politiker ifrån dom andra etablerade partierna prata om det.
Nej, det kanske du inte har hört... Men, VAD ÄR det svenska kulturen?
Jag vill mena att det r hur vi lever våra liv.... vad vi gör, hur vi gör det och varför vi gör som vi gör.... Och jag har då aldrig känt att jag måste ändra mig för att passa andra!
Regndrottning skrev:
Jag vill mena att det r hur vi lever våra liv.... vad vi gör, hur vi gör det och varför vi gör som vi gör.... Och jag har då aldrig känt att jag måste ändra mig för att passa andra!
x-medborgare skrev:Halloween firar inte jag tycker det är ett amerikanskt köp jippo..
Det är inte kultur för mig..
Brunråttan skrev:när en utomkulturell form bemäktigar sig på samhällets alla hörn.
x-medborgare skrev:Halloween firar inte jag tycker det är ett amerikanskt köp jippo..
RedCloud skrev:
vänta ska ni se, snart kommer inlägg om den vita rasens överhöghet också....förutom alla lögner då...
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Halloween firar inte jag tycker det är ett amerikanskt köp jippo..
Samma här! ett riktigt skitigt USAinflourerat köpmansjippo är vad det är!
Brunråttan skrev:Återigen använder Du lobbystiska och manipulativa lögner.
Brunråtta skrev:Att belysa ett presumtivt faktum
Brunråttan skrev:folk helt enkelt skall acceptera en helmodifiering i vår kultur
RedCloud skrev:Brunråttan skrev:Återigen använder Du lobbystiska och manipulativa lögner.
När jag avslöjar DIG som lögnare...jo tjena mittbena....
Att du staplar ord på varandra som du inte vet vad de betyder säger rätt mycket om dig....
Goebbles, tysk propagandminister. upprepa en lögn tillräckligt många gånger så blir det till sist en sanning. Han skulle varit grön av avund om han läste dina alster...
Ezzlirsk skrev:Regndrottning skrev:
Den svenska kulturen är allt som innefattas; mentalitet, beteendemönster, normer, religiös inriktning, traditioner och identitet, för att nämna några viktiga skildringar.
Det är självklart att det blir en s k kultursammandrabbning när en utomkulturell form bemäktigar sig på samhällets alla hörn. När dessutom lobbyisterna propagerar för en helmodifiering är det självfallet att partier som Sverigedemokraterna får väljare.
Logiskt, helt enkelt.
Brunråttan skrev:Det enda citat som vänsterpöbeln bemästrar.
Ezzlirsk skrev:RedCloud skrev:Brunråttan skrev:Återigen använder Du lobbystiska och manipulativa lögner.
När jag avslöjar DIG som lögnare...jo tjena mittbena....
Är det en lögn att olika kulturer värnar om sin gemensamma och säregna kultur?
Att du staplar ord på varandra som du inte vet vad de betyder säger rätt mycket om dig....
Jag är väl medveten om ordens innebörd. Att du på något vänster känner dig undervärdig pga mina ordval får stå för dig.
Goebbles, tysk propagandminister. upprepa en lögn tillräckligt många gånger så blir det till sist en sanning. Han skulle varit grön av avund om han läste dina alster...
Det enda citat som vänsterpöbeln bemästrar.
berralarzon skrev:
Kort bara ge dig ut och sök ett jobb asslsik bland riktiga människor försök använda dina "fiiina" ord och du får en trynklapp direkt.
//berra
Brunråttan skrev:och en fullständig och eftertraktad utbildning av viss akademisk sort.
Ezzlirsk skrev:berralarzon skrev:
Kort bara ge dig ut och sök ett jobb asslsik bland riktiga människor försök använda dina "fiiina" ord och du får en trynklapp direkt.
//berra
Jag har både jobb och en fullständig och eftertraktad utbildning av viss akademisk sort.
Ezzlirsk skrev:berralarzon skrev:
//berra
Jag har både jobb och en fullständig och eftertraktad utbildning av viss akademisk sort.
Redvictory skrev:
Nu ljuger du igen! mellan raderna kan jag nämligen läsa att du är en arbetslös misslyckad människa som nyligen läst om svenska engelska och matte med IG på alla ämnen!
Lycka till med nästa kurs!
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Halloween firar inte jag tycker det är ett amerikanskt köp jippo..
Samma här! ett riktigt skitigt USAinflourerat köpmansjippo är vad det är!