Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
GustavAnder
formsvackan
Ezzlirsk
MartinLindgren
lazy
Sniperace
Susz X
Regndrottning
Blåfront
SiP
RedCloud
Redvictory
16 posters

    Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 20:40

    RedCloud skrev:

    Aha, du har "läst mellan raderna" igen. Ha ha ha....

    Kan man väl kalla det. Att "antyda" och "stå för något" är två helt skilda innebörder Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 20:42

    Brunråttan skrev:Att "antyda" och "stå för något" är två helt skilda innebörder

    Ja visst jag står för alla människors lika värde, du antyder något annat.

    lol!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 20:48

    RedCloud skrev:

    Ja visst jag står för alla människors lika värde, du antyder något annat.

    lol!

    Trams. Du intalar dig själv det, vad du vidare försvarar och förnekar - exempelvis vissa islamisters "perverterade" hat gentemot judar, vilket är främlingsfientlighet (liksom Omar) - går snarare stick i stäv med vad du påstår dig stå för.

    Om du på fullaste allvar tror att det inte är möjligt att så är fallet, är du möjligtvis inte "antidemokrat", utan snarare bara rent jävla inkompetent. You pick Wink

    Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 20:50

    Brunråttan skrev:Trams.

    Inte då

    Brunråttan skrev:Du intalar dig själv det,

    Det är en livsstil jag medvetet valt...

    Brunråttan skrev:vad du vidare försvarar och förnekar - exempelvis vissa islamisters "perverterade" hat gentemot judar
    ,

    Lärde inte din mamma dig att det var fult att ljuga, men jag begriper att det är enda sättat du är lärd att argummentera på. stackare.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 20:53

    118 kilo martin, varken mer eller mindre, vilket jag inte tänker be om ursäkt för,
    Man får ta det, då man har ett så stort handikapp som jag har, rörelsehindrad!

    Förövrigt är bilden på mig och Olle Carlsson från radioprogramet som sändes 4 oktober och hade fantastiska 300.000 lyssnare,

    Men samtidigt så är det 118 kilo kämpe, så mig får du fan jobba hårt om du ska få omkull!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 20:55

    Kul att se hur du ser ut Martin. Stadig bit.
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 21:03

    Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 21:06

    Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".

    Det har framgått med all önskvärd tydlighet att det är rätt mycket du inte begriper.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty sänk

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 21:07

    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Suck..., Jag hör att fröken har svårt med sin fjolliga verklighet, då kommer han "pundare" på direkten,

    När det gäller streetan, kan jag garantera att jag aldrig har utnyttjat kvinnor,

    Snarare är det väl så,att det är länge sedan jag förstog att se upp med kvinnorna,
    För dom vill ju ofta ha mer, när damerna märker vilket superkis dom ringat in! Wink

    Ja exakt...130 kilo oskuld..

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Ollemartin

    Ser ut att vara plats för en rejäl bidrags sänkning där, han kan ju leva på sig själv i flera år det äckliga fettot.Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 21:08

    Jag har ju sagt att jag är en stor stadig grabb! Wink
    Ändå så måste jag säga, att jag mår bättre på alla sätt idag än på många år!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 21:09

    RedCloud skrev:

    Det har framgått med all önskvärd tydlighet att det är rätt mycket du inte begriper.

    Ständiga påhopp, det enda vapen och projektionistiska försvar du behagar tillämpa.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 21:09

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:det äckliga fettot

    Den medkännande högern i sitt esse....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 21:11

    Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
    För det ser man ju vad du har för läggning!


    Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-10-20, 21:14, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-20, 21:13

    Ezzlirsk skrev:Jag förstår dock inte syftet med att publicera en bild offentligt på "Martin".

    Jag förstår det för det är ju inte första gången och vid båda tillfällena var det för att kränka martin! nu lyckades det inte utan vi ser bara en stark martin som står för
    det han säger och kämpar gott! kul att du får en sån uppmärksamhet martin! mindre kul för de som försöker sig på den ena kränkningen efter den andra och alltid misslyckas!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-20, 21:16

    martin7lindgren skrev:Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?


    Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!

    Var du kuksugare och bög innan du blev fet eller vad antyder du ?Smile

    Hur har du tänkt att göra mig till ett sugrör ?, ska du sitta på mig ?? lol.Smile

    Men du måste väl hålla med om att du skulle kunna leva minst ett halvår på dig själv, utan bidrag ?
    Mona Stalin.
    Mona Stalin.


    Antal inlägg : 143
    Join date : 09-05-18

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Mona Stalin. 2009-10-20, 21:17

    Jag hatar homosexuella, de är äckliga och inte rasrena.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 21:20

    Så är det, är säker på att jag kan ge tomtarnas guru Jimmy Åkesson en match och resa om jag fick chansen i morgonsoffan! Very Happy

    Svarslös skulle han väl inte vara, men garanterat djävligt sne när det var över!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 21:23

    Jag,nej, nej det är dig jag snackar om Mr.Gustav, syns ju direkt vad du har för läggning!

    Sen kanske du borde hålla dig undan från berg, och satsa på småstenar istället!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  råttan. 2009-10-20, 21:25

    martin,

    Tror inte tittarna vill se två idioter på en gång. Kan bli lite för mycket för många.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-10-20, 21:30

    martin7lindgren skrev:Så är det, är säker på att jag kan ge tomtarnas guru Jimmy Åkesson en match och resa om jag fick chansen i morgonsoffan! Very Happy

    Svarslös skulle han väl inte vara, men garanterat djävligt sne när det var över!

    martin7lindgren Today at 8:11 pm
    Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
    För det ser man ju vad du har för läggning!

    Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!


    Ja med den retoriken sluggar du nog ner den mest slipade debattör. santa
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 21:54

    Min medicin mot Jimmy Åkesson, ut med pajasen på löpsedlarna och in framför kamerorna och låt honom slå ifrån sig mot sånt han inte vill höra!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  RedCloud 2009-10-20, 22:00

    Min medicin mot Jimmy Åkesson, ut med pajasen på löpsedlarna och in framför kamerorna och låt honom slå ifrån sig mot sånt han inte vill höra!

    Japp Martin, låt trollen spricka i solen.
    MartinLingren
    MartinLingren


    Antal inlägg : 121
    Join date : 09-09-17
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty japps

    Inlägg  MartinLingren 2009-10-20, 22:12

    martin7lindgren skrev:Hellre överviktig än kuksugare och bög, eller hur, Mr.Ander?
    För det ser man ju vad du har för läggning!


    Sen kan jag garantera att jag har full täckning att förpassa Herr.Gustav till sugrörens värld om det gäller!

    Jävla bögar med fjolldialekt, suga kuk är inte manligt. Fy fan!!
    Homofiler allihopa. Får vi ett Sieg på det, HÄRLIGT!!!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-20, 22:13

    BRUN CLOWN skrev:

    Jävla bögar med fjolldialekt, suga kuk är inte manligt. Fy fan!!
    Homofiler allihopa. Får vi ett Sieg på det, HÄRLIGT!!!

    RedCloud, du har en sådan barnslig och infantil nivå att det är skrämmande.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-20, 22:20

    Eftersom nu Jimmy Åkesson själv kommer med rent osanna påståenden, så får man välsnacka med honom på samma språk,

    Varför inte inleda med att fråga Jimmy boy om det stämmer som snacket går ute på stan, att han är homosexuell, och lever ihop med sin sambo från afrika?

    Knappast frågan han väntar sig, och börjar han då slå ifrån sig, går man vidare och frågar varför han förnekar något som är okey!

    Man berättar då att många numera har klivit ut ur garderoben här i sverige!
    På han bara, bara sånt han inte är beredd på!

    Sponsored content


    Flykting från irak blev årets Nybyggare! - Sida 3 Empty Sv: Flykting från irak blev årets Nybyggare!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 18:55