Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+14
captaincodd
SiP
Susz X
lazy
RedCloud
formsvackan
MartinLindgren
Redvictory
Infra
blueheaven
Kakmonstret
DMustaine
marxisten
PE Dal
18 posters

Var gömmer han sig

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Var gömmer han sig - Sida 2 Empty Sv: Var gömmer han sig

Inlägg  Infra 2009-09-16, 22:50

Susz X skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]

Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
    över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
    gränsen.

Jag ljuger ytterst sällan medvetet, Lazy. Jag tror vi har läst olika inlägg av olika nick i olika trådar olika noga. Eller gör du anspråk på att ha läst allt som skrivits på Forum? Möjligen borde jag ha uteslutit dig. Du har en sällsam förmåga att kunna uppföra dig när det sist av allt väntas av dig. Men jag vill påstå att större delen av den övriga forumhögern på ett eller annat sätt haft den dåliga smaken att ha gjort sig lustiga över Martins handikapp. Ofta har växlar dragits för hårt när vi varit inne på hemlösheten, pensioneringen och arbetsbefrielsen. Det vill jag nog ändå påstå. Här går ingen högertomte fri från skuld.

Det var systematisk trackassering en hel hop nick bedrev mot Martin då-
    de var hemska. Vedervärdiga.
    gav vibbar att likna torterare som njöt av att skada människor i underläge ..
    sip är en av dem som i da försöker vända det beteendet emot oss som sätter
    mänskliga rättigheter som värderund.
    Då var det ca fem nick som gav sig på Martin systematiskt.
    Hur en person är funtad som kan försvara sådant är inte svårt att räkna ut..
    lazy- hade du det nicket då? Knappast troligt..inte namnet iaf- så har du vetskap
    så var du väl där - med ett annat nick.Rahm kanske?

Där ser du, Lazy. Så det så. Dumma dig.
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Var gömmer han sig - Sida 2 Empty relativt omöjligt

Inlägg  GustavAnder 2009-09-16, 23:08

PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!

Låt oss säga så här, det är relativt svårt, nej omöjligt,
    för ett as att försöka ta heder och ära från ärbara människor.Smile,
    så släpp fram saken i ljuset, han bara drar ner hela forumvänstern i avloppet, men det tragiska är att de uppenbarligen gärna befinner sig där.

90 % av trådarna som existerar i Politik/samhälle är ju numera startade av psykona rc sus och blåfront, och de handlar inte om politik, det är nästan bara hat trådar och personlga angrepp, eller frågor av typen,
    " har du slutat slå din fru...."

Vänstern klarar inte av öppna forum, Aftonbladet fick stänga ner,
    nu är ac under attack, ac som skapades av främst besvikna vänster !!!, saboteras nu av vänster. Huvudlöst av de huvudlösa.

Har jag tidigare sagt att sektvänster är lika stora as och moraliska avskräden som nassar ? ( ja, men det måste upprapas...) rap.

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-09-16, 23:18, ändrad totalt 1 gång
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-09-16, 23:12

GustavAnder skrev:ta heder och ära från ärbara människor.
    Du blandar väl inte ihop dig själv med ärbara människor. Så offside kan väl inte ens du vara Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-09-16, 23:15

GustavAnder skrev:
    PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!

Låt oss säga så här, det är relativt svårt, nej omöjligt,
    för att as att försöka ta heder och ära från ärbara människor.Smile,
    så släpp fram saken i ljuset, han bara drar ner hela forumvänstern i avloppet.
    Tror inte du tjyven svartjobbaren kvinnoförnedraren kvinnomisshandlare blåfront "lover" samt blueheaven "lover" att du spelat ut din roll härinne som numera som en driftkucku no:1 Awfultruht GustavAnder?
    //berra
    Mona Stalin.
    Mona Stalin.

