Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!
PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
DMustaine skrev:Jag funderar på om allt inte är en lögn för att han skall erkännas någon sorts trovärdighet. Språkbruket han använder sig av är knappast värdigt en lärare heller! Förmodligen bara en bitter AFA anhängare!!
PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!
Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.
Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]
Det är fascinerande att se era illasinnade spekulationer. Till skillnad från er känner jag RC och har förmånen att emellanåt sammanträffa med honom över en lunchtallrik.DMustaine skrev:Jag funderar på om allt inte är en lögn för att han skall erkännas någon sorts trovärdighet. Språkbruket han använder sig av är knappast värdigt en lärare heller! Förmodligen bara en bitter AFA anhängare!!
För varje gång som du, GA, BH eller någon annan tappar sansen över RC’s provokationer, ler han garanterat litet försynt för sig själv och funderar över nästa steg i er behandlingsplan.
Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!
lazy skrev:Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!
Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
gränsen.
Infra skrev:lazy skrev:Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!
Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
gränsen.
Jag ljuger ytterst sällan medvetet, Lazy. Jag tror vi har läst olika inlägg av olika nick i olika trådar olika noga. Eller gör du anspråk på att ha läst allt som skrivits på Forum? Möjligen borde jag ha uteslutit dig. Du har en sällsam förmåga att kunna uppföra dig när det sist av allt väntas av dig. Men jag vill påstå att större delen av den övriga forumhögern på ett eller annat sätt haft den dåliga smaken att ha gjort sig lustiga över Martins handikapp. Ofta har växlar dragits för hårt när vi varit inne på hemlösheten, pensioneringen och arbetsbefrielsen. Det vill jag nog ändå påstå. Här går ingen högertomte fri från skuld.
Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.
Susz X skrev:
sip är en av dem som i da försöker vända det beteendet emot oss som sätter
mänskliga rättigheter som värderund.
captaincodd skrev:är nog där SiP trivs bäst.Medkännande konservatism,sådan som måddarna med anhang drömmer våta drömmar om hela dagarna,när man får visa ALLA hur rik man är,,,,Dessutom är Suzz en av det humanaste på detta forumet,SiP.