Mannen i mitten = Brunfront på "semester" i Thailand, med sina "rumskompisar".
BRUNFRONT STÖDJER PEDOFILI....
Vad hänger RC på för sidor så att han hittar såna där äckliga bilder??
Rasistäcklet & Pedofilen skrev:ANGRIPER DU OSS HÖGER ISTÄLLET
martin7lindgren skrev:Du menar att det inte är bra att bilden läggs ut, för att visa upp vad "vitingen" roar sig med på sin utlands semester, när han blir avslöjad på bar gärning?
Då kan man ju undra vad du använder för intresseord för att hitta dom....nej föresten, jag vill inte ens veta..
martin7lindgren skrev:Tycker inte jag, klart att Red Cloud måste bemöta med samma medel, det är inte han som slänger första stenen?
Som du ser så bemöter ju inte Mr.Bluefront händelsen på bilden med ett enda ord?
Man undrar ju hur hans mistlur skulle låta om bilden visat en mörkhyad gubbe med två ljusa grabbar i sängen?
Mr.Bluefront ska inte ha någon nåd, han själv utnyttjar ju t.o.m innebrännda småbarn för att tjäna hans syften!
UTAN BETÄNKLIGHETER!
råttan skrev:Bemöta? Vad jag kan se har redCloud startat denna tråd. Samme redCloud som är så känslig att han kallar forum-inlägg för mobbing...
Inte heller du bemöter händelserna på bilden med ett enda ord. Du är inte ett dugg bättre än blåfront.
råttan skrev:Du tycker att redCloud startar konstruktiva trådar? Det tror jag inte rc själv tycker.
martin7lindgren skrev:Red Clouds tråd är bara ett direkt svar på Mr.Bluefronts tråd innan där han påstår att Red Cloud stödjer musslimsk terror!
Mr.Bluefront leverade sin påstående kl: 6.59, Reds svar kom KL: 7.04!
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Red Clouds tråd är bara ett direkt svar på Mr.Bluefronts tråd innan där han påstår att Red Cloud stödjer musslimsk terror!
Mr.Bluefront leverade sin påstående kl: 6.59, Reds svar kom KL: 7.04!
Inte en enda debattör har försvarat blåfronts tilltag. Men rc's vidriga bild försvaras in absurdum av dumvänstern.