Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
råttan.
KickTheRasist
MartinLindgren
Blåfront
berralarzon
Redvictory
10 posters

Nu FRA Älskande alliansanhängare!

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Nu FRA Älskande alliansanhängare! - Sida 2 Empty Sv: Nu FRA Älskande alliansanhängare!

Inlägg  blueheaven 2009-09-09, 11:00

Så genom att bjuda in vänsterpartiet i regeringen så slipper man FRA?

Är det verkligen någon som tror det? Laughing
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Nu FRA Älskande alliansanhängare! - Sida 2 Empty Sv: Nu FRA Älskande alliansanhängare!

Inlägg  DMustaine 2009-09-10, 00:06

Regndrottning skrev:
    DMustaine skrev:Ja men bra då att du själv får kontrollen att styra åtkomsten till din journal.

Och det tror du på?

Där det finns en vilja, finns det en väg..... Vet man bara hur man skall göra så kan man komma åt allt på nätet....

queen

Jag tror inte jag vet! Jag har investerat mkt pengar, med mina mått mätt, i bolaget som ligger bakom detta! Innan jag gjorde det så läste jag naturligtvis på!

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 19:52