Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
formsvackan
Kakmonstret
womanlover
Ezzlirsk
Redvictory
MartinLindgren
RedCloud
Sossar-e-lata
12 posters

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-28, 22:29

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  RedCloud 2009-09-28, 22:34

    Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?

    Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Ok Red C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-28, 22:37

    Kan du förklara för mig vad dem gjorde i detta område med 50.000 dollar på fickan!!?? utan att ha jobbat, varför åker man dit efter att ha suttit på Guantanamo "oskyldig"!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-28, 22:37

    Menar du att det inte spelar någon roll om dom är skyldiga eller inte?
    Du gillar att hojta,vifta med armarna och dömma ut människor oavsett om du vet vad som är rätt eller fel,

    Täbys-e-l i sitt mörkbruna nötskal, bakom stängslet med sin hink med stenar som han är beredd att kasta mot allt som rör sig! drunken bom king
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  RedCloud 2009-09-28, 22:39

    Fascistäcklet skrev:Kan du förklara för mig vad dem gjorde i detta område med 50.000 dollar på fickan!!?

    källa: www.cia.org

    Fascistäcklet skrev:utan att ha jobbat

    dina fria fantasier

    Fascistäcklet skrev:varför åker man dit efter att ha suttit på Guantanamo "oskyldig"!!

    Du vill alltså begränsa vissa människors rätt att resa vart de vill ?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Red C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-28, 22:42

    rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!! du skall fan låsas in ditt as.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  RedCloud 2009-09-28, 22:45

    Fascistäcklet skrev:Red C rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!!

    Det är ingen resebyrå jag jobbar på utan en skola

    Fascistäcklet skrev:du skall fan låsas in ditt as...

    skyldig till vad ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Redvictory 2009-09-28, 22:45

    Sossar-e-lata skrev:rekomenderar duy dina elever att åka till dessa områden för att studera!!! du skall fan låsas in ditt as.....

    Sinnessvag-Egoistisk-Lögnare! Du kan logga ut nu! du är rökt (igen)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-28, 22:47

    Täbys stolthet S-e-L, har nog trasslat in svansen i hornen ikväll?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  RedCloud 2009-09-28, 22:49

    har nog trasslat in svansen i hornen ikväll?

    eller tungan i en bag-in-a-box
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Ezzlirsk 2009-09-28, 23:04

    RedCloud skrev:

    Det är ingen resebyrå jag jobbar på utan en skola

    HAHA, den var faktiskt komisk. Laughing
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Snälla Martin

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-28, 23:34

    Kalla mig vad du vill men jag bor inte i Täby, 182 65 är min postadress, kolla på hitta.se så ser du var jag bor.... fick för mig att ta sovmorgon imorgon, jag börjar vid 12 kanske.....så ett par glas Vega sicilia kommer jag mummsa på ikväll......googla det mina små vänneR så vet ni vad det är..gott & avkopplande....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-29, 01:15

    Där ser man S-e-L, den satt precis där den skulle, mitt i prick,ett "bullseye"
    Rekylen på Täbys-e-l kom bara snabbare än jag räknade med, he, he, he! Very Happy

    Du är inte så stor som du tror, nu när man börjar känna dig är det jag som bestämmer vad du ska säga!

    Det är bara lägga ut en sträng, ungefär som när man leder små svartmyror ut ur huset, du kommer så snällt! Very Happy
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  womanlover 2009-09-29, 01:26

    RedCloud skrev:
    Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?

    Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...

    Låt henne sitta där hon sitter.
    Vi har alldeles för många muslimer redan i Sverige.
    Blir en mindre om Pakistan får henne.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Kakmonstret 2009-09-29, 02:01

    Safia har definitivt inte jobbat. Hon fick inte jobba för sin man, hon fick inte tala med främmande människor för sin man. Särskilt inte sin bror. Hon har blivit hjärntvättad, vilket visar att hon tänker på mannens bästa framför barnets bästa, som vore att komma till Sverige. En mor sätter ALLTID sina barn i första hand, även framför pappan. Safia borde normaliseras, borde finnas en Exit-rörelse även för extrema muslimer som vill hoppa av.

    Med tanke på de brott männen anklagas för, bl.a. konspiration mot Pakistan, har de att vänta mycket långa fängelsestraff. Tycker inte det minsta synd om dem.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-29, 07:14

    Womanlover visar här vad hans namn är värt, Mr.Byråkrat har inte förstått vad ett parförhållande innebär för många,
    En kvinna som stödjer sin man är en hjärntvättad enligt honom?

