Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
RedCloud
Thetaxpayer
captaincodd
GustavAnder
Infra
formsvackan
Thrakath
Susz X
womanlover
13 posters

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ?

Omröstning

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ?

[ 6 ]
    Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_left50%Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_right [50%] 
    [ 3 ]
    Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_left25%Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_right [25%] 
    [ 3 ]
    Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_left25%Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Bar_right [25%] 

Totalt antal röster: 12
    Omröstning stängd
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty Sv: Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ?

Inlägg  Infra 2009-09-30, 06:43

GustavAnder skrev:
    Infra skrev:GA säger:

"Infra och de andra tomhylsorna bara inriktar sig på stt eget väst-hat och USA-hat, men konflikten mella Iran och arabländerna är säkerligen ett större hot, era tomtar.."

Det var väl onödigt att reta upp Infra nu också, när du vet vilket häftigt humör han har?

Är du arg för att jag rackar ner på tomtarna, då jag jämställer dig med dem ?

Jag är arg för att du ständigt rackar ner på mig fast jag bara säger sanningen och jag är arg för att käftar emot Svackan om oljan från Kaukasus.
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty lol

Inlägg  GustavAnder 2009-09-30, 11:34

Infra säger sanningen ?

Hade Irak haft kärnvapen hade det varit en intakt och stabil nation i dag.
    (citat infra)

Intakt ? Under Saddam försegick ständiga små inbördeskrig och rena folkmord och den enda sammanhållande kraften vara total terror och tortyr.

Stabil ? Som sagt, stabiliteten var nåt som liknade kvicksand i en håla med teflon.

Dina politiska sanningar och analyser hör hemma på huset, det är nog bättre om du försöker förhålla dig till tomtarna.

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-09-30, 11:41, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty Sv: Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ?

Inlägg  RedCloud 2009-09-30, 11:36

gustav "tjuven" Ander skrev:Under Saddam försegick ständiga små inbördeskrig och rena folkmord och den enda sammanhållande kraften vara total terror och tortyr.

och skillnaden mot idag skulle då vara ?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-09-30, 19:08

GustavAnder skrev:Intakt ? Under Saddam försegick ständiga små inbördeskrig och rena folkmord och den enda sammanhållande kraften vara total terror och tortyr.

Stabil ? Som sagt, stabiliteten var nåt som liknade kvicksand i en håla med teflon.
    Om detta vet du vad då din förbannade pajas ?

Saddam nationaliserade Iraks olja 1972. Detta retade hjärnblödning på Vita Huset och de amerikanska oljebolagen.

När Saddam sedan deklarerade att Iraks olja skulle säljas i Euro istället för USD fr.o.m. november 2000, blåste Bush och grabbarna i "the oil administration" topplockspackningen och överlämnade åt Pentagon att sköta vidare förhandlingar i ärendet.

"Baghdad's switch from the dollar to the euro for oil trading is intended to rebuke Washington's hard-line on sanctions and encourage Europeans to challenge it."

Nu har man temporärt säkrat dollarn och i praktiken "återfört" oljefyndigheterna i Irak till de amerikanska oljebolagen.

Tjyvpack emellan uttrycks detta som att stabiliteten i Irak nu kan sägas vara återställd.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-30, 21:15

formsvackan Today at 6:08 pm

Usch vad det liknar Infra, måste vara dubbelnick! Very Happy

Sorry att det drabbade just dej FS, men rätt ska vara rätt. Wink
    GustavAnder
    GustavAnder

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty CV

Inlägg  GustavAnder 2009-09-30, 22:26

lazy skrev:

Jag vet ju betydligt mer om Irak än galningen infra och haveristen foliet,
    MEN det är väl knappast nåt man skulle sätta på sin CV ?

" Kunskaper om Irak är högre än 2 haverister och psykopater på ett internetforum..."

När man ser det i skrift är det som sagt inget att skryta med...Smile
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-30, 22:55

GustavAnder skrev:
    lazy skrev:

Jag vet ju betydligt mer om Irak än galningen infra och haveristen foliet,
    MEN det är väl knappast nåt man skulle sätta på sin CV ?

