Alliansen presenterar ett paket som ger 17 miljarder till åtgärder för långtids sjukskrivna och deras anpassning till arbetslivet.
Frågan är, blir ni berörda glada eller ängsliga ?
I och med att det kommer från dig väcker det en del munterhetGustavAnder skrev:Frågan är, blir ni berörda glada eller ängsliga ?
formsvackan skrev:I och med att det kommer från dig väcker det en del munterhetGustavAnder skrev:Frågan är, blir ni berörda glada eller ängsliga ?
DMustaine skrev:Vad man kan stressa till är rehabiliterande åtgärder något som vänstern äldrig prövade och fick många gå hemma och må ännu sämre!!
ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Vad man kan stressa till är rehabiliterande åtgärder något som vänstern äldrig prövade och fick många gå hemma och må ännu sämre!!
Ja men det vill ju till att sjuka verkligen får bra rehabiliteringar då. Att man verligen sattsar pengar just för att människor ska kunna med olika former av rehabiliteringar bli bättre, friskare och sen succesivt kunna arbeta mer och mer.
blueheaven skrev:Anna det var tråkigt att höra hoppas det vänder snart så du får återgå till att jobba.
I denna regionen av Europa så är det dåliga tider inom min bransch så nu tittar jag på andra regioner, jag får flytta för ett år eller så för det är ju ingen som betalar för att jag går hemma men å andra sidan får man en del gjort hemma som man aldrig hinner annars.
GustavAnder skrev:Alliansen presenterar ett paket som ger 17 miljarder till åtgärder för långtids sjukskrivna och deras anpassning till arbetslivet.
blueheaven skrev:I denna regionen av Europa så är det dåliga tider inom min bransch så nu tittar jag på andra regioner, jag får flytta för ett år eller så för det är ju ingen som betalar för att jag går hemma men å andra sidan får man en del gjort hemma som man aldrig hinner annars.
formsvackan skrev:blueheaven skrev:I denna regionen av Europa så är det dåliga tider inom min bransch så nu tittar jag på andra regioner, jag får flytta för ett år eller så för det är ju ingen som betalar för att jag går hemma men å andra sidan får man en del gjort hemma som man aldrig hinner annars.
"dåliga tider inom min bransch" säger den late som lever på allmosor
Veckans höjdare !
NollKollBlue skrev:"Hur går det med ditt eget jobbande Anna?"