Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
råttan.
patriot
x-medborgare
RedCloud
GustavAnder
9 posters

SD i rampljuset, "tack" PK idioter.

GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty SD i rampljuset, "tack" PK idioter.

Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 16:12

Det var in i h-lvete med meningslösa trådar det startats om SD, av både anhängare och deras lika hjärndöda "antagonister", commisarna, de är lika störda bägge grupperna.Smile

Anledningen till detta utbrott av SD mania är våra politikers och våra opinions bildares fel, till 100%.
    De har i årtionden vägrat ta upp frågor om flyktingar , kostnader för detsamma och andra vidhängande spörsmål.
    Nästan alla försök till debatt även de allra mest seriösa ,har blivit beskyllda för främlingsfientlighet och t.o.m rasism !!!

Nu får vi betala priset, priset som Danmark redan betalat, och en rad andra länder. Nu sitter vi här med ett tvivelaktigt parti (SD) som nu sätrter dagordningen för dessa frågor. Med halvsanningar och fördomsfullhet startar Åkesson debatten, och erkänner nu att han ljög för att " jag ville starta en debatt..."

Hur går det nu när det är SD som satt agendan för frågorna ?
    vilken vägg ska vi ställa alla de PK töntar mot som stoppat alla debatter ? ( bildlikt talat)
    Hur ska alla politiker nu förhålla sig, vad de än säger har SD triumf på hand, antingen så säger de :
    vad var det vi sa, ni håller med oss, eller:
    nu stoppar n i debatten igen...

Dra åt h-lvete, alla ni politiker, och opinionsbildare med ärthjärna, och "tack" för att ni gett fri väg åt SD.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty Sv: SD i rampljuset, "tack" PK idioter.

Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 16:15

Och Gustav "tjuven" Ander hade inget att tillföra idag heller ?
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty Sv: SD i rampljuset, "tack" PK idioter.

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 16:20

Ja och tyvärr gör du exakt lika dant som det du fördömmer.

Det var in i h-lvete med meningslösa trådar det startats om SD, av både anhängare och deras lika hjärndöda "antagonister", commisarna, de är lika störda bägge grupperna.
    Så länge som du framhåller dig själv som bättre än andra din politik som överlägsen andras så kan man ej skapa debatt och det är synd även du spelar motståndaren i händerna.

Med detta talar du om att debatt vill du inte ha trotts att du tar upp ett mycket viktigt ämne.
    Om man bortser från detta så håller jag med.
    Det har tigits för länge. En öppen debatt och bemötande hade aldrig fått SD.
    Att bli så stora som dom är.
    Så länge som man kan på vissa orättvisor ex. Muslimska skolor kontra vårt sätt att fira skolavslutningar.
    Kan man aldrig få förståelse bara ilska hat och motstånd.
    Och SD tackar och tar emot.
    GustavAnder
    GustavAnder

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty öö?

Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 16:27

x-medborgare skrev:Ja och tyvärr gör du exakt lika dant som det du fördömmer.

Det var in i h-lvete med meningslösa trådar det startats om SD, av både anhängare och deras lika hjärndöda "antagonister", commisarna, de är lika störda bägge grupperna.
    Så länge som du framhåller dig själv som bättre än andra din politik som överlägsen andras så kan man ej skapa debatt och det är synd även du spelar motståndaren i händerna.

Med detta talar du om att debatt vill du inte ha trotts att du tar upp ett mycket viktigt ämne.
    Om man bortser från detta så håller jag med.
    Det har tigits för länge. En öppen debatt och bemötande hade aldrig fått SD.
    Att bli så stora som dom är.
    Så länge som man kan på vissa orättvisor ex. Muslimska skolor kontra vårt sätt att fira skolavslutningar.
    Kan man aldrig få förståelse bara ilska hat och motstånd.
    Och SD tackar och tar emot.

