Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
marxisten
MartinLindgren
Redvictory
Blåfront
8 posters

Förtidspensionärer får det bättre

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Empty Sv: Förtidspensionärer får det bättre

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-14, 14:09

Det inte översittaren S-e-L begriper, är att bara lyssna på hans skit, gör ju en övertygad om att alliansen måste bort?

Tveksamt om jag har stött på något större djävla brakego en Djursholmarn, nästan så jag börjar undra om inte fårskallen sitter och levererar sitt"bullshit" från någon låst avdelning!

ÄR DET SÅ S-E-L? Sitter du i förvar på någon hispa?
    Går verkligen du lös i samhället?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Empty Martin min vän

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-14, 14:40

du kan vara lugn, jag är ute i samhället och bidrar till välfärden Very Happy och som Red C sa, tur att inte vi bor i samma kommun han & jag, det är jag SÅ glad för, för att ha en sådan lärare runt barnen kan inte vara nyttigt, vem vill ha nazister&kommunister runt sina barn!!?? inte jag.
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Empty Sv: Förtidspensionärer får det bättre

Inlägg  marxisten 2009-09-14, 14:44

blueheaven skrev:
    marxisten skrev:
    martin7lindgren skrev:Alliansen struntar i förtidspensionärer,det man nu försöker sig på,är att för skattepengar köpa röster inför valt 2010?

Alliansen släpper inte ifrån sig en enda krona utan att nästan hela kronan gynnar dom själv,

Jag är inte till salu för 200 kronor, det valfläsket kan dom fördela till den egna fårskocken!

Från när gäller det höjda tillägget, självklart lagom till valet,man vet säkert också redan hur man tar tillbaks pengarna på en gång!

Jag kommer förmodligen få aktivitetsersättning, men inte fan kommer jag rösta på alliansen för det. Smile

Marxisten det skulle vara intressant att se hur du ser ut, är det åt Marylin Manson hållet? Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Icon_lol

Nja, snarare så här. Smile

Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Karlmarx_real

Är detta du?
    Förtidspensionärer får det bättre - Sida 2 Godzilla

Senast ändrad av marxisten den 2009-09-14, 14:57, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-14, 14:52

Ingen direkt höjdare att ha sådana som dig nära sina barn heller,
    Vilken normalt funtad människa vill lära sina barn rasism och nedlåtenhet mot sjuka människor?

Sen är ju frågan vilket som är mest lugnande S-e-L, dig lös ute i samhället, eller förvarad i bunker eller på någon storm?

Frigång från Danderydpsyket eller Täbykåken är ju också lös ute på gator och torg?

Jag vet ju inte,men börjar fan undra?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:38