theward 2009-09-10, 08:42
RedCloud skrev: Dumhögern skrev:Jag funderar GA varför du inte möts av en storm av vänsterkritik?
För att han är detta forums största hycklare. Han företräder en -ism som är 100 ggr farligare och dödligare än alla andra ismer tillsammans.
Nyliberalismen.En -ism som dödat och fortsätter döda miljoner och åter miljoner människor runt om på jorden. Som är orsaken till varför det dör 30 000 barn varje dag i botbara sjukdomar, svält och undernäring. För att hans egna herrar ska få ytterliggare lite profit.
Varför i hela friden namn skulle vi bemöta detta hyckleri ?
Sen säger det ju allt om varför högerbarnen på detta forum framförallt skriver, för att väcka reaktioner...
Ganska säker på att just den politiska delen struntar de nästan i, det är att väcka anstöt, sorg och ilska de skriver sina alster....
För berättar man hur man själv eller andra råkat illa ut pga den förda politiken får man i bästa fal ignorans tillbaka, men oftast en massa glåpord.
Det tolkar jag som de sätter mobbig och förmiskning i absolut första rummet.
Sen om de sårar folk både här på forumet och indirekt genom sin nochalans låter så många människor hamna i fördärvet.
Det struntar de i ...
Sen börjar de tala om solidaritet och minska utanförskapet...pyttsan säger jag