Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
captaincodd
SiP
Susz X
lazy
RedCloud
formsvackan
MartinLindgren
Redvictory
Infra
blueheaven
Kakmonstret
DMustaine
marxisten
PE Dal
18 posters

    Var gömmer han sig

    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Var gömmer han sig Empty Var gömmer han sig

    Inlägg  PE Dal 2009-09-16, 01:17

    Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  marxisten 2009-09-16, 01:18

    PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!

    Alternativt så kanske han har lagt sig? Klockan är 20 över tolv och lärare jobbar på onsdagar.
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Var gömmer han sig Empty Lärare är slöa

    Inlägg  PE Dal 2009-09-16, 01:28

    Mitt avlösningsskift börjar kl 06:00 onsdag morgon, dessutom kräver mitt deltagande i den lokala fackklubben två timmars extra engagemang imorgon.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:32

    Jag är då ledig imorgon! Lr inte...dottern kommer att röja friskt från kl 6 så det är bäst att man går o knoppar nu! ska bara tömma det sista ur bägaren och sända en tanke till terroristen som fick livstid idag. Och glädjas en stund över det!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Kakmonstret 2009-09-16, 01:35

    Lärare jobbar inte på tisdagar?
    Hur mycket har han jobbat idag ( förutom här på forumet).
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:39

    Jag funderar på om allt inte är en lögn för att han skall erkännas någon sorts trovärdighet. Språkbruket han använder sig av är knappast värdigt en lärare heller! Förmodligen bara en bitter AFA anhängare!!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  blueheaven 2009-09-16, 08:24

    DMustaine skrev:Jag funderar på om allt inte är en lögn för att han skall erkännas någon sorts trovärdighet. Språkbruket han använder sig av är knappast värdigt en lärare heller! Förmodligen bara en bitter AFA anhängare!!

    Forumets störste AS är vad det (RC) är! Evil or Very Mad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Infra 2009-09-16, 08:29

    PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!

    Det är svårt att häckla ett lyte som aldrig har visats upp. Så: vilket lyte är det RC har häcklat? Är det BH:s hängläpp? Eller är det din egen Spanska krage?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Infra 2009-09-16, 08:38

    Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

    Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Infra 2009-09-16, 08:42

    PE Dal skrev:Vuxenmobbaren, lyteshäcklaren och godhetsfascisten,,i vilken bunker gömmer han sig????
    Snar att sätta negativa stämplar på sina medlevare.
    Men nu gömmer han sig, som den fega råtta han är?!?!

    Jag tror han gömmer sig nordnordost om Dalälven.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Redvictory 2009-09-16, 08:55

    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

    Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]

    Pedaläcklet har iallafall lagt av med sitt mycket löjliga språk! det passar sig liksom inte att försöka spela adlig för det skiner igenom! sen avslöjar han verkligen att han gör ryggdunkar till de som häcklat martin i flera år och värnar om de löjliga högerlakejer som gör sjuka utspel här! Very Happy Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-16, 10:45

    Så är det Herr Pedalens höga hatt sitter numera på sniskan ovanför hans crakelerade fasad!

    Alla vackra orden i bomull är också numera historia, precis som den allians han företräder kommer vara 2010!

    Vi ser nu pajasens rätta nylle där han likt ett barn trampar runt i cirkusmanegen på sin höga järnhäst och den blåa lösnäsan på plats?

    Naturligtvis ser han sig själv på sedvanligt borgarmaner som något gudomligt högre stående väsen,med full rätt att bete sih hur som helst i rättvisans namn! king
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  formsvackan 2009-09-16, 11:25

    DMustaine skrev:Jag funderar på om allt inte är en lögn för att han skall erkännas någon sorts trovärdighet. Språkbruket han använder sig av är knappast värdigt en lärare heller! Förmodligen bara en bitter AFA anhängare!!
    Det är fascinerande att se era illasinnade spekulationer. Till skillnad från er känner jag RC och har förmånen att emellanåt sammanträffa med honom över en lunchtallrik.

    Oavsett hur mycket ni än vänder och vrider så jobbar RC som medielärare på ett gymnasium. Han är dessutom en mycket uppskattad sådan, både av arbetsgivare och elever.

