Jag stödjer inga terrordåd. Men skillnaden mellan USA och dessa svenska medborgare är milsvid. NATO kan du utan större ansträngning bevisa skyldiga till dödandet av civila i afghanistan ex. och flera andra mindre smickrande saker.Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...
Och som stödjer muslimsk terrorism...
Är det terrorism att tro på demokratin och rättsstaten. Då är jag gärna terrorist tillsammans med RC för det betyder att vi är terrorister eller stödjer terrorism för vi tror på mänskliga rättigheter.
Om du inte menar att terrorism är dessa två undrar jag var du fått att RC stödjer det från. Det enda han skrev är att de som tror på rättvisa bryr sig om folk är oskyldigt fängslade. Är det terrorism att tro på rättvisa?
Visste du skulle komma med sånt tönt svar
När amerikanska trupper är i Pakistan då är det terrorism
När svenska terrorister grips för terrorism i pakistan är det inte terrorism
Är du så jävla förblindad du förtränger talibanernas förtryck?
Jag har inte sett något bevis mot dessa svenska medborgare som är terrormisstänkta. I min värld är man oskyldig tills motsatsen bevisats. När de bevisas skyldiga efter en redig och rättvis rättegång så är de och inte innan dess terrorister. Därför är det fel av dig att skriva svenska terrorister, då de inte bevisats skyldiga till terrorism ännu.