" Kunskaper om Irak är högre än 2 haverister och psykopater på ett internetforum..."

När man ser det i skrift är det som sagt inget att skryta med...Smile

Säkert inget AF skulle bry sej om nej! Laughing
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-01, 05:26

Jag tror kammen börjar växa för mycket på miffot GA, den här gången. Märkligt, med vilken förtjusning han alltid tar sig an formsvackan, en av Forums mest prominente debattörer.

Tydligen är det Cloudska förhållningssättet den rätta medicinen mot naiva dårar av GA:s typ. GA utnyttjar Svackans mer kultiverade och argumenterande
    debattstil. Jag tror inte ens GA noterar att han möter sin överman varje gång de två käftar.

Haverist, psykopat och folie tycks vara GA:s favoritepitet då brist på kraftuttryck från Svackans sida lämnar fältet fritt för GA:s omotiverade och malplacerade omnipotens. Det är smått löjligt att se hur hans sämsta sidor växer i en miljö där han behandlas vänligt, ja; nästan med respekt.

Han bara går på i sin enfald, sporrad av att tillfälligtvis slippa bli intellektuellt snöpt, momentant. Därför var det befriande att för en gångs skulle höra Svackan rättframt kalla GA för "Pajas" i värsta infrastil. Bra rutet Svackan! Jag förstår dig så väl. När bet ett förnuftsargument senast på GA?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-01, 05:52

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    marxisten skrev:Ändra frågan istället rasisten.

Ska vi tillåta NÅGON ha kärnvapen.

en väldigt svår sak att få till rent praktiskt....
    Hur tvingar man NK att ta bort sina?
    Hur tvingar man Pakistan att ta bort sina
    Hur tvingar man Indien att ta bort sina
    Hur tvingar man Frankrike att ta bort sina
    Hur tvingar man Ryssland
    Hur tvingar man England
    Hur tvingar man USA
    Hur tvingar man Israel?

Hur ska vi veta att alla är borta och inte en stat har kvar och de andra INGET?

lek med tanken att NK eller Iran skulle förfoga över de ENDA sådana..... vem skulle då sitta på makten? Very Happy

Snipers underliga politiska resonemang blir man aldrig klok på.
    Han är fullt beredd att låta vwem som helst av skurkstaterna, USA
    eller israel sitta fredade med alla sina vapen. Men när Iran jämnar
    ut oballansen genom att skaffa en bomb jämfört med israels 200 bomber då
    är det plötsligt katastrof för Sniper. Men för Iran är det ingen kata-
    strof att på dettas sätt undanröja de ständiga hotelserna från israel
    och USA. Tvärtom!

Det är inget skojigt, Sniper att vara föremål för ständiga hotelser
    och underrättelseooperationer från USA håll eller allt detta hat och
    konspirationer från israels sida. I Snipers universum har det alltid
    funnits stater som ej har rätt att freda sig från agressioner. I min
    värld finns det inga sådana stater.

Ropen skalla KÄRNVAPEN TILL ALLA!!!

javisst se till att spränga skiten i luften, det skulle ju garanterat göra slut på alla krig med mänskligheten utrotad!!!

du e dutti du!!!

Dutti och dutti? Ett Pakistan med kärnvapen skulle utan den amerikanska grimman på "the cracy horse" vara ett minst lika allvarligt hot mot israels vara eller icke vara som, någonsin, en iransk bomb.

Men vad har jag sagt tidigare om det här? Jo, jag har sagt att USA hotar sig eller mutar sig fram över ytan på den här planeten som en ond ande som, där den för tillfället sveper fram, aldrig tar paus från sin egennytta, sitt stöd till diktatorer och sin egen inneboende girighet och ondska.

I fallet Pakistan har man valt mutvägen förmodligen därför att landet är ointressant ur oljesunpunkt, dock utan att helt ha lämnat hotvägen vilken alltid ligger ruvande som en undertext i allt USA tar sig för.

Men som sagt: i Pakistan är det mutor som håller ledargarnityret på någorlundas gott humör, än så länge.

