Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
R.O.F.L
KickTheRasist
Regndrottning
Infra
lazy
Loooping
10 posters

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Loooping
    Loooping


    Antal inlägg : 32
    Join date : 09-03-07
    Age : 55
    Ort : Bibelbältet

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Kemikalierus

    Inlägg  Loooping 2009-10-04, 01:22

    Guds fiender måste droga sina hjärnor, för att tilll sist få uppleva friden, omän i form av kemikaliepåverkan.Denna deras tragiskt självupplevda surrogatfrid, omvandlas till sist i meningsfullt tänkta AC skriverier, där meningsfullheten logiskt sett naturligtvis alltid omedvetet jämförs med rusets behaglighet.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  marxisten 2009-10-04, 01:30

    Loooping skrev:http://www.ne.se/uppenbarelseboken

    Häcklare, hycklare och övriga icke troende, bör väl sluta läsa här,,,,, och återgå till sitt hat Guds utvalda folk.

    Haha, kolla här om religion, kolla ca. 23 - 24 minuter in. Väldigt intressant. Se den och säg vad du tycker.


    Kom att tänka på ett citat från en sång med när du hyllar "guds folk".
    "Eran tro, den bygger på en illusion om den HELIGA rasen"
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  marxisten 2009-10-04, 01:35

    Loooping skrev:Guds fiender måste droga sina hjärnor

    Och vad gör Gud själv då?! 1 individ med 3 olika personligheter.

    Låter lite på för mig.


    Senast ändrad av marxisten den 2009-10-04, 01:39, ändrad totalt 1 gång
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Vercingetorix 2009-10-04, 01:39

    Och några säger att religion inte är ett problem...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  marxisten 2009-10-04, 01:40

    Vercingetorix skrev:Och några säger att religion inte är ett problem...

    Snarare ett bland de största i världen.
    Loooping
    Loooping


    Antal inlägg : 32
    Join date : 09-03-07
    Age : 55
    Ort : Bibelbältet

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Länka på

    Inlägg  Loooping 2009-10-04, 01:51

    Idag är det fullt möjligt att länka till hur många sidor som helst för att kommentera sina åsikter som sanning,,,jag kan om jag vill länka till 1000tals sidor som bekräftar att jag har rätt.!!!!??????????
    Men nu är det ju så att en människa är unik i det avseende att hon kan tänka själv.....och därmed ha en avsikt och en avsikt med den tankegåva hon försetts med.
    Kommunism är en religion,....utan Gud, där människan genom underkastelse för den rådande makten tror sig vara jämlik med de andra inburade samhällsfångarna.,
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Infra 2009-10-04, 02:04

    Två oballanserade utfall mot den stackars Infra
    trots att stackaren knappt sagt bu eller bä avslöjar
    att Looping inte är nån ny gäst på Forum, direkt.

    Det är alltså en luttrad gammal ringräv på Forum som
    gömmer sig bakom nicket Looping. Hur skulle en nykomling
    på litet mer än ett dygn hinna få ett horn i sidan till
    mig?

    Numera är Lazy forumets mest prominenta dubbelnickare.
    Nyss var det Ezzlirsk. Han försvann efter avslöjandet.
    Tidigare var det Mimra och någon mer som jag har glömt.

    Lazy är Looping. Beviset kommer nu när Lazy pö om pö
    kommer att avveckla detta nick. Igen: Lazy är Looping.
    Loooping
    Loooping


    Antal inlägg : 32
    Join date : 09-03-07
    Age : 55
    Ort : Bibelbältet

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty infra

    Inlägg  Loooping 2009-10-04, 02:21

    Kärleksbudskapet har tydligen inte ännu nått till Din boning?
    Konspirationens mörka håligheter plågar Dina vindlingar, är detta ett allvarligt syndrom av vilsenhet.??????????
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Regndrottning 2009-10-04, 10:23

    Jag tror inte att Lazy är så okunnig att hon påstår att Johannes uppenbarelsebok finns i gamla testamentet. Inte heller att hon påstår att kärlekens evangelium finns i GT.

    Så denne Looping är falsk och okunning när han påstår att judarna tro på dessa böcker.


    queen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Redvictory 2009-10-04, 10:26

    Regndrottning skrev:Jag tror inte att Lazy är så okunnig att hon påstår att Johannes uppenbarelsebok finns i gamla testamentet. Inte heller att hon påstår att kärlekens evangelium finns i GT.

    Så denne Looping är falsk och okunning när han påstår att judarna tro på dessa böcker.


    queen

    Det tror inte jag heller! lazy har ju faktiskt sina ljuspunkter även om hon tillhör fel sida dvs (högern) Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Infra 2009-10-06, 01:43

    Regndrottning skrev:Jag tror inte att Lazy är så okunnig att hon påstår att Johannes uppenbarelsebok finns i gamla testamentet. Inte heller att hon påstår att kärlekens evangelium finns i GT.

    Så denne Looping är falsk och okunning när han påstår att judarna tro på dessa böcker.


    queen

    Jo, men Regn. Tänk på att Lazy har upplyst oss om att hon inte är religös. Därför kan det ha varit litet si och så med hennes studier av de heliga skrifterna. Sen kan man alltid säga fel. Tänk bara på vad ofta jag själv virrar till det. Tro mig Regn: Looping är Lazy. Hon började soft - just som prövande.- Sedan bar det iväg rätt som det var som den värste Ezzklirsk.
    JodåRegn. jag börjar känna min pappenheimare. Att hon var Zlizk är belagt genom efterforskning. Kan inte avslöja mer (det var inte jag).

    När hon pratar om kärleken i GT så menar hon säkert Höga Visan. Du vet: !"dina bröst är som svalor som häckar o s v" (eller var det en schlager med Clabbe och Göran?) Nåja . Hm... det var väl i GT....?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Infra 2009-10-06, 01:48

    I denna tråd t ex har hon andra inlägget, endast det. Just som för att hjälpa Looping att komma igång. Sedan blir det för arbetsamma att kryssa mellan nicken och hon lämnar fältet fritt för Looping. Är det bara jag som ser mönstret?

    Sponsored content


    Israel,,en mycket speciell plats på klotet - Sida 2 Empty Sv: Israel,,en mycket speciell plats på klotet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 15:11