blueheaven skrev:Tycker det är bra att x-medborgare är här och "lyfter" debatten!
Man bockar och niger ödmjukast
blueheaven skrev:Tycker det är bra att x-medborgare är här och "lyfter" debatten!
x-medborgare skrev:blueheaven skrev:x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:Ohly är kanske inget problem för dig, men väldigt många liberala sossar känner vämjelse inför denne kommunist, var så säker.
Ekonomin och arbetsmarknad lär bli , igen, de frågor som avgör valet.
Har ingen ljusning skett inom arbetsmarknads området blir det tufft för Alliansen, trots att de rödgröna röran inte kommer att klara skivan bättre.
Jag hoppas oct tror att Sverige är redo för att fokusera ännu mer på person, Reinfeldt är den bäste statsministern vi haft på evigheter.
Tycker inte ja Herr R alltså hans främsta misstag enligt mig är att han syns för lite skickar ut små påvar i viktiga frågor och likt Persson har han attityden att folket inget begriper och därför tiger vi ihjäl frågan..
Tänker främst på FRA i mina ögon är han en skit stövel i sin attityd..
Persson Föll på detta beteende och så kommer Herr R också att göra.
Vem av partiledarna i Sveriges riksdag skulle avskaffa FRA?
Lars Ohly eller någon annan av de rödgröna?
Tillåt mig GAPFLABBA!
Ja du får min tillåtelse att gapflabba... Men man kan inte plocka poäng på vad man tror sig veta skulle hända utan på vem som såg till att det hände. Men garva på du tror du behöver det
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:blueheaven skrev:x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:Ohly är kanske inget problem för dig, men väldigt många liberala sossar känner vämjelse inför denne kommunist, var så säker.
Ekonomin och arbetsmarknad lär bli , igen, de frågor som avgör valet.
Har ingen ljusning skett inom arbetsmarknads området blir det tufft för Alliansen, trots att de rödgröna röran inte kommer att klara skivan bättre.
Jag hoppas oct tror att Sverige är redo för att fokusera ännu mer på person, Reinfeldt är den bäste statsministern vi haft på evigheter.
Tycker inte ja Herr R alltså hans främsta misstag enligt mig är att han syns för lite skickar ut små påvar i viktiga frågor och likt Persson har han attityden att folket inget begriper och därför tiger vi ihjäl frågan..
Tänker främst på FRA i mina ögon är han en skit stövel i sin attityd..
Persson Föll på detta beteende och så kommer Herr R också att göra.
Vem av partiledarna i Sveriges riksdag skulle avskaffa FRA?
Lars Ohly eller någon annan av de rödgröna?
Tillåt mig GAPFLABBA!
Ja du får min tillåtelse att gapflabba... Men man kan inte plocka poäng på vad man tror sig veta skulle hända utan på vem som såg till att det hände. Men garva på du tror du behöver det
Men snälla x, presumtiva väljare funderar ju hela tiden på hur "den andra sidan " skulle agerat eller förhållt sig, och väger sin röst efter det,så självklart ska man spekulera.
Det är bara fanatiker som inte inser det.
GustavAnder skrev:Så du anser det,
men bara för att vara den typiske "vänster mot strömmen "säger du tvärtom i syfte att provocera ?
x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:Så du anser det,
men bara för att vara den typiske "vänster mot strömmen "säger du tvärtom i syfte att provocera ?
Nä men jag håller inte slaviskt med om allt bara för att jag föredrar rött.
Man får fundera och ta ställning i olika frågor och bedömningen i val blir det som trotts "dummheter" står en närmast..
Brukar faktiskt kalla mig politiskt randig men mer rätt vore väl att säga åsikts randig.
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:Så du anser det,
Nä men jag håller inte slaviskt med om allt bara för att jag föredrar rött.
Man får fundera och ta ställning i olika frågor och bedömningen i val blir det som trotts "dummheter" står en närmast..
Brukar faktiskt kalla mig politiskt randig men mer rätt vore väl att säga åsikts randig.
Politiskt randig, du menar rödbrun då elller ?
kunde inte låta bli, sorry.
BRUN CLOWN skrev:Min terpaeut säger att jag projicerar. Min terapeut tycker också att det är viktigt att ventilera mitt Mona Muslim hat på omodererade forum som "learning by doing" innan jag blir helt terapeutfri.
Jag har förstått att jag inte är helt frisk ännu.
Ezzlirsk skrev:BRUN CLOWN skrev:Min terpaeut säger att jag projicerar. Min terapeut tycker också att det är viktigt att ventilera mitt Mona Muslim hat på omodererade forum som "learning by doing" innan jag blir helt terapeutfri.
Jag har förstått att jag inte är helt frisk ännu.
Vad är detta för troll? En vänsterradikalist med för mycket fritid, månne?