är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Och lika blåst dessutom.
//berra
berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Amöban skrev:Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller?
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"
Påhopp!!! aset gander har ju på ab-forum erkänt sitt svartjobbande.. och det stödjer du som ärligskattebetalare då?
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
Och lika blåst dessutom.
//berra
Påhopp!!! aset gander har ju på ab-forum erkänt sitt svartjobbande.. och det stödjer du som ärligskattebetalare då?
//berra
Var har jag gett mitt stöd till det?
Jag stör mig bara på er vänsterfreaks som inte inser att ni är precis lika fula i mun som de på högersidan som bär sig åt. Helt skrämmande att se faktiskt