Efter att Göteborgs märkesklädda vandaler fick en egen tv-show kan man se hur intresset för deras nätverkande tilltagit. Via bloggar och forum har man lyckats rekrytera fler vandaler runt om i Sverige. Det finns alltid en liten klick som tycker det är häftigt att bränna bilar och försöka skada brandmän. När man dessutom belönas med en egen tv-show för tilltaget så är ju valet enkelt för dessa nollor.
5 posters
Märkesklädda vandaler i nätverk
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 2
Sv: Märkesklädda vandaler i nätverk
råttan skrev:Efter att Göteborgs märkesklädda vandaler fick en egen tv-show kan man se hur intresset för deras nätverkande tilltagit. Via bloggar och forum har man lyckats rekrytera fler vandaler runt om i Sverige. Det finns alltid en liten klick som tycker det är häftigt att bränna bilar och försöka skada brandmän. När man dessutom belönas med en egen tv-show för tilltaget så är ju valet enkelt för dessa nollor.
TV show?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Mr.Råtta menar alltså att TV grejen avser att mobilisera flera upploppmed bränder?
Jag tror att avsikten är att samla ihop upprorsmakarna och öppna deras ögon i ett försök att få stopp på eländet?
MR.RÅTTA HAR EN MÄRKLIG SYN PÅ DET MESTA, RÅTTANS FAVORITER PISKA OCH BATONG FUNGERAR JU INTE!
Jag tror att avsikten är att samla ihop upprorsmakarna och öppna deras ögon i ett försök att få stopp på eländet?
MR.RÅTTA HAR EN MÄRKLIG SYN PÅ DET MESTA, RÅTTANS FAVORITER PISKA OCH BATONG FUNGERAR JU INTE!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
råttan hakar tydligen upp sig på vad folk har för slags kläder.
Stackarn, vilken liten värlld han verkar leva i...
Stackarn, vilken liten värlld han verkar leva i...
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 5
Jag har inte sagt någonting om avsikten. Man menade säkert väl. Jag bara konstaterar att reultatet blev ännu mer ödeläggelse.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 6
Klart dom är vandaler hur skulle dom annars ha råd med märkeskläder ?