"Det amerikanska biståndet ska öka
    med 1,5 miljarder dollar per år fram
    till 2014."

http://nyheter.se.msn.com/utrikes/article.aspx?cp-documentid=150000431
    GustavAnder
    GustavAnder

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty mupp

Inlägg  GustavAnder 2009-10-01, 12:06

Infra skrev:Jag tror kammen börjar växa för mycket på miffot GA, den här gången. Märkligt, med vilken förtjusning han alltid tar sig an formsvackan, en av Forums mest prominente debattörer.

Tydligen är det Cloudska förhållningssättet den rätta medicinen mot naiva dårar av GA:s typ. GA utnyttjar Svackans mer kultiverade och argumenterande
    debattstil. Jag tror inte ens GA noterar att han möter sin överman varje gång de två käftar.

Haverist, psykopat och folie tycks vara GA:s favoritepitet då brist på kraftuttryck från Svackans sida lämnar fältet fritt för GA:s omotiverade och malplacerade omnipotens. Det är smått löjligt att se hur hans sämsta sidor växer i en miljö där han behandlas vänligt, ja; nästan med respekt.

Han bara går på i sin enfald, sporrad av att tillfälligtvis slippa bli intellektuellt snöpt, momentant. Därför var det befriande att för en gångs skulle höra Svackan rättframt kalla GA för "Pajas" i värsta infrastil. Bra rutet Svackan! Jag förstår dig så väl. När bet ett förnuftsargument senast på GA?

Nu är det så här, muppen, att jag spärrat foliet sen länge, ser bara hans tosserier i andras citat, man får skratta ibland.
    Anledningen till detta är hans enligt dig, väldigt intelligenta debattstil där han påstod att jag ville införa fascism i Sverige och menade jag gav fältet fritt till mördare, bland många andra fradga galna saker.
    Som sagt, samma "intelligens" som dig, infra.Smile

I fallet Pakistan har man valt mutvägen förmodligen därför att landet är ointressant ur oljesunpunkt
    Förresten har du tagit upp detta "intelligenta" dravel med foliet, vi skulle kunna få en intressant catfight mellan 2 "intellektuella " giganter...GAPSKRATT.

Och du får gärna försöka prova dina teser , exempelvis den om att Irak skulle varit ett stabilt och säkert land idag om de hade skaffat kärnvapen.
    Jag har ju redan krossat det sagoberättandet, har du mer att tillföra?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-10-01, 12:14

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    marxisten skrev:Ändra frågan istället rasisten.

Ska vi tillåta NÅGON ha kärnvapen.

en väldigt svår sak att få till rent praktiskt....
    Hur tvingar man NK att ta bort sina?
    Hur tvingar man Pakistan att ta bort sina
    Hur tvingar man Indien att ta bort sina
    Hur tvingar man Frankrike att ta bort sina
    Hur tvingar man Ryssland
    Hur tvingar man England
    Hur tvingar man USA
    Hur tvingar man Israel?

Hur ska vi veta att alla är borta och inte en stat har kvar och de andra INGET?

lek med tanken att NK eller Iran skulle förfoga över de ENDA sådana..... vem skulle då sitta på makten? Very Happy

Snipers underliga politiska resonemang blir man aldrig klok på.
    Han är fullt beredd att låta vwem som helst av skurkstaterna, USA
    eller israel sitta fredade med alla sina vapen. Men när Iran jämnar
    ut oballansen genom att skaffa en bomb jämfört med israels 200 bomber då
    är det plötsligt katastrof för Sniper. Men för Iran är det ingen kata-
    strof att på dettas sätt undanröja de ständiga hotelserna från israel
    och USA. Tvärtom!

Det är inget skojigt, Sniper att vara föremål för ständiga hotelser
    och underrättelseooperationer från USA håll eller allt detta hat och
    konspirationer från israels sida. I Snipers universum har det alltid
    funnits stater som ej har rätt att freda sig från agressioner. I min
    värld finns det inga sådana stater.

Ropen skalla KÄRNVAPEN TILL ALLA!!!

javisst se till att spränga skiten i luften, det skulle ju garanterat göra slut på alla krig med mänskligheten utrotad!!!

du e dutti du!!!

