Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
GustavAnder
formsvackan
Ezzlirsk
MartinLindgren
lazy
Sniperace
Susz X
Regndrottning
Blåfront
SiP
RedCloud
Redvictory
16 posters

    Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 22:24

    martin7lindgren skrev:Eftersom nu Jimmy Åkesson själv kommer med rent osanna påståenden, så får man välsnacka med honom på samma språk,

    Varför inte inleda med att fråga Jimmy boy om det stämmer som snacket går ute på stan, att han är homosexuell, och lever ihop med sin sambo från afrika?

    Knappast frågan han väntar sig, och börjar han då slå ifrån sig, går man vidare och frågar varför han förnekar något som är okey!

    Man berättar då att många numera har klivit ut ur garderoben här i sverige!
    På han bara, bara sånt han inte är beredd på!

    Du menar att man efter redan uppenbara och medvetna lögner och pajkastning mot Sverigedemokraterna, intensifiera lögnerna ytterligare, och detta som något slags bekämpande och motstridande gentemot SD? Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 22:50

    Nej, nej jag menar att eftersom Jimmy och SD struntar i sanning eller inte,så ska pajasarna bemötas på precis samma sätt!

    Ställ Åkesson mot väggen, med frågor och påståenden han inte väntar sig, sant eller ej spelar ingen roll!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 22:55

    martin7lindgren skrev:

    Ställ Åkesson mot väggen, med frågor och påståenden han inte väntar sig, sant eller ej spelar ingen roll![/b][/color]

    Som förväntat, mao. Typisk vänstertaktik!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 15:09

    martin7lindgren skrev:Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
    För det ser man ju vad du har för läggning!


    Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!

    Här visar Martin sin verkliga syn på homosexuella, han som i inlägg bedyrat sin vidsynthet när det gäller dessa grupper....Som vanligt så skriver Martin det extremistblindvänstern vill att han skall skriva...

    hoppa Martin...Hur högt chefen??
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 15:12

    Redvictory skrev:
    Ezzlirsk skrev:Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".

    Jag förstår det för det är ju inte första gången och vid båda tillfällena var det för att kränka martin! nu lyckades det inte utan vi ser bara en stark martin som står för
    det han säger och kämpar gott! kul att du får en sån uppmärksamhet martin! mindre kul för de som försöker sig på den ena kränkningen efter den andra och alltid misslyckas!

    Förklara hur en bild som redan publicerats i tidnigar och på nätet kan kränka Martin mer än han gör själv.....
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-21, 15:15

    SiP skrev:

    Förklara hur en bild som redan publicerats i tidnigar och på nätet kan kränka Martin mer än han gör själv.....

    Vem är denna "Martin", om han nu finns att betraktas i diverse tidningsportaler?

    Är han något av en rikskändis?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 15:21

    Ezzlirsk skrev:
    SiP skrev:

    Förklara hur en bild som redan publicerats i tidnigar och på nätet kan kränka Martin mer än han gör själv.....

    Vem är denna "Martin", om han nu finns att betraktas i diverse tidningsportaler?

    Är han något av en rikskändis?

    Mer ett rikspuko....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-21, 16:03

    Du menar att en fd hemlöslös som jag, som inte nöjer mig med att ha lyckats vända min situation,
    Utan gör allt jag kan för att hjälpa till och underlätta för dom som fortfarande är på väg mot ruta ett, ska behöva be en som dig om ursäkt Mr.SiP?

    Våga bry dig om andra du också Mr.Sip!

    Fick förfrågan nu idag, om man fick ta delar av en artikel med bild från en tidning med mig och min sambo från i våras, att användas i ett stort utskick postkodslotteriet ska göra till många svenska hushåll nu i höst,

    Klart jag sa ja, trots att jag är en stor reklam motståndare,då postkodslotteriet använder sin vinst och överskott till välgörande ändamål!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 17:40

    martin7lindgren skrev:Du menar att en fd hemlöslös som jag, som inte nöjer mig med att ha lyckats vända min situation,
    Utan gör allt jag kan för att hjälpa till och underlätta för dom som fortfarande är på väg mot ruta ett, ska behöva be en som dig om ursäkt Mr.SiP?

    Våga bry dig om andra du också Mr.Sip!

    Fick förfrågan nu idag, om man fick ta delar av en artikel med bild från en tidning med mig och min sambo från i våras, att användas i ett stort utskick postkodslotteriet ska göra till många svenska hushåll nu i höst,

    Klart jag sa ja, trots att jag är en stor reklam motståndare,då postkodslotteriet använder sin vinst och överskott till välgörande ändamål!

    Har aldrig och kommer aldrig att be dig om en ursäkt...

    har brytt mig om andra i hela mitt liv, medans du varit ett självupptaget ego i minst tjugo år...

    Klart att du sa ja, ingick det middag för två på statt i erbjudandet också???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-21, 17:45

    Bra försök Mr.SiP, jag gör vad jag kan för mina utsatta polare som ligger steget efter mig, villkorslöst och helt ideelt,

    Att få äran att kunna göra något, hur litet det än är för någon olycksbroder är väl värt mödan!

    Jag förstår att det resonemanget inte har något utrymme på din agenda, därmed finns det fan inget och tacka dig för heller Mr.SiP!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-21, 17:56

    Ja du Mr.SiP, hur du kan komma fram till, och kalla hemlösa människor som kämpar varje dag att överleva för självupptagna egon visar ju vem du är,

    En fjolla, en man smygande runt lekparkerna i kvinnokläder förmodligen!