    Dessutom sa pakistans inrikesminister igår att det enda Mehdi Ghesali och hennes man bara är misstänkta för visumbrott!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  formsvackan 2009-09-29, 08:21

    Sossar-e-lata skrev:snyft snyft...
    Jag tycker man borde spärra in alla Djursholmsbor i väntan på att deras förmodade skattebrott utreds. Att samtliga dessutom hängs ut i tidningarna med både kragnummer och hemoröjder, måste väl vara i allmänhetens intresse.

    Varför ska sådana uppenbara brottslingar anses vara oskyldiga tills motsatsen är bevisad ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-29, 13:18

    Kanske vi ska lära av Norge, med omvänd bevisbörda, där måste dom som vältrar sig i pengar kunna redovisa var och hur pengarna förtjänats vid förfrågan!

    Säkert något som S-e-L och hans likar som lyfter fram sig själva och sina förmögenheter välkommnar!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Redvictory 2009-09-29, 13:26

    formsvackan skrev:
    Sossar-e-lata skrev:snyft snyft...
    Jag tycker man borde spärra in alla Djursholmsbor i väntan på att deras förmodade skattebrott utreds. Att samtliga dessutom hängs ut i tidningarna med både kragnummer och hemoröjder, måste väl vara i allmänhetens intresse.

    Varför ska sådana uppenbara brottslingar anses vara oskyldiga tills motsatsen är bevisad ?

    ha,ha,ha,ha Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Blåfront 2009-09-29, 17:08

    RedCloud skrev:
    Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?

    Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...

    Och som stödjer muslimsk terrorism...
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Blåfront 2009-09-29, 17:10

    martin7lindgren skrev:Womanlover visar här vad hans namn är värt, Mr.Byråkrat har inte förstått vad ett parförhållande innebär för många,
    En kvinna som stödjer sin man är en hjärntvättad enligt honom?

    Dessutom sa pakistans inrikesminister igår att det enda Mehdi Ghesali och hennes man bara är misstänkta för visumbrott!

    Ta sig från saudiarabien till pakistan utan visa är ju normalt?

    Ha strypsnaror i blöjor är normalt?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  RedCloud 2009-09-29, 17:12

    Rasistäcklet skrev:Ta sig från saudiarabien till pakistan utan visa är ju normalt?

    Ha strypsnaror i blöjor är normalt?

    källa: www.cia.org
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  marxisten 2009-09-29, 17:15

    Sossar-e-lata skrev:vem fan bryr sig

    Vad sägs om de människor som tror på rättsstaten och demokrati?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  marxisten 2009-09-29, 17:19

    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?

    Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...

    Och som stödjer muslimsk terrorism...

    Är det terrorism att tro på demokratin och rättsstaten. Då är jag gärna terrorist tillsammans med RC för det betyder att vi är terrorister eller stödjer terrorism för vi tror på mänskliga rättigheter.

    Om du inte menar att terrorism är dessa två undrar jag var du fått att RC stödjer det från. Det enda han skrev är att de som tror på rättvisa bryr sig om folk är oskyldigt fängslade. Är det terrorism att tro på rättvisa?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Blåfront 2009-09-29, 17:44

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    Fascistäcklet skrev:vem fan bryr sig?

    Alla vi som fortfarande tror på rättvisa...

    Och som stödjer muslimsk terrorism...

    Är det terrorism att tro på demokratin och rättsstaten. Då är jag gärna terrorist tillsammans med RC för det betyder att vi är terrorister eller stödjer terrorism för vi tror på mänskliga rättigheter.

    Om du inte menar att terrorism är dessa två undrar jag var du fått att RC stödjer det från. Det enda han skrev är att de som tror på rättvisa bryr sig om folk är oskyldigt fängslade. Är det terrorism att tro på rättvisa?

    Visste du skulle komma med sånt tönt svar

    När amerikanska trupper är i Pakistan då är det terrorism

    När svenska terrorister grips för terrorism i pakistan är det inte terrorism

    Är du så jävla förblindad du förtränger talibanernas förtryck?

    Sponsored content


    Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig?? Empty Sv: Låt packet sitta kvar!!! vem fan bryr sig??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:46