Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
theward
berralarzon
Redvictory
R.O.F.L
blueheaven
GustavAnder
MartinLindgren
RedCloud
Sossar-e-lata
13 posters

    Riktigt grymt!!!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-22, 17:41

    Sossar-e-lata skrev:du kan inte få frigång från sluten! bara från öppen! Martin & jag har rätt här, eller hur Marty!!

    Det blir till att ta bussen ut till båten nu S-E-L! för tjejen lämnade ju dig! du får skaffa en ny tjej som har körkort! hon stannar väl tills du har tagit upp båten iaf! Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-22, 17:57

    martin7lindgren skrev:Hmmm...? scratch
    Sniper,vad är skillnaden på fängelse, och vanliga fängelsen, som du snackar om?


    Skillnaden är öppen eller sluten anstalt....
    på en öppen anstalt kan du i princip bara promenera iväg eftersom du inte är inlåst.
    på en sluten anstalt är du inlåst på fängelseområdet dagtid, och i låst cell kvälls och nattetid.

    på båda dessa kan man den SISTA tiden innan det är dags för friheten igen få frigång och lämna anstalten dagtid för arbete och liknande.

    innom den öppna anstalten är du fri att röra dig över anstaltsområdet, och låses inte in i en cell när det blir kväll OM du har frigång inom denna, detta kan begränsas för dem som inte sköter sig fullt ut...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Red V

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-22, 22:54

    svamlar på som vanligt, ingen förstår han! att man blir så konstig av Alvedon!.......by the way, min arbetdag är slut nu, tacka mig att jag drar in till ditt bidrag Red V, varsågod, jag och Alliansen kämpar på för din skull cheers
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-23, 04:47

    Sossar-e-lata skrev:svamlar på som vanligt, ingen förstår han! att man blir så konstig av Alvedon!.......by the way, min arbetdag är slut nu, tacka mig att jag drar in till ditt bidrag Red V, varsågod, jag och Alliansen kämpar på för din skull cheers

    Vad jag vet så drar man väl inte in så mycket pengar då man sitter inne!
    Du lär ju köpa billigt lådvin för ditt muckarbidrag ändå! har du träffat några andra Alliansare där? typ Bruno Reinfeldt eller nån Alliansregimare som åkt dit för urkundsförfalskning eller Ekobrott som är mycket vanligt i dina kretsar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-23, 10:00

    Det betyder ju då att många fångar har till gång till internet även då dom sitter,
    När dom har frigång på dagarna, det var väldet som det handlade om?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-23, 10:10

    martin7lindgren skrev:Det betyder ju då att många fångar har till gång till internet även då dom sitter,
    När dom har frigång på dagarna, det var väldet som det handlade om?

    Javisst, de sista månaderna av straffet (när det är fråga om fleråriga sådana)

    Sponsored content


    Riktigt grymt!!! - Sida 3 Empty Sv: Riktigt grymt!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 10:25