Att jag inte vill ha debatt är en tolkning du gör , en tolkning som är obegriplig. Jag önskar debattera frågor om flyktingmottagning, invandring och allt där hör till.
    Att jag inte vill debattera med folk som skriker nazist eller rasist så fort de ser ordet invandring är väl inte så märkligt, eller vad tycker du ? men du tillhör väl inte dem, så, lets debattera..Smile

Friskolor med en altför strikt religiös prägel borde inte få finnas, det är ett förtryck av barn.
    Frågan om våra skolavslutningar är en lokal fråga, det är några mycket förvirrade rektorer som i sin PK iver ansett sig vara tvungna att stoppa skolavslutning i kyrkorna, helt befängt, och ett resultat av PK maffians tryck.
    Jag tycker vi borde hejda oss lite i det här landet i fråga om antalet flyktingar som får komma hit. Vi borde lägga oss på nivå med våra grannländer. I dessa tider med arbetslöshet är det inte bra att släppa in flyktingar som hamnar i ett evigt utanförskap, dyrt blir det också.
    Låt oss däremot släppa restriktioner på arbetskrafts invandring, folk som skaffar jobb ska få bo här.
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 16:43

Helvete också hela texten försvann.. suck.
    Oki jag hänger på så länge BF inte sätter sin nos här.

Jag håller med om att framtida invandring måste begrännsas Vi måste tahand om och stötta dem som redan är här.
    Vår asyl hanterin måste gå snabbare framför allt när barn är inblandade.
    Arbetskrafts invandringen håller jag inte med om i nuvarande läge vi måste se om vår egen arbetslöshet i första hand.
    Undantaget om det är någon form av special kunskap som vi själva inte har.

Religon och skola hör inte samman
    Men skolan skall ha med alla olika religoner som utbildning och kännedom.

Traditioner och religon bör inte samnanblandas. Typ skolavslutningen.. För mig är det ren tradition.
    Om så inte vore så skulle jag som ateist inte kunna närvara på min familjs och vänner brölopp dop begravningar.
    För mig är detta svenska traditioner seder och bruk.
    Jag som privat person har valt att inte döpa mina barn eller att gifta mig i kyrkan villket en ligt min mening vore spel för galleriet.
    Jag som privat person kan mycket väl när vara vid kyrkliga högtider etc.
    Men det skulle aldrig falla mig in att gemensamt läsa fader vår i mina ögon vore det respektlöst mot religonen i sig.
    Detta var förvisso en passus men enbart för att beskriva hur jag ser på skillnaden tradition och religon.
    Säkert missat nått
    GustavAnder
    GustavAnder

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty ..

Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 18:50

x-medborgare skrev:Helvete också hela texten försvann.. suck.
    Oki jag hänger på så länge BF inte sätter sin nos här.

Jag håller med om att framtida invandring måste begrännsas Vi måste tahand om och stötta dem som redan är här.
    Vår asyl hanterin måste gå snabbare framför allt när barn är inblandade.

Jag anser bara att flyktingmottagandet ska minska till en nivå som våra grannländers.

Arbetskrafts invandringen håller jag inte med om i nuvarande läge vi måste se om vår egen arbetslöshet i första hand.
    Undantaget om det är någon form av special kunskap som vi själva inte har.

Religon och skola hör inte samman
    Men skolan skall ha med alla olika religoner som utbildning och kännedom.

Traditioner och religon bör inte samnanblandas. Typ skolavslutningen.. För mig är det ren tradition.
    Om så inte vore så skulle jag som ateist inte kunna närvara på min familjs och vänner brölopp dop begravningar.
    För mig är detta svenska traditioner seder och bruk.
    Jag som privat person har valt att inte döpa mina barn eller att gifta mig i kyrkan villket en ligt min mening vore spel för galleriet.
    Jag som privat person kan mycket väl när vara vid kyrkliga högtider etc.
    Men det skulle aldrig falla mig in att gemensamt läsa fader vår i mina ögon vore det respektlöst mot religonen i sig.
    Detta var förvisso en passus men enbart för att beskriva hur jag ser på skillnaden tradition och religon.
    Säkert missat nått

