Nu P-dal förvandlats från en halvrolig språkbegåvad snubbe till att sälla sig till de övriga
smygrasisterna på detta forum: brunfront, Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan, Dumstein
mfl
En karriär nedåt, mot det mörka platserna"""""""
Denna Din Dogmatism föranleder mig att återberätta en värmelänsk anekdot som om jag inte minns fel språkligen framfördes av självaste Tage Erlander::::: När åklagaren frevekterade stadens gatunät, sorterade han medborgarna i åtalade och ännu icke åtalade.......
1: Smygrasism??????
Att det var så lätt att bli rasist,ävensom nu bara trots allt den mildare lightversionen
"smygrasist",??? hade jag ingen som helst aning om. Nu väntar jag med spänning på att så
småningom även klassas som nazist av Signaturen Red Cloud. I och med detta kommer då mitt
nuvarande tillfälliga hangaroundmedlemskap uppkarriäreras till ett fullvärdigt medlemsskap i den
församling av medborgare som av Sign Red Cloud för evigt förpassats till ignoransgropen.... de " mörka
platserna".
Min ordformulering i ämnet kanske inte var av högsta klass, det skall erkännas, men rasist,,,,
förlåt smygrasist har jag dock aldrig kallats för tidigare.
Vi som skriver här är inga fullutbildade skrivarproffs, journalister eller högt betalda
tyckarkoluminister.Detta forum befolkas naturligtvis av amatörtyckare där skolad
skribentutbildning är en bristvara.
2: Avdelningen Vuxenmobbing!!!
Finns det inget akut-psykvård där du bor, Rasistäckel ?
Stick och brinn nazistpsyko !!!!
Själv tycker jag polisen skulle ha fler befogenehetr att sätta dit bidragsparasiter som du Blåfront.
Du är en belastning för samhället och demokratin.
btw pedofilnazzen
vem röstade igenom fra & ipred lagarna ?
btw pedofilnazzen
vem röstade igenom fra & ipred lagarna ? * gånger 40,,,mitt tillägg.
Har du inga hjärnceller efter som du ideligen måste starta tönt-trådar ?
Nu är det klarlagt, barnrumpan Brunfront är psykiskt sjuk.
Kanske vi ska börja med dig, bidragsparasiten ?
Sitta och onanera åt andras olycka tyder på att du är psykiskt sjuk nazistyngel.
Men för helvete PsykoNazze sök hjälp.
Du är inte frisk.
Alternativt förtränger du att du tänder på muslimer: män och kvinnor.
Ge dig nån gång ditt rasistäckel.
Själv tycker jag polisen skulle ha fler befogenehetr att sätta dit bidragsparasiter som du Blåfront.
Du är en belastning för samhället och demokratin.
Vaffö vaffö gö di på dette vise ?
SDs språktest: existera, inte excistera......
Notera att jag gör kopplingen Blåfront = rasist och diagnostiserad fullblods idiot
Finns det inget akut-psykvård där du bor, Rasistäckel ?
Jag skiter väl i nazzepartiets språkkrav, jag vill bara att du ska stava rätt, hålla rätt
meningsbyggnad samt logga ut för alltid.
(Bollibompa börjar snart iaf)
Pst: hur kan man stava fel med en bokstav ?
Är det inte dags att du går på lite SFI snart Brunfront ?
Ett axplock av en annan sorts rasism, nämligen den sorts rasism som brukligen brukar benämnas som den absolut lägsta formen av trackaserande mobbningrasism. Mobbingoffret är hjälplöst fast i sitt handikapp,,,,detta ger mobbaren fördelaktigt övertag, som mobbaren inte är sen att utnjyttja, dessutom njuter mobbaren av offrets underlägsenhet, ett klassiskt scenario som jag ofta kommer i kontakt med som klasspappa i barnens skola.
Att erfarenhetsfattiga tonåringar bedriver mobbliv mot de som upplevs som annorlunda kan jag hantera, men vuxenmobbare har jag väldigt svårt att förstå mig på.
Att regelbundet häckla den med svår form av Dyslexi och tvångssyndrom, ger inga stjärnor i kanten för den som tror sig tillhöra den GODA delen av mänskligheten, och kallar andra medborgare för rasister.