GustavAnder 2009-10-01, 12:06
Infra skrev:Jag tror kammen börjar växa för mycket på miffot GA, den här gången. Märkligt, med vilken förtjusning han alltid tar sig an formsvackan, en av Forums mest prominente debattörer.
Tydligen är det Cloudska förhållningssättet den rätta medicinen mot naiva dårar av GA:s typ. GA utnyttjar Svackans mer kultiverade och argumenterande
debattstil. Jag tror inte ens GA noterar att han möter sin överman varje gång de två käftar.
Haverist, psykopat och folie tycks vara GA:s favoritepitet då brist på kraftuttryck från Svackans sida lämnar fältet fritt för GA:s omotiverade och malplacerade omnipotens. Det är smått löjligt att se hur hans sämsta sidor växer i en miljö där han behandlas vänligt, ja; nästan med respekt.
Han bara går på i sin enfald, sporrad av att tillfälligtvis slippa bli intellektuellt snöpt, momentant. Därför var det befriande att för en gångs skulle höra Svackan rättframt kalla GA för "Pajas" i värsta infrastil. Bra rutet Svackan! Jag förstår dig så väl. När bet ett förnuftsargument senast på GA?
Nu är det så här, muppen, att jag spärrat foliet sen länge, ser bara hans tosserier i andras citat, man får skratta ibland.
Anledningen till detta är hans enligt dig, väldigt intelligenta debattstil där han påstod att jag ville införa fascism i Sverige och menade jag gav fältet fritt till mördare, bland många andra fradga galna saker.
Som sagt, samma "intelligens" som dig, infra.
I fallet Pakistan har man valt mutvägen förmodligen därför att landet är ointressant ur oljesunpunkt Förresten har du tagit upp detta "intelligenta" dravel med foliet, vi skulle kunna få en intressant catfight mellan 2 "intellektuella " giganter...GAPSKRATT.
Och du får gärna försöka prova dina teser , exempelvis den om att Irak skulle varit ett stabilt och säkert land idag om de hade skaffat kärnvapen.
Jag har ju redan krossat det sagoberättandet, har du mer att tillföra?