+6
Blåfront
MartinLindgren
KickTheRasist
blueheaven
RedCloud
Sossar-e-lata
10 posters
Regndrottning! en fråga!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Regndrottning! en fråga!
jobbar du än? om inte så vara bara tyst!!! du lever på mina pengar så var lite tacksam!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Regndrottning! en fråga!
nyfascisten skrev:om inte så vara bara tyst!!
Extremhögerns syn på yttrandefrihet och åsiktsfrihet...
Kom ihåg det när ni röstar i sep 2010
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 3
Tror inte att regndrottning vill ha något jobb och varför skulle hon det när hon istället kan ropa på mer bidrag och råda över sin egen tid?
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 4
Sossar-e-lata skrev:jobbar du än? om inte så vara bara tyst!!! du lever på mina pengar så var lite tacksam!
Jhonny Boy .. vem vill dina äckliga pengar ??
Hon får gärna ta mina ingen problem som helst ...
Och kom ihåg den här .. jag är så snäll och har hjärta på rätt ställe så att även en sådant apan som du skulle få vid behov min hjälp...
- Inlägg 5
NollKolBlue skrev:Tror inte att regndrottning vill ha något jobb och varför skulle hon det när hon istället kan ropa på mer bidrag och råda över sin egen tid?
skrev den arbetslöse "ekonomen"...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Hur är det själv Mr.Blue, vill du ha jobb?
Är en Kronblomare och sofflockare som du verkligen rätt person att hugga mot andra?
Ett lysande praktexempel på att han som sa det, var det!
Är en Kronblomare och sofflockare som du verkligen rätt person att hugga mot andra?
- Inlägg 7
martin7lindgren skrev:Hur är det själv Mr.Blue, vill du ha jobb?
Skillnaden är att jag inte uppbär bidrag och att jag inte kräver att andra skall betala för mig i gengäld vill jag betala mindre skatt när jag jobbar och ja jag vill jobba när villkoren blir bättre och det tror jag även att många andra vill!
Hur är det själv martin när skall du få tummen ur och sätta igång att bidraga till samhället?
Hur låg måste skatten vara för att få dig ut i arbete?
- Inlägg 8
När det gäller divan, egot och Djursholms store son S-e-L,så släpper den mannen inte ifrån sig en enda krona frivilligt till någon mindre lottad än honom själv!
Hans stålar,som han ylar om, betalar nog inte ens hans egna överklass kostnader för samhället?
Hans stålar,som han ylar om, betalar nog inte ens hans egna överklass kostnader för samhället?
- Inlägg 9
NollKollBlue skrev:"Skillnaden är att jag inte uppbär bidrag "
host, host, tror du på det där svammlet själv ?
A-kassa är f.ö. inget bidrag, det är en försäkring.
Men det visste väl herr "ekonomen" redan.
- Inlägg 10
Suck..., Skillnaden mellan dig och mig är att jag är pensionär för mina skador och handikapp,
Du däremot Mr.Kronblom/Blue är ju frisk och arbetsför men vill inte jobba!
- Inlägg 11
martin7lindgren skrev:Suck..., Skillnaden mellan dig och mig är att jag är pensionär för mina skador och handikapp,
Nej därför att skatten är för hög så att det blir mer lockande att inte jobba och fritt disponera sin egen tid!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 12
Sossar-e-lata skrev:jobbar du än? om inte så vara bara tyst!!! du lever på mina pengar så var lite tacksam!
Hon har väl blivit ersatt av en billig invandrare eller flykting eller "tycka synd om" papperslös i stället
- Inlägg 13
Och den Kronblom attityden rättfärdigar alltså dig till skillnad mot dom som är ofrivilligt arbetslösa?
Nej du Mr.Blue, ditt förfarande är nedlåtande och en ren förolämpning mot människor som är ofrivilligt arbetslösa,
Det är såna som du som misstänkligör oskyldiga som fuskare,
Att du sen inte missar några chanser att hugga och slå mot andra gör dig bara till en ändå större pajas och skitstövel!
Nej det minsta man kan anklaga Mr.Kronblom/Blue för är att vara en lirare?
Nej du Mr.Blue, ditt förfarande är nedlåtande och en ren förolämpning mot människor som är ofrivilligt arbetslösa,
Det är såna som du som misstänkligör oskyldiga som fuskare,
Att du sen inte missar några chanser att hugga och slå mot andra gör dig bara till en ändå större pajas och skitstövel!
Nej det minsta man kan anklaga Mr.Kronblom/Blue för är att vara en lirare?
- Inlägg 14
Är det en förolämpning att kärringfjant blivit ersatt av en invandrare eller flykting?
Ja du mr racist!
