Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Infra
lazy
theward
Vercingetorix
Redvictory
råttan.
MartinLindgren
RedCloud
Blåfront
marxisten
14 posters

HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR

marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR Empty HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 16:22

Hur fan är folk funtade på detta forum! Jag har länge tänkt att det inte kunde bli värre än innan men dagens syn är iaf. rekord! TMB håna RC för hans sorg efter att en vän har gått bort! Nog för att man kan vara ovän, nog för att man har olika politiska åskådningar, men det finns väl iaf. gränser! Att håna nån för en väns bortgång är de lägsta jag någonsin sett. Fy fan! Man gör det bara inte. Oavsett vilken färg personen har, oavsett vad den har för politisk åskådning och vad man anser om personen så ger man sig inte på och hånar för en väns bortgång.

RC, jag kan bara beklaga din sorg och kan bara beklaga TMB uppförande! Den tråd du startade TMB var skamligt låg. Fy fan, finns det inga gränser på detta forum för hur lågt man kan sjunka i sina anklagelser mot andra! Var är medmänskligheten till andra skribenter när man sjunker så djupt att man hånar någon för att någon vän gått bort. Vad är nästa steg. Håna någon ifall han/hon får en sjukdom och får reda på att han/hon ska dö? Att håna någon för att hans/hennes barn går bort eller blir sjuk? Det måste väl finnas nån gräns och den är fan nådd nu!

Ytterligare en gång, jag beklagar din sorg RC och jag beklagar det skamligt låga beteende TMB visar idag!
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR Empty Sv: HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR

Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 16:52

MEN NÄR NÅGON SKRIVER FAKE NAMN OCH KOMMER MED FÖRTAL, DÖDSHOT OCH POLISANMÄLAN ÄR DET OK?

DET ÄR INTE SKAMLIGT?
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 17:00

Blåfront skrev:MEN NÄR NÅGON SKRIVER FAKE NAMN OCH KOMMER MED FÖRTAL, DÖDSHOT OCH POLISANMÄLAN ÄR DET OK?

DET ÄR INTE SKAMLIGT?

Det är inte särskilt skamligt jämfört som att driva med att någons vän dör! Inser du inte det är du pervers och sjuk. Du angriper inte folk genom att vanhelga deras döda vänner. Det finns en gräns för vad man gör och inte dör. Att mobba och gå till angrepp på någon för en död vän är absolut bland det sistnämnda. Ett förtal eller ett "dödshot" är inte i närheten av detta! Det är en viss skillnad. Ett dödshot här är knappast seriöst, ett förtal tar ingen på allvar här. Men död vän till RC som dessutom var en familjefar är en obestridlig och hemsk fakta, som man inte driver med. Jag kanske är konservativ i denna fråga, jag vet inte. Men jag har lärt mig att en av de saker man inte driver med de döda.

Att en jämföra att driva med att en död vän till RC med ett "förtal" bevisar att du inte innehar någon som helst medmänsklighet, eller någon som helst bedömningsförmåga i hur allvarlig en händelse är!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 17:20

Ja du Marxisten, jag är fortfarande lite tagen av hur djupt människor kan sjunka i sin iver att förnedra andra.

Jag kan trösta mig med att han fick en väldigt fin borgerlig begravning, ingen präst, inget kors, Dylan & Springsteen och Procol Harum stod för musiken.
    En vän var officiant.

Mycket värme, mycket kärlek.......mycket saknad.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 17:22

RedCloud skrev:Ja du Marxisten, jag är fortfarande lite tagen av hur djupt människor kan sjunka i sin iver att förnedra andra.

Jag kan trösta mig med att han fick en väldigt fin borgerlig begravning, ingen präst, inget kors, Dylan & Springsteen och Procol Harum stod för musiken.
    En vän var officiant.

Beklagar sorgen djupt RC.

Och jag är både lite tagen och jävligt förbannad på vad folk gör för att förnedra andra. Det finns gränser.

Senast ändrad av marxisten den 2009-09-15, 17:23, ändrad totalt 1 gång
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 17:22

hur lågt kan du själv sjunka rc?
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 17:24

Blåfront skrev:hur lågt kan du själv sjunka rc?

Håll käft nån gång. Vi har inte sjunkit hälften så djupt din förbannade skitstövel!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 17:25

Jag avskyr dig, Blue Heaven och Gustav "tjuven" Ander, men det finns inte i min världsbild att jag skulle håna er om era döda vänner eller önska er sjukdom, som tex du gjort.

Senast ändrad av RedCloud den 2009-09-15, 17:28, ändrad totalt 1 gång
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 17:27

RedCloud skrev:

Jag avskyr dig, Blue Heaven och Gustav "tjuven" Ander, men det finns inte i min världsbild att jag skulle håna dom om deras döda vänner eller önska dom sjukdom, som tex du gjort.

Blåfront, du försvarar detta verka det som. Det finns saker man gör och inte gör. Att skända och håna de döda och de dödas vänner är en sak man inte gör! Man brukar säga RIP till folk som dör "rest in pease", till dig blir det RIH "rest in hell". Det är ungefär vad jag anser om din mentalitet ungefär!
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 17:32

marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Jag avskyr dig, Blue Heaven och Gustav "tjuven" Ander, men det finns inte i min världsbild att jag skulle håna dom om deras döda vänner eller önska dom sjukdom, som tex du gjort.

Blåfront, du försvarar detta verka det som. Det finns saker man gör och inte gör. Att skända och håna de döda och de dödas vänner är en sak man inte gör! Man brukar säga RIP till folk som dör "rest in pease", till dig blir det RIH "rest in hell". Det är ungefär vad jag anser om din mentalitet ungefär!