Dutti och dutti? Ett Pakistan med kärnvapen skulle utan den amerikanska grimman på "the cracy horse" vara ett minst lika allvarligt hot mot israels vara eller icke vara som, någonsin, en iransk bomb.

Men vad har jag sagt tidigare om det här? Jo, jag har sagt att USA hotar sig eller mutar sig fram över ytan på den här planeten som en ond ande som, där den för tillfället sveper fram, aldrig tar paus från sin egennytta, sitt stöd till diktatorer och sin egen inneboende girighet och ondska.

I fallet Pakistan har man valt mutvägen förmodligen därför att landet är ointressant ur oljesunpunkt, dock utan att helt ha lämnat hotvägen vilken alltid ligger ruvande som en undertext i allt USA tar sig för.

Men som sagt: i Pakistan är det mutor som håller ledargarnityret på någorlundas gott humör, än så länge.

"Det amerikanska biståndet ska öka
    med 1,5 miljarder dollar per år fram
    till 2014."

http://nyheter.se.msn.com/utrikes/article.aspx?cp-documentid=150000431

Pakistan tilläts inte skaffa sig kärnvapen, de gjorde det ändå, och när de väl hade var det försent..... på samma sätt som Indien och Israel har fått det.

När de väl har det så är det försent att stoppa, då återstår bara att verka för att de inte ska använda dem.....

tycker inte du att vi bör stoppa alla försök av andra länder att bli en atomvapenmakt?
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-01, 12:45

Bergman ställer frågan om man nu kan säga med absolut säkerhet att Iran faktiskt gör sitt bästa för att framställa egna kärnvapen. Svaret är inte ett klart ja, men redan det faktum att Iran ljög atomenergikommissionen IAEA rakt upp i ansiktet om att man inte hade fler sådana anläggningar än dem som IAEA redan kände till vid Natanz, visar att man faktiskt går in för att bli en kärnvapenmakt. Först när man togs på bar gärning av satelliten och dess kamerabilder, erkände man hastigt att anläggningen existerar, vilket man lika hastigt rapporterade till atomenergikommissionen i Wien. Men det anrikade uranet vid den hemliga fabriken var endast till för att i framtiden producera elström av kärnkraften, hävdade man som vanligt i Iran.

Ovanstående är från en artikel av Dick Haas 090928 och jag undrar precis
    samma sak, hur ska man kunna lita på en regim som ljuger oavbrutet plus
    att de har en president som upprepade gånger förklarat vilka som kommer
    att bli det första målet.

http://dickhaas.com/

Senast ändrad av lazy den 2009-10-01, 12:47, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Glömde länken)
    GustavAnder
    GustavAnder

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty röda glasögon..?

Inlägg  GustavAnder 2009-10-01, 13:05

Jag råder , på verkligt allvar, tokavänster att försöka se bortom sitt USA /Väst hat i denna fråga om de mäktar,
    för om Iran verkligen införskaffar kärnvapen är risken för att de använder dem i ett första slag mycket mycket stor.

Det finns bara 2 sätt att förhindra Iran att införskaffa sig kärnvapen:

1. Genom sanktioner och hot om att slå ut Irans kärnanläggningar . Den vägen är både riskabel och riskerar slå bakut, en attack skulle ju verkligen sätta fart på mullorna.

2. Iran får ett regimskifte, då antingen skrotar man planerna,
    eller så innebär den nya regimen att deras kärnvapeninnehav inte utgör ett större hot än andra kärnvapennationers.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-10-01, 18:42

Vad GustavAnder beträffar är "pajas" att betrakta som ett positivt attribut, dock inte för pajasarna.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-10-01, 18:49

GustavAnder skrev:Jag vet ju betydligt mer om Irak än galningen infra och haveristen foliet
    Det du kan om Irak, eller om vad som helst annat för den delen, ryms på en tvårings lillfingernagel.
    GustavAnder skrev:MEN det är väl knappast nåt man skulle sätta på sin CV ?
    Nej, det skulle jag inte rekommendera.
    GustavAnder skrev:När man ser det i skrift är det som sagt inget att skryta med
    Nej, och inte har du något annat heller, förutom det du hittar i fantasigeneratorn Very Happy
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-10-01, 19:41

Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Jag vet ju betydligt mer om Irak

ja ja...

