Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
blueheaven
MammaGuevara
fredrik rahm70
7 posters

En reflektion över rödgrön "politik"

Omröstning

Har du sett några Nya Socialdemokrater?

[ 2 ]
    En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_left29%En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_right [29%] 
    [ 1 ]
    En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_left14%En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_right [14%] 
    [ 4 ]
    En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_left57%En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Bar_right [57%] 

Totalt antal röster: 7
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Empty Sv: En reflektion över rödgrön "politik"

Inlägg  blueheaven 2009-03-23, 00:11

theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blueheaven skrev:Steg ett är att sluta upp med floskler, politisk retorik, fördomar och sätta sig in i hur det faktiskt fungerar innan man kan gå vidarte med steg två!
    Eller hur BH Wink ?

Ja det var ju jag som skrev det eller? clown
    Fast frågan är ju om du själv följer dina egna råd? Wink

Försöker du inte med slag under bältet nu theakward?

Eller menar du att man inte får kalla kommunister för kommunister?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Empty nope jag kör inte med "fegslag"

Inlägg  theward 2009-03-23, 00:15

Dessutom har jag ont i ryggen just nu. så jag vill inte böja mig så jag når under bältet Wink

Kommunist är väl inte så farligt att bli kallad... finns betydligt värre saker.
    Thors

Antal inlägg : 2065

En reflektion över rödgrön "politik" - Sida 2 Empty Sv: En reflektion över rödgrön "politik"

Inlägg  Thors 2010-02-21, 18:46

UPP!!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-02-21, 19:17

nu har jag röstat i en gammal poll Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 04:15