Antal inlägg : 143

Inlägg  Mona Stalin. 2009-09-16, 23:45

Kamma dig och skaffa dig ett jobb fyllberra.
    Pajas.
    MartinLingren
    MartinLingren

Antal inlägg : 121

Var gömmer han sig - Sida 2 Empty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Inlägg  MartinLingren 2009-09-17, 08:10

UPP OCH FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-09-17, 15:09

Infra skrev:
    Susz X skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

gränsen.

Jag ljuger ytterst sällan medvetet, Lazy. Jag tror vi har läst olika inlägg av olika nick i olika trådar olika noga. Eller gör du anspråk på att ha läst allt som skrivits på Forum? Möjligen borde jag ha uteslutit dig. Du har en sällsam förmåga att kunna uppföra dig när det sist av allt väntas av dig. Men jag vill påstå att större delen av den övriga forumhögern på ett eller annat sätt haft den dåliga smaken att ha gjort sig lustiga över Martins handikapp. Ofta har växlar dragits för hårt när vi varit inne på hemlösheten, pensioneringen och arbetsbefrielsen. Det vill jag nog ändå påstå. Här går ingen högertomte fri från skuld.

lazy- hade du det nicket då? Knappast troligt..inte namnet iaf- så har du vetskap

Ja Susz går ju definitivt under epitetet "sanningssägare"....eller hur Rolling Eyes , fan hon är ju så fulljugen så att pannan krackelerat på henne sedan länge....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-09-17, 19:06

SiP skrev:
    Infra skrev:
    Susz X skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:

gränsen.

Ja Susz går ju definitivt under epitetet "sanningssägare"....eller hur Rolling Eyes , fan hon är ju så fulljugen så att pannan krackelerat på henne sedan länge....

Fan, S.I.P. Ditt kvinnohat börjar nu antaga smått komiska proportioner. Att just Suss är föremål för ditt hat tror jag beror på att du är förtjust i henne. Det var ingefär som när man gick i mellanstadiet och alltid skulle dra sin favorittjej i håret. Bättre dålig kontakt än ingen kontakt alls..
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-09-17, 19:11

Infra skrev:
    Fan, S.I.P. Ditt kvinnohat börjar nu antaga smått komiska proportioner. Att just Suss är föremål för ditt hat tror jag beror på att du är förtjust i henne. Det var ingefär som när man gick i mellanstadiet och alltid skulle dra sin favorittjej i håret. Bättre dålig kontakt än ingen kontakt alls..

Och ditt s.k. försvar av henne är som hämtat ur en dålig såpopera a´la våra värsta år...

Se verkligheten som den är, hon har manipulerat dig sedan dag ett, du är inget annat än hennes lilla knähund...

Och nej, efter ha sett foton med henne så kan jag med välvilja lämna över henne till en annan Boråsare här, nämligen Womenlover, han verkar lagom desperat för att ge henne en invit....
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-17, 19:20

fredrik rahm70 on sön maj 17, 2009 9:31 pm
    Det kom nu fram att redvictory samlade 7-8 st att gemensamt attackera mej som person i en tråd..via mailen

med redcloud i spetsen.(såklart)

regndrottning och suszx var ej sena att hoppa på liksom berra och martin..och givetvis mobbar startaren redvictory

Är detta vad ni vill??

Tvinga bort folk med mobbning och spam så bara en klick extremister på vänster sidan som håller med varandra återstår?

Fundera på hur länge Mamma g ´s forum levde där alla hade samma åsikter?

det är detta kommunismen är känd för tysta och döda sina åsiktsmotståndare.

jag tackar er alla för att ni verkligen visar ert och kommunismens RÄTTA ansikte..för mej..och hoppas att er VUXENMOBBNING slår tillbaka på er nån gång.

Mvh Fredrik

Susz X har en märklig förmåga att "glömma" sin egen delaktighet i mindre
    trevliga saker samt gärna skylla på ngn annan. Hycklare o lögnare är bara
    förnamnet på denna tveksamma person.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:51