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 51660009_1a9aa2da14
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-10-01, 19:59

GustavAnder skrev: för om Iran verkligen införskaffar kärnvapen är risken för att de använder dem i ett första slag mycket mycket stor.
    Kan du försöka stödja detta påstående med något mer än dina egna funderingar ?
    GustavAnder skrev: Det finns bara 2 sätt att förhindra Iran att införskaffa sig kärnvapen:

1. Genom sanktioner och hot om att slå ut Irans kärnanläggningar . Den vägen är både riskabel och riskerar slå bakut, en attack skulle ju verkligen sätta fart på mullorna.

2. Iran får ett regimskifte, då antingen skrotar man planerna,
    eller så innebär den nya regimen att deras kärnvapeninnehav inte utgör ett större hot än andra kärnvapennationers.

1. Snick snack, Iran har varit utsatt för sanktioner i 30 år. Detta har lett hit och diverse dumskallar vill fortsätta på samma väg.

2. Den amerikanska specialiteten, av och tillsättande av regeringar, är förmodligen det som allra mest försvårar för dem som vill gå en fredligare väg.

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel_3590007.svd

Att försöka bygga en ny relation baserad på dåligt tålamod, sanktioner och direkt eller indirekt hot om våld är ingen bra utgångspunkt. Istället för att fortsätta en policy som bevisligen inte fungerar är det nu dags för USA att deklarera att man inte kommer att använda sin militära vapenmakt för att slå ut Irans nukleära infrastruktur. Detta borde vara den första punkten på dagens förhandlingsagenda.

Först när detta är gjort kan man tillsammans utan rädsla börja utforma en strategisk och långsiktig policyplan för hur en upptining mellan väst och Iran skulle kunna se ut. Det är bara i en sådan miljö det internationella samfundet har en verklig chans att förhindra att Iran blir världens tionde kärnvapenland.
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-10-02, 05:43

Världens kärnvapenarsenal skulle kunna döda oss alla fem gånger om.
    Men när Sverige blundar för Natos felsteg, blir det svårt att övertyga andra att nedrusta...
    är det så svårt att begripa?

http://www.svenskafreds.se/karnvapen/

jisses- det är dårar som vissa här som tamefaan är det största hotet mot vår jord...exempel: ander, lazy, wl...och dessas fascistbihang som enbart har förmågan att projicera och att lobba för krig och klyftor mellan våra olika länder på samma jord. Idioti!Kan ingen
    ge dem sömnmedel dessa usla kråkgökar?.
    GustavAnder
    GustavAnder

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty sometimes

Inlägg  GustavAnder 2009-10-02, 11:16

Susz X skrev:Världens kärnvapenarsenal skulle kunna döda oss alla fem gånger om.
    Men när Sverige blundar för Natos felsteg, blir det svårt att övertyga andra att nedrusta...
    är det så svårt att begripa?

http://www.svenskafreds.se/karnvapen/

jisses- det är dårar som vissa här som tamefaan är det största hotet mot vår jord...exempel: ander, lazy, wl...och dessas fascistbihang som enbart har förmågan att projicera och att lobba för krig och klyftor mellan våra olika länder på samma jord. Idioti!Kan ingen
    ge dem sömnmedel dessa usla kråkgökar?.

Sömnmedel ? Bara vi sliper ta de medel du går på .Smile
    Infra
    Infra

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty Iran - inte så skurkaktig som man tror

Inlägg  Infra 2009-10-06, 18:51

Föga förvånade står Västvärlden på den iranska oppositionens sida hur spretig den än är. Att en av dess ledande företrädare begåvas med Olof Palmepriset är väl iaf att ta i för mycket. Var det meningen att Palmepriset skulle missbrukas för såna här politiska markeringar?

