+8
formsvackan
Kakmonstret
womanlover
Ezzlirsk
Redvictory
MartinLindgren
RedCloud
Sossar-e-lata
12 posters
Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...
- Inlägg 3
Ok Red C
Kan du förklara för mig vad dem gjorde i detta område med 50.000 dollar på fickan!!?? utan att ha jobbat, varför åker man dit efter att ha suttit på Guantanamo "oskyldig"!!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Menar du att det inte spelar någon roll om dom är skyldiga eller inte?
Du gillar att hojta,vifta med armarna och dömma ut människor oavsett om du vet vad som är rätt eller fel,
Täbys-e-l i sitt mörkbruna nötskal, bakom stängslet med sin hink med stenar som han är beredd att kasta mot allt som rör sig!
Du gillar att hojta,vifta med armarna och dömma ut människor oavsett om du vet vad som är rätt eller fel,
Täbys-e-l i sitt mörkbruna nötskal, bakom stängslet med sin hink med stenar som han är beredd att kasta mot allt som rör sig!
Fascistäcklet skrev:Kan du förklara för mig vad dem gjorde i detta område med 50.000 dollar på fickan!!?
källa: www.cia.org
Fascistäcklet skrev:utan att ha jobbat
dina fria fantasier
Fascistäcklet skrev:varför åker man dit efter att ha suttit på Guantanamo "oskyldig"!!
Du vill alltså begränsa vissa människors rätt att resa vart de vill ?
- Inlägg 6
Red C
rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!! du skall fan låsas in ditt as.....
Fascistäcklet skrev:Red C rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!!
Det är ingen resebyrå jag jobbar på utan en skola
Fascistäcklet skrev:du skall fan låsas in ditt as...
skyldig till vad ?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar-e-lata skrev:rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!! du skall fan låsas in ditt as.....
Sinnessvag-Egoistisk-Lögnare! Du kan logga ut nu! du är rökt (igen)
Täbys stolthet S-e-L, har nog trasslat in svansen i hornen ikväll?
har nog trasslat in svansen i hornen ikväll?
eller tungan i en bag-in-a-box
Ezzlirsk- Antal inlägg : 847
RedCloud skrev:
Det är ingen resebyrå jag jobbar på utan en skola
HAHA, den var faktiskt komisk.
- Inlägg 12
Snälla Martin
Kalla mig vad du vill men jag bor inte i Täby, 182 65 är min postadress, kolla på hitta.se så ser du var jag bor.... fick för mig att ta sovmorgon imorgon, jag börjar vid 12 kanske.....så ett par glas Vega sicilia kommer jag mummsa på ikväll......googla det mina små vänneR så vet ni vad det är..gott & avkopplande....
Där ser man S-e-L, den satt precis där den skulle, mitt i prick,ett "bullseye"
Rekylen på Täbys-e-l kom bara snabbare än jag räknade med, he, he, he!
Du är inte så stor som du tror, nu när man börjar känna dig är det jag som bestämmer vad du ska säga!
Det är bara lägga ut en sträng, ungefär som när man leder små svartmyror ut ur huset, du kommer så snällt!
Rekylen på Täbys-e-l kom bara snabbare än jag räknade med, he, he, he!
Du är inte så stor som du tror, nu när man börjar känna dig är det jag som bestämmer vad du ska säga!
Det är bara lägga ut en sträng, ungefär som när man leder små svartmyror ut ur huset, du kommer så snällt!
womanlover- Antal inlägg : 421
RedCloud skrev:Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Låt henne sitta där hon sitter.
Vi har alldeles för många muslimer redan i Sverige.
Blir en mindre om Pakistan får henne.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Safia har definitivt inte jobbat. Hon fick inte jobba för sin man, hon fick inte tala med främmande människor för sin man. Särskilt inte sin bror. Hon har blivit hjärntvättad, vilket visar att hon tänker på mannens bästa framför barnets bästa, som vore att komma till Sverige. En mor sätter ALLTID sina barn i första hand, även framför pappan. Safia borde normaliseras, borde finnas en Exit-rörelse även för extrema muslimer som vill hoppa av.