    Du är bara en stor korkad idiot!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-21, 18:55

    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    Ezzlirsk skrev:Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".

    Jag förstår det för det är ju inte första gången och vid båda tillfällena var det för att kränka martin! nu lyckades det inte utan vi ser bara en stark martin som står för
    det han säger och kämpar gott! kul att du får en sån uppmärksamhet martin! mindre kul för de som försöker sig på den ena kränkningen efter den andra och alltid misslyckas!

    Förklara hur en bild som redan publicerats i tidnigar och på nätet kan kränka Martin mer än han gör själv.....

    Läs detta noga för jag skriver det bara en gång Sip! det är inte det att du lägger in bilden! det är vad du väljer att skriva till bilden! dvs detta!

    Ja exakt...130 kilo oskuld..

    Hur vill du att vi som läser detta till en bild av martin skall tolka detta?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 20:08

    Redvictory skrev:Läs detta noga för jag skriver det bara en gång Sip! det är inte det att du lägger in bilden! det är vad du väljer att skriva till bilden! dvs detta!

    Ja exakt...130 kilo oskuld..

    Hur vill du att vi som läser detta till en bild av martin skall tolka detta?

    Om du läste inläggen lika noga som du skriker att andra skall göra så skulle du slippa sitta med ådern pulserande i tinningen...idiot!!

    "För dom vill ju ofta ha mer, när damerna märker vilket superkis dom ringat in!"


    Troligt att damerna tycker att han är en superkis.... lol! lol! lol!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 20:15

    martin7lindgren skrev:Ja du Mr.SiP, hur du kan komma fram till, och kalla hemlösa människor som kämpar varje dag att överleva för självupptagna egon visar ju vem du är,

    En fjolla, en man smygande runt lekparkerna i kvinnokläder förmodligen!

    Du är bara en stor korkad idiot!

    Att någon som väljer att strunta i familj och vänner i tjugo år, det visar på en stor egoism, precis som alkisar och knarkare så ser dom inte den skada de gör på anhöriga utan ser bara vad dom själva vill....

    Din syn på homosexuella och andra HBT grupper har vi redan sett...Homofob!!

    Och hittar man inte vatten i en stad så skall man nog inte vänta på samtal från mensa.....Idiot!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-21, 20:17

    SiP skrev:
    Redvictory skrev:Läs detta noga för jag skriver det bara en gång Sip! det är inte det att du lägger in bilden! det är vad du väljer att skriva till bilden! dvs detta!

    Ja exakt...130 kilo oskuld..

    Hur vill du att vi som läser detta till en bild av martin skall tolka detta?

    Om du läste inläggen lika noga som du skriker att andra skall göra så skulle du slippa sitta med ådern pulserande i tinningen...idiot!!

    "För dom vill ju ofta ha mer, när damerna märker vilket superkis dom ringat in!"


    Troligt att damerna tycker att han är en superkis.... lol! lol! lol!
    Ännu troligare att martin har ett mycket större hjärta för andra än vad du nånsin kommer få Sip!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-21, 20:45

    Mr.SiP har inte förstått att tummen ska inte sitta uppkörd i hans feminina bak,
    Samtidigt som den andra tummen är instoppad imunnen som sugsurrogat!

    Hellre 118 kilo Martin, en fjollig som fröken Sip!
    Hellre 118 kilo Martin som bryr sig om andra, en fjolla som Sippan som bara ser sig själv!

    Fröken SiP, låter och beter sig verkligen som en "kärring", hoppas forums damer ursäktar utrycket?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 20:49

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:Läs detta noga för jag skriver det bara en gång Sip! det är inte det att du lägger in bilden! det är vad du väljer att skriva till bilden! dvs detta!

    Ja exakt...130 kilo oskuld..

    Hur vill du att vi som läser detta till en bild av martin skall tolka detta?

    Om du läste inläggen lika noga som du skriker att andra skall göra så skulle du slippa sitta med ådern pulserande i tinningen...idiot!!

    "För dom vill ju ofta ha mer, när damerna märker vilket superkis dom ringat in!"


    Troligt att damerna tycker att han är en superkis.... lol! lol! lol!
    Ännu troligare att martin har ett mycket större hjärta för andra än vad du nånsin kommer få Sip!

    Han har i alla fall mer hjärna än dig...Men det har ju en encellig organism också så det var nog ingen merit för honom...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-21, 20:58

    Mr.SiP,verkligen fjolligast på forumet?
    Säkert född som fånge i fel kropp!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  SiP 2009-10-21, 21:00

    martin7lindgren skrev:Mr.SiP har inte förstått att tummen ska inte sitta uppkörd i hans feminina bak,
    Samtidigt som den andra tummen är instoppad imunnen som sugsurrogat!

    Hellre 118 kilo Martin, en fjollig som fröken Sip!
    Hellre 118 kilo Martin som bryr sig om andra, en fjolla som Sippan som bara ser sig själv!

    Fröken SiP, låter och beter sig verkligen som en "kärring", hoppas forums damer ursäktar utrycket?

    Återigen så kommer dessa underlivsrelaterade yttringar som är synonymt med Martin, en liten osäker pojke med mamma komplex i en 118 kilos kropp, att du är en homofob har vi förstått och att du antagligen fått spö eller blivit utskrattat av någon kvinna när du drog ner brallorna och visade din skitiga förtvinade balle.

    Och du är verkligen en idiot...om forumets andra idioter ursäktar uttrycket

    Sponsored content


    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 4 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 18:24