RedCloud skrev:Eller förresten, madrasserat rum är väl det enda som gäller för dig.
Bara han får plats med sin fantasigenerator är nog allt frid o fröjd.
+4
theward
RedCloud
DMustaine
GustavAnder
8 posters
Middag med Pol Pot, en utställning om den blinda vänstern.
marxisten- Antal inlägg : 5060
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 52
lol ???
Du, förvirrade marxist, som inte visste att din avatar är en folkmördare,
skulle det inte vara bättre för dig att lägga din eventuella energi på att skaffa ett jobb och försörja dig , istället för att skriva inlägg till dig själv här på forum .
Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Då är mitt skämt om ditt städjobb på McDonalds inget skämt,
då det är allt som återstår för dig.
skulle det inte vara bättre för dig att lägga din eventuella energi på att skaffa ett jobb och försörja dig , istället för att skriva inlägg till dig själv här på forum .
Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Då är mitt skämt om ditt städjobb på McDonalds inget skämt,
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Du, förvirrade marxist, som inte visste att din avatar är en folkmördare,
Källa: fantasigeneratorn
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:skulle det inte vara bättre för dig att lägga din eventuella energi på att skaffa ett jobb och försörja dig , istället för att skriva inlägg till dig själv här på forum .
Är det bara Marxisten som måste jobba för att försörja dig, BH, råttan, Brunfront mfl ?
Typisk högermiffo.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Ge aldrig råd som du inte själv kan följa.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Då är mitt skämt om ditt städjobb på McDonalds inget skämt,
Det enda skämtet här är DU !!!
GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Jag har tagit tag i det och insett att sådan psykfall som du ska bekämpas!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Spela inte pajas marxisten och liera dig inte med det stora miffot i cyberspace då kan det gå lika illa för dig som för den röde clownen!
1.
2.
Spela inte pajas marxisten och liera dig inte med det stora miffot i cyberspace då kan det gå lika illa för dig som för den röde clownen!
2.
Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?
Fan, om jag utbildar mig har jag redan två kunder. Ander och Blueheaven.blueheaven skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Fan, om jag utbildar mig har jag redan två kunder.
På livstid dessutom....
- Inlägg 59
lol
marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Att en arbetsskygg marxist kallar mig psykfall är vär inget du kan leva på,
eller du inbillar dig att Ohly ska betala din lön för att du sprider propaganda ?
Fortfarande är nog oddsen på städjobb McDonalds betydligt högre, tyvärr.
Det finns också en nödutgång, bli obehörig lärare och slå på en TV apparat till eleverna.
Svartarbetaren, Xenofoben, Islamofoben och kvinnoförnedraren skrev:
Saknar du jobbarkompisar ?
GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
eller du inbillar dig att Ohly ska betala din lön för att du sprider propaganda ?
Det finns också en nödutgång, bli obehörig lärare och slå på en TV apparat till eleverna.
EXAKT bad vet du gällande om jag är arbetsskygg? Det vet du ingenting om glappkäft! Sök vård eller något miffo!
- Inlägg 62
härledning
marxisten skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
EXAKT bad vet du gällande om jag är arbetsskygg? Det vet du ingenting om glappkäft! Sök vård eller något miffo!
Du borde lägga den tid du sitter här och häckar halva dan på att söka jobb,
slutledning, du är lite arbetsskygg, eller hur.
Så , jo, jag visste om det.
För övrigt anser jag att du skändar den Svenska flaggan, inte för att jag är nationalist, men att ha symboler för diktatur och massmördare på flaggan, är inte det ett brott?
GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:Det kommer en dag då du måste ta tag i ditt liv, ju längre du väntar desto större risk att du aldrig kommer in i verkligheten.
Du borde lägga den tid du sitter här och häckar halva dan på att söka jobb,
slutledning, du är lite arbetsskygg, eller hur.
Så , jo, jag visste om det.
Söka jobb via internet, är det bekant?
F.ö. håller jag på att boka in möte med min LSS handläggare. Hon skulle höra av sig när hon snackat med min arbetsförmedlare på måndag sa hon. Innan dess kan jag inte göra mycket.
GustavAnder skrev:För övrigt anser jag att du skändar den Svenska flaggan, inte för att jag är nationalist, men att ha symboler för diktatur och massmördare på flaggan, är inte det ett brott?
Skändar med symbol för massmord? Knappast! Symbolen symboliserar arbetarklassen. Skäran bönder, hammaren industrin. För mig är det en klassymbol. Inget annat, som dessutom är snygg på svenska flaggan. Blått och gult funkar fint ihop, tycker du inte?
Och min mening med det var att reta sådana som dig, dessutom är den snygg!
- Inlägg 65
blågul
marxisten skrev:GustavAnder skrev:För övrigt anser jag att du skändar den Svenska flaggan, inte för att jag är nationalist, men att ha symboler för diktatur och massmördare på flaggan, är inte det ett brott?
Skändar med symbol för massmord? Knappast! Symbolen symboliserar arbetarklassen. Skäran bönder, hammaren industrin. För mig är det en klassymbol. Inget annat, som dessutom är snygg på svenska flaggan. Blått och gult funkar fint ihop, tycker du inte?
Skäran representerar bönder ??? du menar alla de miljoner bönder som slaktades ?
Du retar inte mig specifikt , du retar sunt förnuft logik och intelligens hos alla tänkande människor.
GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:För övrigt anser jag att du skändar den Svenska flaggan, inte för att jag är nationalist, men att ha symboler för diktatur och massmördare på flaggan, är inte det ett brott?
Skäran representerar bönder ??? du menar alla de miljoner bönder som slaktades ?
Du retar inte mig specifikt , du retar sunt förnuft logik och intelligens hos alla tänkande människor.
Nej, arbetarklassen bönder eller jordbrukare. Det är vad den står för för mig. Den infördes innan Stalin kom till makten så den är inte kopplad till han heller mer än till fanan. Vad har du emot det, du får väl ha ett dollartecken om du vill.
Är inte detta med att skända flaggan då?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Du retar inte mig specifikt , du retar sunt förnuft logik och intelligens hos alla tänkande människor.
Fast till den skaran räknas ju knappast du, så varför bryr du dig ?