Med tanke på de brott männen anklagas för, bl.a. konspiration mot Pakistan, har de att vänta mycket långa fängelsestraff. Tycker inte det minsta synd om dem.
Med tanke på de brott männen anklagas för, bl.a. konspiration mot Pakistan, har de att vänta mycket långa fängelsestraff. Tycker inte det minsta synd om dem.
Womanlover visar här vad hans namn är värt, Mr.Byråkrat har inte förstått vad ett parförhållande innebär för många,
En kvinna som stödjer sin man är en hjärntvättad enligt honom?
Dessutom sa pakistans inrikesminister igår att det enda Mehdi Ghesali och hennes man bara är misstänkta för visumbrott!
Dessutom sa pakistans inrikesminister igår att det enda Mehdi Ghesali och hennes man bara är misstänkta för visumbrott!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Jag tycker man borde spärra in alla Djursholmsbor i väntan på att deras förmodade skattebrott utreds. Att samtliga dessutom hängs ut i tidningarna med både kragnummer och hemoröjder, måste väl vara i allmänhetens intresse.Sossar-e-lata skrev:snyft snyft...
Varför ska sådana uppenbara brottslingar anses vara oskyldiga tills motsatsen är bevisad ?
Kanske vi ska lära av Norge, med omvänd bevisbörda, där måste dom som vältrar sig i pengar kunna redovisa var och hur pengarna förtjänats vid förfrågan!
Säkert något som S-e-L och hans likar som lyfter fram sig själva och sina förmögenheter välkommnar!
Säkert något som S-e-L och hans likar som lyfter fram sig själva och sina förmögenheter välkommnar!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
formsvackan skrev:Jag tycker man borde spärra in alla Djursholmsbor i väntan på att deras förmodade skattebrott utreds. Att samtliga dessutom hängs ut i tidningarna med både kragnummer och hemoröjder, måste väl vara i allmänhetens intresse.Sossar-e-lata skrev:snyft snyft...
Varför ska sådana uppenbara brottslingar anses vara oskyldiga tills motsatsen är bevisad ?
ha,ha,ha,ha
Blåfront- Antal inlägg : 5440
RedCloud skrev:Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Och som stödjer muslimsk terrorism...
martin7lindgren skrev:Womanlover visar här vad hans namn är värt, Mr.Byråkrat har inte förstått vad ett parförhållande innebär för många,
Ta sig från saudiarabien till pakistan utan visa är ju normalt?
Ha strypsnaror i blöjor är normalt?
Rasistäcklet skrev:Ta sig från saudiarabien till pakistan utan visa är ju normalt?
Ha strypsnaror i blöjor är normalt?
källa: www.cia.org
marxisten- Antal inlägg : 5060
Sossar-e-lata skrev:vem fan bryr sig
Vad sägs om de människor som tror på rättsstaten och demokrati?
marxisten- Antal inlägg : 5060
Blåfront skrev:RedCloud skrev:Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Är det terrorism att tro på demokratin och rättsstaten. Då är jag gärna terrorist tillsammans med RC för det betyder att vi är terrorister eller stödjer terrorism för vi tror på mänskliga rättigheter.
Om du inte menar att terrorism är dessa två undrar jag var du fått att RC stödjer det från. Det enda han skrev är att de som tror på rättvisa bryr sig om folk är oskyldigt fängslade. Är det terrorism att tro på rättvisa?
marxisten skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?
Är det terrorism att tro på demokratin och rättsstaten. Då är jag gärna terrorist tillsammans med RC för det betyder att vi är terrorister eller stödjer terrorism för vi tror på mänskliga rättigheter.
Om du inte menar att terrorism är dessa två undrar jag var du fått att RC stödjer det från. Det enda han skrev är att de som tror på rättvisa bryr sig om folk är oskyldigt fängslade. Är det terrorism att tro på rättvisa?
Visste du skulle komma med sånt tönt svar
När amerikanska trupper är i Pakistan då är det terrorism
När svenska terrorister grips för terrorism i pakistan är det inte terrorism
Är du så jävla förblindad du förtränger talibanernas förtryck?