Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Infra
Sossar-e-lata
blueheaven
MartinLindgren
theward
råttan.
Susz X
RedCloud
12 posters

    Synd om S-E-L ?

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:28

    Jag tycker uppriktigt synd om nick S-E-L.

    Dels hans begränsade världsbild och hans bristande förmåga till verklighetsförankring.

    Men allra mest för att han är så grundlurad , att han tror att han är l-i-t-e bättre än andra.

    Citerar honom för att ni ska förstå:

    "en det går inte att förklara för en sådan som dig, du & dina lika läser se&hör & Aftonbladet, vi läser DI & Expressen, lite bättre, lite mer helt enkelt, vi har en annan syn på vad livet kan ge, som du jämt tjatar om, jag föredrar skaldjur & skumpa framför radhusbiff och Norrlands, men alla kan ju inta vara som mig."

    Jag menar hur grundlurad kan en människa bli ?

    Svar: som S-E-L som tror att yta betyder mer än innehåll.

    I pitty you/NOT
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 23:33

    Nopp-det är inte synd om han-det är sorgligt-men självvalt.
    En skitstövel rätt och slätt. scratch
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:43

    En skitstövel rätt och slätt

    Nyfascist & skitstövel, helt rätt, men han missar ju hela livet "stackarn".
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 23:44

    RedCloud skrev:
    En skitstövel rätt och slätt

    Men han missar ju hela livet stackarn.
    Ja visst- men hur många har han förstört hela livet för tror du?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:47

    Ja visst- men hur många har han förstört hela livet för tror du?

    Han är bara en liten valp som gläfser...egentligen inget att bry sig i.

    Tyvärr indoktrinerar han sina barn till nyfascister, det är däremot allvarligt.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-10, 23:51

    Är det fria fantasier som vänstermuppen kommer med? Nej, så kan det väl inte vara. Han har säkert stöd för detta påstående.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:51

    Mamma mamma, varför är råttan så brun runt munnen ?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-10, 23:54

    Vad säger du marxisten? Tog redClouds argument slut, eller höll det samma goda klass som vanligt?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  theward 2009-09-11, 00:34

    råttan skrev:Vad säger du marxisten? Tog redClouds argument slut, eller höll det samma goda klass som vanligt?

    Man anar ju det jag trott länge, att högerdelen av forumet är extremt inavlad
    Den består av mkt få aktörer som har ett antal nick var...

    Snacka om tragiska figurer vi har att göra med...

    Idiots with no life whats so ever tongue
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 01:38

    theward,

    Har du fått nån ny medicin nyligen? Dina inlägg har nämligen nåt en allt mer spånig nivå på sista tiden. Bara som ett tips.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  theward 2009-09-11, 08:17

    råttan skrev:theward,

    Har du fått nån ny medicin nyligen? Dina inlägg har nämligen nåt en allt mer spånig nivå på sista tiden. Bara som ett tips.

    Ett tips: man blir som man umgås..

    Eftersom ett både vårdat språk och ett ultaraseriöst innehåll i varenda inlägg allt som oftast möts av en massa idiotsiks oneliners, samt ganska ofta med orden att man är en lögnare och latmask.
    Plus att ni klart och tydligt visat att ni öht inte bryr er om tex sjuka, handikappade och arbetslösa heller för den delen.

    Så då återstår det enda som ni öht kan fatta, nämligen erat eget språk och erat eget beteende...

    Fast riktigt så långt sjunker jag aldrig iaf, men nu får ni smaka lite granna på egen medicin.
    Skillnaden är ju att ni förtjänar att bli behandlade så.........

    ps nää någon ny medicin har jag inte och dina insuinationer att jag skulle ha problem av psykisk art ..är bara så låga......
    Däremot sliter jag riktigt ont just nu, tack var regeringen och FK.
    För det finns liksom ingen ro eller alternativ för kroniska sjuka idag..
    Det är jobb eller utförsäkring som i stort sett är de enda alternativet.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 08:53

    Tja..., Synd om S-e-L vet jag inte,han verkar ju vara hjälplöst förlorad i sitt träsk, men han väljer ju själv vem han vill vara,
    Hans barn däremot, hur fan mår dom egentligen som växer upp med en farsa som sitter i ångorna av skumpan och skaldjuren och ylar ut sin avsky mot invandrare,sjuka,m.fl?

    Men nu har ju S-e-L skrivit in sig som brakegot från Djursholm, sominte ser verkligheten, så han precis som Mr.Råtta föredrar väl sin egen spegelbild?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 09:15

    theward skrev:
    råttan skrev:theward,

    Har du fått nån ny medicin nyligen? Dina inlägg har nämligen nåt en allt mer spånig nivå på sista tiden. Bara som ett tips.

    Ett tips: man blir som man umgås..

