Verc skrev:Antar att det var retoriskt..
Självklart, jag har inget mot medelamerikanen eller landet.
Men adminstrationen (oavsett innehavare av presidentposten) suger fett.
Verc skrev:Antar att det var retoriskt..
?Bombhögern skrev:så gissar jag att du tycker Nordkorea är världens soligaste plats??
Idiot!!!
Dum & bombhögern skrev:Jag ser Afghanistan, terror!!
Bombhögern skrev:Problemet med denna diskussion är att du undviker komma med just argument!!!
Bombhögern skrev:Idiot!!
Vercingetorix skrev:theward skrev:Vercingetorix skrev:marxisten skrev:Vercingetorix skrev:Varför ta avstånd när man istället kan få stånd? Tänk positivt!!
Hehe, din lilla kåtbock! (OBS: IRONI)
Make love, not war... Det är fan så mycket roligare att tillverka människor än att förgöra dem.
ja fast hade man tillverkar människor varje gång, hade man nu varit far till en medelstor ort i Sverige
Inget hindrar dig ifrån att öva på tillverkningsprocessen... Det var därför gud uppfann latex och p-piller... ;-)
(Sedan finns det ju de som gör "snipp-snipp", men där är jag ännu inte...)
DMustaine skrev:Nu går jag till sängs för som arbetande måste jag bidra till att försörja er!!
Bombhögern skrev:Alltså ni måste sluta läsa denna vänster/kommunistporr...
Schakalhögern skrev:Nu går jag till sängs för som arbetande måste jag bidra till att försörja er!!
Det största problemet med den administrationen är att den sitter i knät på lobbyorganisationer som bokstavligen går över lik för att få igenom sin agenda. (se NRA, t ex)
RedCloud skrev:Bombhögern skrev:Alltså ni måste sluta läsa denna vänster/kommunistporr...
NI måste se sanningen i FOX-News
(Edit: Obama's slagord var just det ordet)Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Det största problemet med den administrationen är att den sitter i knät på lobbyorganisationer som bokstavligen går över lik för att få igenom sin agenda. (se NRA, t ex)
Sant Verc, "den stora demokratin i väster" har inte så mycket gemensamt med riktig demokrati.
Pengarna styr som vanligt.
Och det är inte "change" vi pratar om..
(Både en tragisk och träffande ordvits, kom jag just på, hehe)
theward skrev: Tror ibland att lillwarden är lite missnöjd med sin tillvaro haha
Vercingetorix skrev:Dopffelpostierung...
marxisten skrev:Vercingetorix skrev:Dopffelpostierung...
Ja! Va de ditt bästa argument?
Vercingetorix skrev:marxisten skrev:Vercingetorix skrev:Dopffelpostierung...
Ja! Va de ditt bästa argument?
Se inlägget efter...
Vercingetorix skrev:Jag som trodde du läste "Das Kapital" på originalspråket, Marxisten...
Kommandopolitik låter så mycket sexigare på tyska.. ;-)
marxisten skrev:Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:Inslag nu om flickor som får gå i skola och utbilda sig
Detta försvarar aldrig Lars Ohly och Jihad Guillou och Kalle Larsson om när talibaner förtrycker!
Man blir äcklad av talibanälskarna!
Vad menar du. Försvarar vi aldrig talibanernas förtryck. Stämmer bra det blåfront. Vi försvarar aldrig förtryck!
Kommunisterna försvarar talibanernas förtryc, ni kommunister vill ju vi ska lämna?
Varför får jag aldrig höra kommunisten ohly kommentera talibanerna men gnäller på alla borgare?
Gör vi det. Om du inte uppfattade det så var det Sovjet som slogs mot USA och talibaner. USA och högern försvarar talibaner inte Vänstern.
Att vi vill lämna beror på annat än att stödja talibaner. Det beror på att styrkan är Ledd av NATO inte FN vilket gör att det är en imperialist invasion och inget om att skapa fred. Afghanistan är ett led i kriget mot terrorismen, något vi inte ska delta i då vi i sådana fall förlorar vår neutralitet och blir USA:s lakejer. Det har inget med att vi är för eller emot styret i Afghanistan. Fast jag kan garantera till 100% vi är emot. Du tar upp om flickor som inte får gå i skolan. Tror du vänstern är för det så är du en så satans stor idiot så jag vet inte vad. Vi är feminister, och i det ingår självklart att kvinnor ska ha samma rätt till utbildning som män!