Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
blueheaven
MartinLindgren
theward
lazy
RedCloud
marxisten
PE Dal
11 posters

Smygrasism o vuxenmobbning

marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Smygrasism o vuxenmobbning - Sida 3 Empty Sv: Smygrasism o vuxenmobbning

Inlägg  marxisten 2009-09-16, 01:03

DMustaine skrev:
    marxisten skrev:
    lazy skrev:De här orden från PE DAL:

Den som talar om hur human, solidarisk eller givmild han är skall man inte lita för fem öre på!""

Då skall man inte lita på mig då?

Kapitalet har talat, lita ej på den som tror på jämlikhet. SUCK!

PS: Det var BH som skrev det!

Man skall definitivt inte lita på dig!

Handlade den här tråden om vuxenmobbing?!
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:04

Jag tror inte du ljuger medvetet, däremot är du för ung och naiv för att sitta med alla lösningarna! Du är alldeles för cementerad!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-16, 01:06

DMustaine skrev:Jag tror inte du ljuger medvetet, däremot är du för ung och naiv för att sitta med alla lösningarna! Du är alldeles för cementerad!

Där kom det igen. Naiv. Är man naiv för att man inte tror att konservativa 50+ kan styra världen på bästa sett? Att man tror det kan finnas en alternativ väg för lösningar på olika saker? Och nej, aldrig sagt jag har ALLA lösningar, men jag har en hel del!

Ja må va ung, må vara ideologisk men knappast naiv. Att vara ung betyder bara att man se saker från ett annat perspektiv, inte det sätt de äldre ser det på utan ett nytt och annorlunda sätt, inte att man är naiv. Sluta ge dig på min ålder och börja debattera istället. Eller är ditt enda försvar, att jag är naiv?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-16, 01:08

Menar du då Lazy,att när Reinfeldt höll sin regerings förklaring idag, så talade han om för alla hur ansvarsfull han är hela 23 gånger i sitt tal!

Du menar om det nu är så,hade han inte behövt tjata om saken?
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:11

Vad vill du jag skall debattera med dig pojk? Och jaa du är naiv...det är jag också i mångt och mkt. Självinsikten att man inte kan allt och vet allt är en god början. Fullärda blir vi aldrig inte ens du marxisten!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-16, 01:13

DMustaine skrev:Vad vill du jag skall debattera med dig pojk? Och jaa du är naiv...det är jag också i mångt och mkt. Självinsikten att man inte kan allt och vet allt är en god början. Fullärda blir vi aldrig inte ens du marxisten!

Aldrig sagt jag kan lära mig allt, dock tycker jag inte om att alla kallar mig naiv för att jag är ung.

Vad jag vill du ska debattera. Det som är i tråden. Utan att kalla mig naiv etc. när du inte kan bemöta mig längre. Som BH, att kalla mig naiv är en av hans favoriter när han inte kan debattera längre. Smile
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:20

Ämnet som tas upp är att vi orättvist kallas för rasister, nazister o gud vet annat. Det är något som jag inte tar på mig iaf och säkerligen inte de flesta andra höger här heller. Men bara för att man är höger är man rasist enligt er! Jag är för en sund invandringspolitik....den har inget med ras och hudfärg att göra. Den baseras på de medel som finns tillgängliga.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-16, 01:22

DMustaine skrev:Ämnet som tas upp är att vi orättvist kallas för rasister, nazister o gud vet annat. Det är något som jag inte tar på mig iaf och säkerligen inte de flesta andra höger här heller. Men bara för att man är höger är man rasist enligt er! Jag är för en sund invandringspolitik....den har inget med ras och hudfärg att göra. Den baseras på de medel som finns tillgängliga.

Aldrig sagt man är rasist för det. Men om man skriver på det sätt som BF gör, så är man det. Han klagar inte på politikerna utan anklagar invandrarna för väldigt mycket. Därför är han rasist. Om han inte vill bli kallad för det får han börja skriva på ett annat sätt.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-16, 01:25

martin7lindgren skrev:Menar du då Lazy,att när Reinfeldt höll sin regerings förklaring idag, så talade han om för alla hur ansvarsfull han är hela 23 gånger i sitt tal!

Du menar om det nu är så,hade han inte behövt tjata om saken?

Antagligen är det så men nu är det ju inte Fredkrik Reinfeldts ord utan
    hans "spökskrivares", hoppas att du håller lika bra koll på återkommande
    ord från Mona S vilka torde vara just, solidaritet m.m m.m Very Happy
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-09-16, 01:29

marxisten skrev:
    DMustaine skrev:Ämnet som tas upp är att vi orättvist kallas för rasister, nazister o gud vet annat. Det är något som jag inte tar på mig iaf och säkerligen inte de flesta andra höger här heller. Men bara för att man är höger är man rasist enligt er! Jag är för en sund invandringspolitik....den har inget med ras och hudfärg att göra. Den baseras på de medel som finns tillgängliga.

Aldrig sagt man är rasist för det. Men om man skriver på det sätt som BF gör, så är man det. Han klagar inte på politikerna utan anklagar invandrarna för väldigt mycket. Därför är han rasist. Om han inte vill bli kallad för det får han börja skriva på ett annat sätt.

Och det som skrivits är ganska mkt off topic!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-09-16, 08:21

marxisten skrev:
    DMustaine skrev:Jag tror inte du ljuger medvetet, däremot är du för ung och naiv för att sitta med alla lösningarna! Du är alldeles för cementerad!

Där kom det igen. Naiv. Är man naiv för att man inte tror att konservativa 50+ kan styra världen på bästa sett? Att man tror det kan finnas en alternativ väg för lösningar på olika saker? Och nej, aldrig sagt jag har ALLA lösningar, men jag har en hel del!

Ja då är man NAIV! tongue
    MartinLingren
    MartinLingren

Antal inlägg : 121

Smygrasism o vuxenmobbning - Sida 3 Empty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg  MartinLingren 2009-09-17, 08:11

UPP OCH FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:15