Ja du mr racist!
- Inlägg 15
Hur lyckades du göra trådfrågan främlingsfientlig Mr.Bluefront?
Berätta?
Berätta?
- Inlägg 16
martin7lindgren skrev:Hur lyckades du göra trådfrågan främlingsfientlig Mr.Bluefront?
Berätta?
Du säger jag förtalar och är nedlåtande kärringfjant blivit utbytt mot invandrare eller flykting
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 17
Vad är frågan?
Att jag skall hålla tyst?
Nä, tack du... Jag är inte den som står med mössan i hand.... Samt att vi faktisk har åsiktsfrihet OCH demokrati i landet. Så, det finns ingen orsak till att jag skall hålla tyst.
Fast jag tycker det är intressant att att jag anses såpass betydelsefull av s-e-l att han har nu startat två trådar m mig. Den första var dock ett tag sedan...
Att jag skall hålla tyst?
Nä, tack du... Jag är inte den som står med mössan i hand.... Samt att vi faktisk har åsiktsfrihet OCH demokrati i landet. Så, det finns ingen orsak till att jag skall hålla tyst.
Fast jag tycker det är intressant att att jag anses såpass betydelsefull av s-e-l att han har nu startat två trådar m mig. Den första var dock ett tag sedan...
- Inlägg 18
Jag kan helt enkelt inte se kopplingen mellan S-e-L:s nedlåtande fråga till Regndrottning, och ditt främlingshat,Mr.Bluefront?
S-e-L:s avsikt är ju inget annat än att lyfta fram sin egen förträfflighet och samtidigt sparka mot någon utvald!
S-e-L:s avsikt är ju inget annat än att lyfta fram sin egen förträfflighet och samtidigt sparka mot någon utvald!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 19
Jag tror S-e-L är kär och undrar om hon mellan sina arbetspass har tid över för en kopp kaffe nere på stureplan
- Inlägg 20
DMustaine skrev:Jag tror S-e-L är kär och undrar om hon mellan sina arbetspass har tid över för en kopp kaffe nere på stureplan
*ulk*... Säg inte så! Det får mig att må illa!
Jag väljer vänner med omsorg och de är FINA människor! Samt mest höger... S-e-l platsar inte i beskrivningen.
Tur att jag inte är i närheten av varken stureplan eller STHM.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 21
Regndrottning skrev:DMustaine skrev:Jag tror S-e-L är kär och undrar om hon mellan sina arbetspass har tid över för en kopp kaffe nere på stureplan
Jag väljer vänner med omsorg och de är FINA människor! Samt mest höger... S-e-l platsar inte i beskrivningen.
TA inte ut SEL beteende på stockholmaren jag skäms åt honom.. 08
- Inlägg 22
x-medborgare skrev:Regndrottning skrev:DMustaine skrev:Jag tror S-e-L är kär och undrar om hon mellan sina arbetspass har tid över för en kopp kaffe nere på stureplan
TA inte ut SEL beteende på stockholmaren jag skäms åt honom.. 08
Nej, det gör jag inte. Jag har vänner i STHM som jag umgås med. DE är fina människor, trots de är höger. Vilket är något de får gärna vara....
Men, det är ju så att alla byar har sin fåne....
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 23
Nej- vi är en klick som vet att det är så - men i Visby är det annorlunda..
Där finns inen hejd på avskyn för "stockholmsveckan" då de invaderar staden med
fylla och narkotika.
till och med bland personalen på färjorna finns en avsky..just på grund av dessa resenärers nedsättande sätt på fler plan ..Lite trist för de från den staden att bli avskydda fast de är bra
människor..
fylla och narkotika.
till och med bland personalen på färjorna finns en avsky..just på grund av dessa resenärers nedsättande sätt på fler plan ..Lite trist för de från den staden att bli avskydda fast de är bra
människor..
- Inlägg 24
Susz X skrev:Nej- vi är en klick som vet att det är så - men i Visby är det annorlunda..
till och med bland personalen på färjorna ..
Ja, här har vi 'badjävlar'... stockholmare som kommer och vågar se sig omkring i landet. Skräniga och tar plats men, som tur är, håller de sig till 'sina' ställen. Medans vi invånare kan behålla de bästa ställen för oss själva.
Så Stockholmare gör oss inget, bara en del av turism vi får....
- Inlägg 25
S-e-L representerar sitt blåblodiga diviga Djursholm och inget annat,
Tänk själv några kvarter med en massande ylande S-e-L:are kuta runt kors och tvärs slående sig själv på bröstet?
Tänk själv några kvarter med en massande ylande S-e-L:are kuta runt kors och tvärs slående sig själv på bröstet?