    Eftersom ett både vårdat språk och ett ultaraseriöst innehåll i varenda inlägg allt som oftast möts av en massa idiotsiks oneliners, samt ganska ofta med orden att man är en lögnare och latmask.
    Plus att ni klart och tydligt visat att ni öht inte bryr er om tex sjuka, handikappade och arbetslösa heller för den delen.

    Så då återstår det enda som ni öht kan fatta, nämligen erat eget språk och erat eget beteende...

    Fast riktigt så långt sjunker jag aldrig iaf, men nu får ni smaka lite granna på egen medicin.
    Skillnaden är ju att ni förtjänar att bli behandlade så.........

    ps nää någon ny medicin har jag inte och dina insuinationer att jag skulle ha problem av psykisk art ..är bara så låga......
    Däremot sliter jag riktigt ont just nu, tack var regeringen och FK.
    För det finns liksom ingen ro eller alternativ för kroniska sjuka idag..
    Det är jobb eller utförsäkring som i stort sett är de enda alternativet.....

    Mycket text - lite innehåll.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 09:17

    martin7lindgren skrev:Tja..., Synd om S-e-L vet jag inte,han verkar ju vara hjälplöst förlorad i sitt träsk, men han väljer ju själv vem han vill vara,
    Hans barn däremot, hur fan mår dom egentligen som växer upp med en farsa som sitter i ångorna av skumpan och skaldjuren och ylar ut sin avsky mot invandrare,sjuka,m.fl?

    Men nu har ju S-e-L skrivit in sig som brakegot från Djursholm, sominte ser verkligheten, så han precis som Mr.Råtta föredrar väl sin egen spegelbild?


    Dumvänstern har talat. Rättvisa och bla, bla, bla, mindre till arbetarna, spegelbilder, bajs och homosexuella. Byt skiva.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  theward 2009-09-11, 09:27

    råttan skrev:
    theward skrev:
    råttan skrev:theward,

    Har du fått nån ny medicin nyligen? Dina inlägg har nämligen nåt en allt mer spånig nivå på sista tiden. Bara som ett tips.

    Ett tips: man blir som man umgås..

    Eftersom ett både vårdat språk och ett ultaraseriöst innehåll i varenda inlägg allt som oftast möts av en massa idiotsiks oneliners, samt ganska ofta med orden att man är en lögnare och latmask.
    Plus att ni klart och tydligt visat att ni öht inte bryr er om tex sjuka, handikappade och arbetslösa heller för den delen.

    Så då återstår det enda som ni öht kan fatta, nämligen erat eget språk och erat eget beteende...

    Fast riktigt så långt sjunker jag aldrig iaf, men nu får ni smaka lite granna på egen medicin.
    Skillnaden är ju att ni förtjänar att bli behandlade så.........

    ps nää någon ny medicin har jag inte och dina insuinationer att jag skulle ha problem av psykisk art ..är bara så låga......
    Däremot sliter jag riktigt ont just nu, tack var regeringen och FK.
    För det finns liksom ingen ro eller alternativ för kroniska sjuka idag..
    Det är jobb eller utförsäkring som i stort sett är de enda alternativet.....

    Mycket text - lite innehåll.

    Antingen är du/ni grundlurade av det "nya" arbetarpartiet och den regeringen som de ingår i eller också försöker du/ni med alla medel sprida dimridåer och försköna deras egentliga agenda...

    Vet inte vilken som är värst...men jävligt är det vilket som...
    Att det förs en högerpolitik utan motstycke nu är inget man kan och ska blunda för...

    kan mkt väl bero på att partitoppen ser ut som den gör, för ärligat talat tror jag inte alla Alliansare är lika usla
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  blueheaven 2009-09-11, 09:28

    råttan skrev:
    theward skrev:
    råttan skrev:theward,

    Har du fått nån ny medicin nyligen? Dina inlägg har nämligen nåt en allt mer spånig nivå på sista tiden. Bara som ett tips.

    Ett tips: man blir som man umgås..

    Eftersom ett både vårdat språk och ett ultaraseriöst innehåll i varenda inlägg allt som oftast möts av en massa idiotsiks oneliners, samt ganska ofta med orden att man är en lögnare och latmask.
    Plus att ni klart och tydligt visat att ni öht inte bryr er om tex sjuka, handikappade och arbetslösa heller för den delen.

    Så då återstår det enda som ni öht kan fatta, nämligen erat eget språk och erat eget beteende...

    Fast riktigt så långt sjunker jag aldrig iaf, men nu får ni smaka lite granna på egen medicin.
    Skillnaden är ju att ni förtjänar att bli behandlade så.........

    ps nää någon ny medicin har jag inte och dina insuinationer att jag skulle ha problem av psykisk art ..är bara så låga......
    Däremot sliter jag riktigt ont just nu, tack var regeringen och FK.
    För det finns liksom ingen ro eller alternativ för kroniska sjuka idag..
    Det är jobb eller utförsäkring som i stort sett är de enda alternativet.....