Jag tycker skolavslutning i kyrkan är en trevlig tradition, trots att jag inte är det minsta religiös.
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 18:57

Sitter och läser i andra trådar om just kyrklig skolavslutning..
    Kan ju köpa mångas argument men kanske jag själv är för gammal
    När jag gick ut skolan 76 så var det så det var.
    Och jag tyckte om våra skolavslutningar.. Då kände man sig fri svensk tja och kyrkor är vakra musiken akustiken..
    Ja jag kan bara minnas positiva saker
    men tider ändras och minna minnen behöver ju inte bli andras..
    patriot
    patriot

Antal inlägg : 340

Inlägg  patriot 2009-10-20, 18:59

GustavAnder skrev:Det var in i h-lvete med meningslösa trådar det startats om SD, av både anhängare och deras lika hjärndöda "antagonister", commisarna, de är lika störda bägge grupperna.Smile

Anledningen till detta utbrott av SD mania är våra politikers och våra opinions bildares fel, till 100%.
    De har i årtionden vägrat ta upp frågor om flyktingar , kostnader för detsamma och andra vidhängande spörsmål.
    Nästan alla försök till debatt även de allra mest seriösa ,har blivit beskyllda för främlingsfientlighet och t.o.m rasism !!!

Nu får vi betala priset, priset som Danmark redan betalat, och en rad andra länder. Nu sitter vi här med ett tvivelaktigt parti (SD) som nu sätrter dagordningen för dessa frågor. Med halvsanningar och fördomsfullhet startar Åkesson debatten, och erkänner nu att han ljög för att " jag ville starta en debatt..."

Hur går det nu när det är SD som satt agendan för frågorna ?
    vilken vägg ska vi ställa alla de PK töntar mot som stoppat alla debatter ? ( bildlikt talat)
    Hur ska alla politiker nu förhålla sig, vad de än säger har SD triumf på hand, antingen så säger de :
    vad var det vi sa, ni håller med oss, eller:
    nu stoppar n i debatten igen...

Dra åt h-lvete, alla ni politiker, och opinionsbildare med ärthjärna, och "tack" för att ni gett fri väg åt SD.

Helt rätt Gustavander. Alla strider vinns av dom som har initiativet. Ingen arme har vunnit ett krig med att bara reagera på motståndarens agerande.
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-10-20, 19:03

"Det var in i h-lvete med meningslösa trådar det startats om SD, av både anhängare och deras lika hjärndöda "antagonister", commisarna, de är lika störda bägge grupperna."

WORD!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-10-20, 20:56

Skall man tacka "aset" redcloud för sakens tillstånd?
    Eller regndrottningen som inte vågar ta debatt utan springer och gömmer sig?
    Nej nu får vi betala priset för detta sanslösa hycklande! Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 20:58

NollKollBlue skrev:Skall man tacka "aset" redcloud för sakens tillstånd?
    Nej nu får vi betala priset för detta sanslösa hycklande!

NollKollBlue skrev:Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?

Så ÄGD, varje gång....
    GustavAnder
    GustavAnder

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty inte personligen.

Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 21:03

blueheaven skrev:Skall man tacka "aset" redcloud för sakens tillstånd?
    Nej nu får vi betala priset för detta sanslösa hycklande! Evil or Very Mad

Ja , inte dem personligen, de är så bakom flötet att de inte gör avtryck i debatt .
    Men den andemening de uppvisar är orsaken till att SD idag kan ha full show, i alla medier och i opinionen.

Lärdomen är enkel, man kan inte låta en grupp extremister ,
    den PK korrekta opinions vänstern, ha hand om vilka frågor som ska/får debatteras i landet. Då slutar det med att en annan dårgrupp, SD, gör allt för att få tag i initiativet.
    Idag har de lyckats, vi får se om mer sansade debattörer lyckas övervinna extremisterna PÅ BÅDA sidor.
    foliesvackan
    foliesvackan

Antal inlägg : 326

Inlägg  foliesvackan 2009-10-20, 21:06

blueheaven skrev:Eller regndrottningen som inte vågar ta debatt utan springer och gömmer sig?
    Tittut Very Happy
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 21:18

Ja ha. så var det med detta..
    GustavAnder
    GustavAnder

SD i rampljuset, "tack"  PK idioter. Empty sorligt.

Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 21:20

ja det är sorligt att vissa individer (rc) inte ens klarar att debattera på detta lilla forum . Karln är en sinnessjuk internet missbrukare som lägger halva sin tid här.

Är det konstigt att Sverige inte klarar en debatt om flyktingmottagande eller kultur ?
    Mona Stalin.
    Mona Stalin.

Antal inlägg : 143

Inlägg  Mona Stalin. 2009-10-20, 21:21

Vi skjuter den jäveln när vi tagit över.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-20, 21:31

GustavAnder skrev:ja det är sorligt att vissa individer (rc) inte ens klarar att debattera på detta lilla forum . Karln är en sinnessjuk internet missbrukare som lägger halva sin tid här.

Är det konstigt att Sverige inte klarar en debatt om flyktingmottagande eller kultur ?

Halva hans tid innebär kanske hela hans arbetstid?
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 21:34

GustavAnder skrev:ja det är sorligt att vissa individer (rc) inte ens klarar att debattera på detta lilla forum . Karln är en sinnessjuk internet missbrukare som lägger halva sin tid här.

Rc..???? och vad har bluehaven råttan patriot folisvakan och ditt dubbelnick (villket inte du ansvarar för) åstakommit
    Kanske dax att öppna båda ögonen...
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-10-20, 21:36

Vad har jag gjort för ont nu då?
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 21:42

råttan. skrev:Vad har jag gjort för ont nu då?

Du är möjligtvis inte helvänster, och får således ta smällen. We all have to! Wink
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 21:50

Att jag inte vill ha debatt är en tolkning du gör , en tolkning som är obegriplig. Jag önskar debattera frågor om flyktingmottagning, invandring och allt där hör till.
    Att jag inte vill debattera med folk som skriker nazist eller rasist så fort de ser ordet invandring är väl inte så märkligt, eller vad tycker du ? men du tillhör väl inte dem, så, lets debattera..

Detta var starten på tråden och vi försökte..
    Vad åstakom du tja inga direkta dumheter för visso men var är debatten om SD invandrare politiker och rasism svenskhet rätt och fel..
    Vad tycker du.????
    Rygg dunk och kommentarer för knappas debatten vidare det finns det ca 1000 andra flamstrådar att hålla på i.

Så varför skall andra skribenter kommenteras vad tog huvud ämnet i tråden ivägen.
    Strunt samma återgår till att lägga vässade kommentarer för nått anat funkar inte på AC-Bladet..
    Tackar för mig och mitt försök till seriösa samtalsämnen om än röda.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-10-20, 22:12

x-medborgare skrev:

Att jag inte vill debattera med folk som skriker nazist eller rasist så fort de ser ordet invandring är väl inte så märkligt, eller vad tycker du ? men du tillhör väl inte dem, så, lets debattera..

Vad åstakom du tja inga direkta dumheter för visso men var är debatten om SD invandrare politiker och rasism svenskhet rätt och fel..
    Vad tycker du.????
    Rygg dunk och kommentarer för knappas debatten vidare det finns det ca 1000 andra flamstrådar att hålla på i.

Så varför skall andra skribenter kommenteras vad tog huvud ämnet i tråden ivägen.
    Strunt samma återgår till att lägga vässade kommentarer för nått anat funkar inte på AC-Bladet..

Nu tycks det även ha slagit över på x:et! Laughing
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-10-20, 22:28

blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:

Vad tycker du.????

Nu tycks det även ha slagit över på x:et! Laughing
    Ja bluhaven ditt virus smittar..Very Happy Eller har du ensamrätt. på idioti..

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:04