Anklagelserna om valfusk i Iran är falska och den opposition som sprider desinformationen står Shahen nära eller går sina privata, högst suspekta ärenden.
    USA-baserade opinionsinstitutet World Public Opinion, WPO, faststställer nu att valdeltagande i Iran var 87 %. 55 % av dessa uppges ha röstat på Ahmadinejad och 14 % på Mousavi! Mellan 80 och 90 % av dessa anser att Ahmadinejad är hederlig, att valet gick rätt till och att Ahmadinejad är landets lagliga president. Till yttermera visso säger sig 90 % av väljarna vara nöjda med det islamiska systemet.

Så vilka är vi i Väst som kan avgöra när det varit valfusk eller ej, när en muslimsk population har röstat "fel"? Nej stöd inte en opposition som kör med falskspel och som inte kan formelera ett klart politiskt mål för sin kamp utan bara kan gapa "Valfusk" på ett opreciserat och oartikulerat vis.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-06, 20:38

Så det är alltså fullt möjligt att räkna ihop ca:45 miljoner
    handskrivna röster på ett par dagar, varför är det inte
    möjligt i så fall i Afghanistan där de flesta vänster tycks
    vara överens om att det handlar om valfusk?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-08, 23:18

någonting måste de ju tillåtas försvara sig med
    då man på regelmässig basis hotas av USA och israel.

http://www.newsmill.se/artikel/2009/10/05/myrdal-om-den-iranska-bomben[flash(425,350)]

https://www.youtube.com/v/Fws4RxWtnOg[/flash]
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-11, 15:27

lazy skrev:Så det är alltså fullt möjligt att räkna ihop ca:45 miljoner
    handskrivna röster på ett par dagar, varför är det inte
    möjligt i så fall i Afghanistan där de flesta vänster tycks
    vara överens om att det handlar om valfusk?

I dag tar FN:s ytterst ansvariga bladet från munnen och säger som
    det är: valet i Affe var så fullt av fusk att det var rent förfärligt.
    Så kommer Lazy: "varför kan man inte räkna 45 miljoner röster på 2 dar"?
    Hon låter som en papegoja.

FN:s ytterst ansvariga har tigit fram tills nu av lojalitetsskäl.
    Lojalitet med Karsairegimen och med sin arbetsgivare. Nu går det inte
    att tiga längre.

Lyssna på Radiokorrespontenterna på podradio (kan inte länka. Länken är inte uppe än. För färsk).
    Infra
    Infra

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Empty Skall världen tillåta Iran arr skaffa kärnvapen?

Inlägg  Infra 2009-10-19, 08:00

Ja, världen skall tillåta Iranska kärnvapen. Vem skall annars sätta israel på plats? Världssamfundet vill ju inte ens skicka fredsframkallande trupp , handelsbojkotta eller inför sanktioner
    . Något finns det som kan stoppa israelisk fortsatt terror i, och mot Palestina. Då skall det instrumentet användas. Jag är helt för
    .

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5976317.ab

Senast ändrad av Infra den 2009-10-19, 08:30, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-19, 08:10

Israel är inte ens en stat. Det är bara en terrorgemenskap som olagligt har skaffat sig kontroll över ett visst territorium i världen. De har aldrig varit välkomna dit så som al Quaida välkomnades till Afghanistan och Wasiristan.

På laglöshetens grund tar sig denna terrorgemenskap frihet efter frihet.
    Detta vore ett rättfärdigt mål för Västs terrorbekämpning. Vem bestämmer vilken terror som är värst, vilken terror som skall bekämpas?

Det laglösa israel får gå fredad från oförätt till oförrätt. Hur kan jag säga att israel inte är en stat? Vi behöver bara titta på avsaknaden av konstitution och erkända gränser. Deras nakna terror kan vem som helst konstatera.

Ända från dag ett av sin existens har denna terrorgemenskap folkfördrivit, mördat, stulit, terroriserat, plundrat och förtryckt. Sätt dit dom!

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 BosattareBosättarterror

Folkfördrivning 1948, utförd av judiska terrorister.
    Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Israeliskamarktjuvar

Ska världen tillåta Iran att skaffa kärnvapen ? - Sida 2 Israeliskamarktjuvark

Senast ändrad av Infra den 2009-10-19, 12:43, ändrad totalt 5 gånger

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 20:51