    Mycket text - lite innehåll.

    Dessutom rör det alltid bara en fråga och det talas i egen sak! Synd om S-E-L ? Icon_evil Synd om S-E-L ? Icon_cyclops Synd om S-E-L ? Icon_clown
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 15:37

    upp
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Synd om S-E-L ? Empty Lilla Red C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-11, 17:13

    du är då för söt! lärare och allt...haha..men vet du vad lille vän, jag lever mitt liv, ett för mig underbart liv, åker på en kort snabbsemester till värmen på onsdag, sånt värderar jag, att få njuta av värme, god mat fina hotell med min familj, och en sak till JAG betalar för mitt eget liv, till skillnad mot andra som snyltar så mycket dom kan, och sen bara gnäller....lilla skogsmulle, lev ditt liv där uppe i sosseträsket så lever jag mitt här på gräddhyllan, som du skrev, lite mer, lite bättre helt enkelt.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 17:22

    Nyfascisten skrev:du är då för söt!


    ja min fru brukar säga så...

    Nyfascisten skrev:lärare och allt

    mmmm

    Nyfascisten skrev:men vet du vad lille vän, jag lever mitt liv, ett för mig underbart liv,

    lurade människor brukar säga så

    Nyfascisten skrev:åker på en kort snabbsemester till värmen på onsdag, sånt värderar jag, att få njuta av värme, god mat fina hotell med min familj

    förra utlandsresan satt du och surfade på aftonbladets forum mest hela tiden, så jag tvivlar på att du njuter

    Nyfascisten skrev:och en sak till JAG betalar för mitt eget liv

    liv är gratis, valpen

    Nyfascisten skrev: till skillnad mot andra som snyltar så mycket dom kan, och sen bara gnäller

    ja högerpatrasket är ganska träliga, håller med

    Nyfascisten skrev:lev ditt liv där uppe i sosseträsket så lever jag mitt här på gräddhyllan,


    Fjollträsk = gräddhylla ?
    Nja, är du och tullar på spriten nu igen ?

    Det är fortfarande synd om dig som tror att yta går före innehåll.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  Infra 2009-09-11, 19:47

    Kanske skulle S.E.L. bli bättre om han drog ned litet på skumpan? Han har ju säte i Dalom också och där står väl Skogstjärnan och puttrar i nån skogsbacke. All den här smörjan är inte bra för omdömet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 19:49

    Ja jisses S-e-L skryter om alla sina resor med familj,och pendlande mella huset i Djursholm och gården i dalarna,
    Mellan alla resor gäller utflyckter med båten,

    Trots det tjurar han och gnäller mest av alla?
    Hur får S-e-L råd med sitt lyxliv, när har han tid och arbeta?
    Kan det vara så att han utnyttjar andra för att kunna leva sitt divaliv?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  Redvictory 2009-09-11, 19:53

    martin7lindgren skrev:Ja jisses S-e-L skryter om alla sina resor med familj,och pendlande mella huset i Djursholm och gården i dalarna,
    Mellan alla resor gäller utflyckter med båten,

    Trots det tjurar han och gnäller mest av alla?
    Hur får S-e-L råd med sitt lyxliv, när har han tid och arbeta?
    Kan det vara så att han utnyttjar andra för att kunna leva sitt divaliv?

    Ähh S-E-L är arbetslös! jag tror att han fick sparken sedan han stulit ur fikakassan
    och köpt billigt lådvin för pengarna! tjejen lämnade honom för en snickare som skulle bygga om soldäcket Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 19:56

    Den korkade skumpakorken skrev:du är då för söt! lärare och allt...haha..men vet du vad lille vän, jag lever mitt liv, ett för mig underbart liv, åker på en kort snabbsemester till värmen på onsdag

    Plz, stanna där, så slipper vi en dåre iaf!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 20:04

    Hur tänker vänstern när de hela tiden önskar att arbetare ska lämna landet?

    Jag ser 3 alternativ:

    1. De tänker som martin att välfärden kan betalas med bidragslyftarnas skatter.

    2. De löser det genom att höja skatten för de som är kvar.

    3. De är så övertygade att de allra flesta kommer tillbaka att de ser det som riskfritt att håna de som arbetar ihop välfärden.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 20:09

    Skadedjuret skrev:Hur tänker vänstern när de hela tiden önskar att arbetare ska lämna landet?

    S-E-L, arbetare ?

    ha ha ha

    En försupen misslyckad nolla, sittandes i en sunkig etta i Sumpan, bitter på livet, bitter på sig själv.
    Sverige har ingen nytta av sådana, han får gärna emigrera.........

    Sponsored content


    Synd om S-E-L ? Empty Sv: Synd om S-E-L ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 14:54