Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    "tjyven" gustavander

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    "tjyven" gustavander Empty "tjyven" gustavander

    Inlägg  berralarzon 2009-09-30, 21:03

    är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-30, 21:36

    berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra


    Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  RedCloud 2009-09-30, 21:37

    Amöban skrev:Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller?

    Nej det var nog ett riktigt påhopp.

    Här kommer ett till:

    Gustav "tjuven" Ander ljuger i så gott som alla sina inlägg.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  berralarzon 2009-09-30, 21:38

    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra


    Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"

    Påhopp!!! aset gander har ju på ab-forum erkänt sitt svartjobbande.. och det stödjer du som ärligskattebetalare då?
    //berra
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-30, 21:44

    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra


    Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"

    Påhopp!!! aset gander har ju på ab-forum erkänt sitt svartjobbande.. och det stödjer du som ärligskattebetalare då?
    //berra


    Var har jag gett mitt stöd till det?
    Jag stör mig bara på er vänsterfreaks som inte inser att ni är precis lika fula i mun som de på högersidan som bär sig åt. Helt skrämmande att se faktiskt cyclops
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  berralarzon 2009-09-30, 21:48

    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra


    Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"


    Här..
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  berralarzon 2009-09-30, 21:50

    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:är debbatören som alldrig funnits här, han är lika oståndaktig som halmstrå i blåst..
    Och lika blåst dessutom.
    //berra


    Och detta var naturligtvis ytterligare av ett ickepåhopp från vänstern eller? För sådant gör ju bara högern enligt de flesta vänster"debattörerna"

    Påhopp!!! aset gander har ju på ab-forum erkänt sitt svartjobbande.. och det stödjer du som ärligskattebetalare då?
    //berra


    Var har jag gett mitt stöd till det?
    Jag stör mig bara på er vänsterfreaks som inte inser att ni är precis lika fula i mun som de på högersidan som bär sig åt. Helt skrämmande att se faktiskt cyclops

    Fast lite creed kan du få för detta ovanstående inlägg.
    //berra

    Sponsored content


    "tjyven" gustavander Empty Sv: "tjyven" gustavander

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:37