Gustavander har koll på verkligheten och den okunniga tokvänstern på forumet fattar ingenting när han driver med dom.
Dom har nog sprungit vilse i skamvrån
Dom har nog sprungit vilse i skamvrån
theward Today at 12:33 pm
lattjar, ja där slog du huvudet på spiken...
leker, fånar och drygar sig är allt han gör
Skulle vara intressant att veta vad du i.s.f tycker om det här
inlägget från din kompis martin, dryg, lek el. bara fåneri?
Själv tycker jag att det är ganska äckligt att se att närmre
80% av hans inlägg numera befinner sej "under bältet".
martin7lindgrenon fre okt 16, 2009 12:09 pm
Mr.Gustav Ander,leker,ja det håller jag med om, men ´å´ andra sidan så får han leka med sin dingeling själv!
Sen hurvida ni två patriot och Ander leker med varandras dingelingar vet ju inte jag?
RedCloud skrev:
När en miljard människor lägger sig hungriga, och det v-a-r-j-e dag dör 30000 barn av botbara sjukdomar och undernäring har jag svårt att kall väst "civiliserat" och "icke-primitvt". Tvärtom västvärlden/babylon är ju precis tvärtom ociviliserat och mycket mycket primitivt.
Men nick Ezzlirsk har ju fastnat i ubermenchliknande loop som han/hon verkar ha svårt att ta sig ur så hans unkna åsikter förvånar knappast.
HobbyRassen skrev:Du antyder att väst alltså inte är välutvecklat och civiliserat?
HobbyRassen skrev:Har du samma synpunkt om vi då sätter väst i förhållande till MENA-riket?
RedCloud skrev:
Inte bara antyder, jag anser.
mmm
1///Hur hanterar Sektvänstern detta Ditt beskrivna scenario?
2/// Vad har Sektvänstern gjort för att förbättra dessa medlevares livsvillkor?
3/// På vilket vis får Sektvänsterideologi dessa fattiga medborgare att kunna nå västerländsk minimistandard???
4/// Att leva som Sektvänster i en rik marknadsekonomi, och åtnjuta all sorts fördelar detta inbegriper, må vara av största ynnest för dessa falska häcklare av det samhälle de själva förtalar men dagligdags åtnjuter,
Ezzlirsk skrev:RedCloud skrev:
Inte bara antyder, jag anser.
mmm
Herrejösses, du är ju så vänsterindoktrinerad och MENA-kåt att det fanimig är asburt!
Du som radikalistvänster - och alla dina kumpaner därutöver - är ju farliga för utvecklingen. Om man anser att U-länderna är lika utvecklade och civiliserade som väst har man en hel del skruvar lösa, snacka om försök till vederläggande i motvind! Destruktivt och realitetfattigt, dock intet nytt under solen. Vänstern har ju sina mörka baksidor, s.a.s.
Regndrottning skrev:
Och hur mäter du civilisation??? Hmmm?
HobbyRassen skrev:Svar:::::Du
Ezzlirsk skrev:Regndrottning skrev:
Och hur mäter du civilisation??? Hmmm?
Är vänstermobben verkligen så här ignorant funtade?
Sluta trolla nu, det börjar bli patetiskt.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:nu påstår man att vi inte har en civilisation i väst ?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Med allt ert hat mot väst, USA, vår civilisation, Sverige, Allians för Sverige, borgerliga människor, osv osv
lazy skrev:Tja, det där är väl slaskbladet i ett nötskal, servera bara en
massa hjärndött skit så folk inte engagerar sej i andra och
viktigare saker.