Tumme upp ! Yepp! Ingen medlöpare precis…
Till skillnad från den "falska" propagandan som en hel del media tillåter
genom att mörka själva kärnan/ plattformen i sd ! I stället väljer du att vara rak som en fura Helin!
Eloge för det!
Att sätta ljuset på Åkessons egna ord direkt från hans egen hjärna och (med total avsaknad av ) hjärta
samt den parlamentariska delen av nazi/ apartheidsekten är det ärligaste av allt!
Och- det är inte enbart Jimmie Åkesson som hatar och sprider hat bottnad i människors rädsla och osäkerhet…
många med mig har blivit hotade, förföljda, påhoppade , förnedrade på nätet..
så snart man inte hållt med eller visat på fakta som inte stämmer med dessas hittepå..
(Tack förresten-för att ni lärt och visat det jag inte trodde existerade alls!
Nu förstår jag mer än för ett par år sedan!!)
Varför och i vilket sammanhang?
Av nd, folkfronten ,SD anhängare och dessas “papa” och andra som träder in
och snäpper dem -eller andra- på näsan OM de
skulle visa antydan att vilja diskutera just fakta.
Den viljan lyser numer med sin totala frånvaro och har så gjort
sedan seriösa folk hoppat av sd.
Jimmie Åkesson är alltså inte ensam här…med en människosyn som får en att må illa..
Tja. Vem är förvånad att dessa använder sig av Astrid Lindgrens barnsagor ?
Det är inget emot vad sd pysslar med på nätet.
Vad de sedan pysslar med annars VET ja inte.
Dock ÄR det inget nytt under solen att sd förespråkare använder sig av döda ( ex judeutrotningen, innebrända i vårt land i år etc..)
eller barns utsatthet ( mordet på Engla,Barnen i Arboga etc..) som redskap i sin propaganda ..
hur barn behandlas som är i trauman pga att de sett sina mödrar dödats
eller våldtagits samt tvingats fly från krig bryr de sig inte om alls...tvärtom.
Att SD även lagt vikten på att efterapa nazisten Goebbels med sina egna hittepå är inget nytt under solen .
"När en lögn upprepas tillräckligt ofta så tror folk på den och lögnen blir sanning"
Oxå intressant : Kommer det att bli samma mediamanipulation med syfte att mörka kärnan som när AB kritiserade
en ovilja att utreda misstanke om kriminell organhandel ?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5978661.ab
Syns inte= Finns inte= Fältet är fritt!