    Det ovärdiga språkbruk du beklagar dig över, är garanterat ett resultat av hans anpassningsförmåga till det allmänna tonläget på forumet. Hade jag blivit utsatt för all den skit som han blir, skulle också mitt språkbruk bli betydligt mera provocerande. Detsamma tror jag gäller även dig.

    Vore han en ”bitter AFA anhängare” så vore han förbannat ensam på orten, då sådana tveksamma organisationer inte existerar i regionen.

    På den fan bara !

    Han har förmåga att klara av betydligt värre bus än du och dessutom tillräckligt med humor för att roa sig kungligt med de högertomtar som attackerar honom på detta forum.

    För varje gång som du, GA, BH eller någon annan tappar sansen över RC’s provokationer, ler han garanterat litet försynt för sig själv och funderar över nästa steg i er behandlingsplan.

    Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  RedCloud 2009-09-16, 11:40

    För varje gång som du, GA, BH eller någon annan tappar sansen över RC’s provokationer, ler han garanterat litet försynt för sig själv och funderar över nästa steg i er behandlingsplan.


    I love you I love you I love you


    Svackan 4 president...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  lazy 2009-09-16, 12:02

    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

    Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]

    Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
    över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
    gränsen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-16, 12:15

    Var placerar man Herr Pedalen med sin höga hatt på sniskan i en skala ett till tio?

    Herr Pedalen mässar mot vuxenmobbing och för empati?
    Samtidig som han själv bedriver just vuxenmobbing i stor skala, empatin han levererar inbär att skambelägga alla som inte låter forums store Rasist Mr.Bluefront få fritt spelrum! king

    Ut med pajasen i cirkusmanegen där han hör hemma bland dom andra clownerna!

    Under tiden får väl besserwissern herr Pedalen, hålla till bland dom andra bräkande fårskallarna i Reinfeldts fårskock! king
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Infra 2009-09-16, 17:01

    lazy skrev:
    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

    Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]

    Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
    över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
    gränsen.

    Jag ljuger ytterst sällan medvetet, Lazy. Jag tror vi har läst olika inlägg av olika nick i olika trådar olika noga. Eller gör du anspråk på att ha läst allt som skrivits på Forum? Möjligen borde jag ha uteslutit dig. Du har en sällsam förmåga att kunna uppföra dig när det sist av allt väntas av dig. Men jag vill påstå att större delen av den övriga forumhögern på ett eller annat sätt haft den dåliga smaken att ha gjort sig lustiga över Martins handikapp. Ofta har växlar dragits för hårt när vi varit inne på hemlösheten, pensioneringen och arbetsbefrielsen. Det vill jag nog ändå påstå. Här går ingen högertomte fri från skuld.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Susz X 2009-09-16, 17:10

    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Annars är det bara Martins amputerade tår som har varit föremål för löje här på ACForum. Det är den samlade forumhögern som har roat sig kungligt på Martins bekostnad. Åtskilliga gånger!

    Så jag förstår inte vad P E Dal menar med att RC häcklar lyten. Belägg, tack.

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.[b]

    Nu ljuger du Infra, det är inte ngn samlad höger som gjort sej lustiga
    över martins amputerade tår, det var en enskild person som gick över
    gränsen.

    Jag ljuger ytterst sällan medvetet, Lazy. Jag tror vi har läst olika inlägg av olika nick i olika trådar olika noga. Eller gör du anspråk på att ha läst allt som skrivits på Forum? Möjligen borde jag ha uteslutit dig. Du har en sällsam förmåga att kunna uppföra dig när det sist av allt väntas av dig. Men jag vill påstå att större delen av den övriga forumhögern på ett eller annat sätt haft den dåliga smaken att ha gjort sig lustiga över Martins handikapp. Ofta har växlar dragits för hårt när vi varit inne på hemlösheten, pensioneringen och arbetsbefrielsen. Det vill jag nog ändå påstå. Här går ingen högertomte fri från skuld.

    Det var systematisk trackassering en hel hop nick bedrev mot Martin då-
    de var hemska. Vedervärdiga.
    gav vibbar att likna torterare som njöt av att skada människor i underläge ..
    sip är en av dem som i da försöker vända det beteendet emot oss som sätter
    mänskliga rättigheter som värderund.
    Då var det ca fem nick som gav sig på Martin systematiskt.
    Hur en person är funtad som kan försvara sådant är inte svårt att räkna ut..
    lazy- hade du det nicket då? Knappast troligt..inte namnet iaf- så har du vetskap
    så var du väl där - med ett annat nick.Rahm kanske?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  RedCloud 2009-09-16, 17:16

    Så den där allvarliga anklagelsen kan du sannolikt ta med upphöjt lugn, RC.