Så att skriva in sig på fake namn och komma med dödshot är helt ok från tokvänstern då? Du försvarar det?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 17:34

Så att skriva in sig på fake namn och komma med dödshot är helt ok från tokvänstern då?

bevis ?
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 17:55

Blåfront skrev:
    marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Så att skriva in sig på fake namn och komma med dödshot är helt ok från tokvänstern då? Du försvarar det?

Har jag aldrig sagt. Men det är betydligt mer okej än att håna någon och denne någons döda vänner!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-15, 18:04

Vi ser ju här och nu hur Mr.Bluefront inte ens förstår budskapet i tråden, allt han tar i smutsar han ner direkt!

Grabben är en stor samhällsfara, mest för sig själv, en självskriven kandidat till omhändertagande enligt LVM,
    Som avser att behandla personer under tvång som inte förstår varken sitt eget eller andras bästa!

Det är också en form av missbruk!

Mr.Rasist/Bluefront "missbrukar" i högsta grad sitt eget bästa! Suspect
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-09-15, 19:50

Jag begriper inte varför ni inte spärrar rikspuckot blåfront. Inget gott kan komma ur att man kommentrerar eller ens läser dennes inlägg.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-09-15, 19:58

Jag har inte läst det men jag förstår att en nära vän avlidit!
    Jag beklagar sorgen och vill att du ska veta att vi finns här
    i det lilla stöd vi kan ge dig! även råttan och säkert fler från högern som
    visar att de är mänskliga! Blåfront önskade ju att jag skulle få cancern tillbaka och ruttna bort men han är ju inte direkt omtyckt på högra sidan heller!
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-09-15, 20:02

Personligen tar jag avstånd från alla personliga påhopp, oavsett riktning och ursprung...
    Senaste dagarnas forumtrafik har mest liknat en sandlådefight, fast med vuxna ord - vuxna emellan. Pinsamt, tamefan!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 20:30

Redvictory skrev:Jag har inte läst det men jag förstår att en nära vän avlidit!
    Jag beklagar sorgen och vill att du ska veta att vi finns här
    i det lilla stöd vi kan ge dig! även råttan och säkert fler från högern som
    visar att de är mänskliga! Blåfront önskade ju att jag skulle få cancern tillbaka och ruttna bort men han är ju inte direkt omtyckt på högra sidan heller!

https://acbladet.swedishforum.se/-f2/jag-forstar-att-redclouds-van-dog-t2835.htm

Jag förstår att redClouds "vän" dog

TMB skrev:Var väl enda sättet att slippa honom Smile
    lol

Snodde detta från Testaren.

En av mina allra bästa och äldsta vänner dog i morse.
    Oväntat och väntat.

Att sorg kan göra så ont....

...

Fin tråd av tjänstemannabyrån...
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-09-15, 21:37

Vercingetorix skrev:Personligen tar jag avstånd från alla personliga påhopp, oavsett riktning och ursprung...
    Senaste dagarnas forumtrafik har mest liknat en sandlådefight, fast med vuxna ord - vuxna emellan. Pinsamt, tamefan!

ja inte fan är det mkt metal över deras beteende inte tongue
    Det värsta är ju att man får skit även om man försöker skriva om allvarliga saker
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-15, 21:45

RedCloud skrev:Ja du Marxisten, jag är fortfarande lite tagen av hur djupt människor kan sjunka i sin iver att förnedra andra.

En vän var officiant.

Wink
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-15, 22:18

lazy skrev:

En vän var officiant.

Wink

Rolling Eyes
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-09-15, 22:59

Blåfront skrev:MEN NÄR NÅGON SKRIVER FAKE NAMN OCH KOMMER MED FÖRTAL, DÖDSHOT OCH POLISANMÄLAN ÄR DET OK?

DET ÄR INTE SKAMLIGT?

Sitter du och försvarar fanskapet?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-09-15, 23:02

Du har min sympati RC. Beklagar sorgen.[b]
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

HUR ÄR FOLK FUNTADE HÄR Empty öpö

Inlägg  GustavAnder 2009-09-16, 00:14

marxisten skrev:

En vän var officiant.

Och jag är både lite tagen och jävligt förbannad på vad folk gör för att förnedra andra. Det finns gränser.

Och den inhyrda nyttiga idioten fortsätter sin roll som proffesionell gråterska åt det, de facto, största aset på detta forum.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-16, 00:53

GustavAnder skrev:
    marxisten skrev:

En vän var officiant.

Och den inhyrda nyttiga idioten fortsätter sin roll som proffesionell gråterska åt det, de facto, största aset på detta forum.

Professionell gråterska? Du är för fan sjuk. Jag är ingen gråterska, dock kanske en moralist. Och den moralen säger att man inte angriper nån med döda vänner eller ens driver med de döda. Inget annat. Skulle tyckt de va lika jävligt vem som än blev utsatt!

Och efter den tråden som skapades idag undrar jag hur lågt andras moral kan sjunka. Angrip varandra, men använd inte andras döda vänner när ni angriper!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-09-16, 08:18

marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:
    marxisten skrev:

En vän var officiant.

Professionell gråterska? Du är för fan sjuk. Jag är ingen gråterska, dock kanske en moralist. Och den moralen säger att man inte angriper nån med döda vänner eller ens driver med de döda. Inget annat. Skulle tyckt de va lika jävligt vem som än blev utsatt!

Och efter den tråden som skapades idag undrar jag hur lågt andras moral kan sjunka. Angrip varandra, men använd inte andras döda vänner när ni angriper!

SLUTA falskspela! Evil or Very Mad

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:03