Tänk att våran "kära" alliansregering har så sjuka f-kasseregler som är till för vem? För sjuka eller ikke sjuka? Inte är reglerna för dom sjuka i alla fall! Jag kan ju bara gå till mig själv. Om jag har otur så kan jag bli en av dom sjukskrivna som blir utförsäkrade ifrån kassan pga att f kassan inte kan sjukskriva en person mer en ett antal X dagar(300 tror jag det är), sen efter dessa dagar så ska den sjuka vara frisk. Så ifrån den ena dagen till den andra så kan f-kassan neka folk sjukpenning. Detta är sjukt, mycket sjukt!!!
För vem/vilka är dessa regler till för eftersom dom inte kan vara till för sjuka? Ja visst är det så att det finns dom som fuskar sig till sjukdom men hur många är dom på en skala 1-10???
Hoppas verkligen att reglerna ändras så att folk som är sjuka kan vara sjuka för i dag så fungerar snart ingenting i borgarnas Sverige!!!
För vem/ vilka är detta samhälle till för? Är samhället till för människan eller tvärtom???
Vi i Sverige måste ha ett bättre sjukvårdssystem och systemet måste vara till för just sjuka!!!
För vem/vilka är dessa regler till för eftersom dom inte kan vara till för sjuka? Ja visst är det så att det finns dom som fuskar sig till sjukdom men hur många är dom på en skala 1-10???
Hoppas verkligen att reglerna ändras så att folk som är sjuka kan vara sjuka för i dag så fungerar snart ingenting i borgarnas Sverige!!!
För vem/ vilka är detta samhälle till för? Är samhället till för människan eller tvärtom???
Vi i Sverige måste ha ett bättre sjukvårdssystem och systemet måste vara till för just sjuka!!!