+12
blueheaven
råttan.
Kakmonstret
Sossar-e-lata
theward
GustavAnder
MartinLindgren
patriot
Blåfront
Susz X
Redvictory
RedCloud
16 posters
S-E-L är en myckjet sjuk människa
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 52
Sv: S-E-L är en myckjet sjuk människa
martin7lindgren skrev:Fantastiskt, ett stort dubbelgrattis, till både Israel och Sverige,
Till sverige för att madame Lazy utvandrar, och till Israel för hon invandrar?
Hoppas israelerna uppskattar att snart få känna vindslagen från madames piska och batong?
Tja, nu handlar det inte om 2 veckor eller 2 månader utan en tidsplan
på drygt 2 år martin, förutsatt att allt fortsätter att gå åt rätt
håll.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 53
Två år är ju överskådligt Lazy, det är välbara hoppas att det blir som du tänkt dig därborta om du kommer till skott!
Är det bara att flytta dit för den som vill?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 54
martin7lindgren skrev:Två år är ju överskådligt Lazy, det är välbara hoppas att det blir som du tänkt dig därborta om du kommer till skott!
Själv har jag en 6 årsplanering, slipper jag låna mera pengar så är jag i princip skuldfri då..
Bara bottenlånet kvar och beroende på hur jag lägger upp amorteringen så tar det 5-10 år till att bli helt kvitt lånen...
Det svåra är ju att klara sig undan stora utgifter, har man hus är det alltid nåt som måste åtgärdas, men jag håller tummarna iaf
- Inlägg 55
Lite kul angående "apharteidstaten" Israel:
Notering Sammanfattning: 3000 per månad 2 sovrum 1 bad möblerad lägenhet att hyra i Tel Aviv-Jaffa, Tel Aviv, Shderot Nordau, postat Hayarkon St by Owner.
This advertiser has been made aware of and has accepted federal housing laws not to give preference, limitation or discrimination because of race, color, religion, sex, physical or mental disability, family status, sexual orientation, marital status, ancestry or source of income. Denna annonsör har fått kännedom om och har accepterat federala bostäder lagar inte ge företräde, begränsning eller diskriminering på grund av ras, hudfärg, religion, kön, fysiska eller psykiska handikapp, familjesituation, sexuell läggning, civilstånd, härkomst eller inkomstkälla .
Notering Sammanfattning: 3000 per månad 2 sovrum 1 bad möblerad lägenhet att hyra i Tel Aviv-Jaffa, Tel Aviv, Shderot Nordau, postat Hayarkon St by Owner.
This advertiser has been made aware of and has accepted federal housing laws not to give preference, limitation or discrimination because of race, color, religion, sex, physical or mental disability, family status, sexual orientation, marital status, ancestry or source of income. Denna annonsör har fått kännedom om och har accepterat federala bostäder lagar inte ge företräde, begränsning eller diskriminering på grund av ras, hudfärg, religion, kön, fysiska eller psykiska handikapp, familjesituation, sexuell läggning, civilstånd, härkomst eller inkomstkälla .
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 56
Inte ett dugg förvånad, en låg hyra är väl måste om man ska hitta frivilliga hyresgäster!
Risken att råka ut för något drar väl ner hyran!
- Inlägg 57
martin7lindgren skrev:Inte ett dugg förvånad, en låg hyra är väl måste om man ska hitta frivilliga hyresgäster!
Du medger alltså att det ÄR en risk att bo i Israel? Det trodde jag aldrig
att ngn "vänster, palestinavän" skulle erkänna.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 58
berralarzon skrev:R.O.F.L skrev:berralarzon skrev:lazy skrev:Om max 2 år gör jag aliyah o flyttar till Israel, har redan sett ut
en jättefin lägenhet i Tel Aviv, stor, modern o med utsikt över
havet.
Om tre.. nja hösten 2010 har jag invensterat i en lgh i centrala Uppsala och reser vart jag vill i världen efter detta inköp..
Har också möjlighet till långa semestrar i Teheran en väldigt vacker stad för övrigt.
//berra
Ska vara grym skidåkning där har jag hört!
Inte i Teheran.. är du nördig..
//berra
Inte i Theheran, dummer. I Uppsala menar han väl. Längdskidåkning på uppsalaslätten, mil efter mil. När man tröttnat kan man åka slalom nerför gravhögarna.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 59
Hur många människor har denne skadat?Redvictory skrev:RedCloud skrev:Egoismen, bitterheten och allt för mycket pimplande bag-in-a-box har gett S-E-L en ny mental härdsmälta.jag vill ha det jag förtjänar!
Skriver han, och tillägger att han inte vill bidra till cancersjuka RV, och inte till mig heller, fast han vet att jag arbetar.
Det är väl bara att konstatera att S-E-L inte är frisk. Att hans bitterhet över sina tillkortakommanden som människa och individ har satt sig på hjärnan som en obotlig skada.
På väg till valurnorna sep, 2010, minns att detta är vad högern i Sverige innerst inne vill: ha tillbaka ett skarpt klassamhälle, där var och en klarar sig självt och skiter i andra.
S-E-L du är ett av evolutionens största misstag..
Han låter väl sin bitterhet över sitt dåliga liv gå ut över oss andra istället för att ta tag i det gå i terapi m,m precis som Brunfront!