RedCloud skrev:
Aha, du har "läst mellan raderna" igen. Ha ha ha....
Kan man väl kalla det. Att "antyda" och "stå för något" är två helt skilda innebörder
RedCloud skrev:
Aha, du har "läst mellan raderna" igen. Ha ha ha....
Brunråttan skrev:Att "antyda" och "stå för något" är två helt skilda innebörder
RedCloud skrev:
Ja visst jag står för alla människors lika värde, du antyder något annat.
Brunråttan skrev:Trams.
Brunråttan skrev:Du intalar dig själv det,
,Brunråttan skrev:vad du vidare försvarar och förnekar - exempelvis vissa islamisters "perverterade" hat gentemot judar
Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".
SiP skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Jag hör att fröken har svårt med sin fjolliga verklighet, då kommer han "pundare" på direkten,
När det gäller streetan, kan jag garantera att jag aldrig har utnyttjat kvinnor,
Snarare är det väl så,att det är länge sedan jag förstog att se upp med kvinnorna,
För dom vill ju ofta ha mer, när damerna märker vilket superkis dom ringat in!
Ja exakt...130 kilo oskuld..
RedCloud skrev:
Det har framgått med all önskvärd tydlighet att det är rätt mycket du inte begriper.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:det äckliga fettot
Ezzlirsk skrev:Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".
martin7lindgren skrev:Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!
martin7lindgren skrev:Så är det, är säker på att jag kan ge tomtarnas guru Jimmy Åkesson en match och resa om jag fick chansen i morgonsoffan!
Svarslös skulle han väl inte vara, men garanterat djävligt sne när det var över!
Min medicin mot Jimmy Åkesson, ut med pajasen på löpsedlarna och in framför kamerorna och låt honom slå ifrån sig mot sånt han inte vill höra!
martin7lindgren skrev:Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
För det ser man ju vad du har för läggning!
Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!
BRUN CLOWN skrev:
Jävla bögar med fjolldialekt, suga kuk är inte manligt. Fy fan!!
Homofiler allihopa. Får vi ett Sieg på det, HÄRLIGT!!!