    PDalens svammel är så som flugors surr i mina öron, inget annat.

    Och för att svara Pdalen, så låg jag vid tidpunkten för hans frågeställningen, i en vacker kvinnas famn...en prioriteringsfråga.


    Senast ändrad av RedCloud den 2009-09-16, 17:19, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Susz X 2009-09-16, 17:18

    Hmm..är han tysk i runden? pedal?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  SiP 2009-09-16, 17:29

    Susz X skrev:
    sip är en av dem som i da försöker vända det beteendet emot oss som sätter
    mänskliga rättigheter som värderund.

    Så du menar helt allvarligt att när man har mänskliga rättigheter som värdegrund så kan man dödshota, hota med sina grannar samt kalla sina motståndare för nazister och andra fina stämplingar, allt detta i humanismens namn??

    jag har nog antagligen jobbat mer emot främlingsfientlighet och för att överbrygga olika kulturer än du ens kan drömma om att göra, att du sitter på ett antal bloggar och "skriver" (klipper och snor från andra bloggare alltså) betyder nada i verkligheten, en verklighet som antagligen framstår som otäck och skrämmande utan dina piller, men ta en dubbeldos så skall du se att du vågar dig ut....nån dag!!!

    Och b.t.w. Martin får de svar han förtjänar, dock var driften med hans tår osmaklig, nu kommer du yla att jag gjorde det också, men tyvärr för dig så gjorde jag aldrig just det, så innan du ens skriver det så kan du leta upp var jag gjort det i så fall...

    Och ja, jag tycker du är en idiot, att du alltid varit en idiot och förmodligen alltid kommer vara en idiot...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  SiP 2009-09-16, 17:31

    Och bara en sak till idioten, Marxisten t.ex. har mer humanism i sin lillfingersnagel än du har i hela idiotkroppen...
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Var gömmer han sig Empty Bombhögerut

    Inlägg  captaincodd 2009-09-16, 18:08

    är nog där SiP trivs bäst.Medkännande konservatism,sådan som måddarna med anhang drömmer våta drömmar om hela dagarna,när man får visa ALLA hur rik man är,,,,Dessutom är Suzz en av det humanaste på detta forumet,SiP.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  SiP 2009-09-16, 18:32

    captaincodd skrev:är nog där SiP trivs bäst.Medkännande konservatism,sådan som måddarna med anhang drömmer våta drömmar om hela dagarna,när man får visa ALLA hur rik man är,,,,Dessutom är Suzz en av det humanaste på detta forumet,SiP.

    Ledsen att göra dig besviken CC, är och har alltid varit vänster, men att en nolla till bloggare kallar mig nazist samt dödshotar mig kommer jag aldrig att tolerera, men vill du ställa dig i idioternas hörna så gärna för mig, tydligen är idiotgenen lika stor hos dig eftersom du "köpt" Susz otroliga humanism *asg*
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-16, 20:41

    Angående tår,det finns väl ingen som aldrig har sparkat en lilltå någon gång,eller hur?
    Därför vet dom flesta att då har man lätt att hålla sig från skratt,medans smärtchocken lägger sig!

    Att förfrysa med svåra köldskador och kallbrand som följd,är ungefär detsamma,imitt fall alla tår på en gång, med en totalsmärta dygnet runt, då tår är nervcentra,

    Tänk då efter ett antal månader med den smärtan oavbruten tar man fram saxen och helt sonika klipper av alla tår?

    Den resan har jag gjort,och önskar ingen detsamma!
    Så mina fötter både före och efter operation är garanterat bland dom mest fotade här i landet iallasfall,

    Av alla dessa chefs och överläkare, ortopeder och kiruger jag träffat hade ingen sett något liknande tidigare?
    Mitt liv blir aldrig detsamma igen, inte benen, knäna, ryggen eller ballansen heller?

    Men jag sitter trots det ändå här livs levande trots allt! Very Happy

    Sponsored content


    Var gömmer han sig Empty Sv: Var gömmer han sig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 05:42