Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:Inslag nu om flickor som får gå i skola och utbilda sig
Detta försvarar aldrig Lars Ohly och Jihad Guillou och Kalle Larsson om när talibaner förtrycker!
Man blir äcklad av talibanälskarna!
Vad menar du. Försvarar vi aldrig talibanernas förtryck. Stämmer bra det blåfront. Vi försvarar aldrig förtryck!
Kommunisterna försvarar talibanernas förtryc, ni kommunister vill ju vi ska lämna?
Varför får jag aldrig höra kommunisten ohly kommentera talibanerna men gnäller på alla borgare?
Gör vi det. Om du inte uppfattade det så var det Sovjet som slogs mot USA och talibaner. USA och högern försvarar talibaner inte Vänstern.
Att vi vill lämna beror på annat än att stödja talibaner. Det beror på att styrkan är Ledd av NATO inte FN vilket gör att det är en imperialist invasion och inget om att skapa fred. Afghanistan är ett led i kriget mot terrorismen, något vi inte ska delta i då vi i sådana fall förlorar vår neutralitet och blir USA:s lakejer. Det har inget med att vi är för eller emot styret i Afghanistan. Fast jag kan garantera till 100% vi är emot. Du tar upp om flickor som inte får gå i skolan. Tror du vänstern är för det så är du en så satans stor idiot så jag vet inte vad. Vi är feminister, och i det ingår självklart att kvinnor ska ha samma rätt till utbildning som män!
Kommunisten Lars Ohly sa i sitt sommartal i samma mening, vi ska ut ur Afghanistan och israel förtrycker
Jihad Guillou klagar på israel dödar tusentals och förtrycker, aldrig muslimer och talibaner
Kalle Larsson fördömmde inte talibaner på svt debatt när det satt afghaner i publiken!
Lättare gnälla på judar!
Lättare? Knappast! Och vi har ALDRIG gnällt på JUDAR! Vi har gnällt på LANDET ISRAEL som inte precis är homogent med judar!
Men alla andra talar om talismanernas brott, vi med men vi måste också påvisa Israels brott bevisligen för att ingen annan vågar det!