GustavAnder skrev:------Nää jag dravlar inte ,precis som BF gapar över att han minsann inte är rasist.
Så försöker du på nåt skruvat sätt få dig själv att se ut som human och kunnig..
Trots att dina inlägg snarare bevisar motsatsen
(citat av theward)
Släng dig i väggen theward. Du är fullständigt ointressant som debatt motståndare, du bara gaggar och dravlar.
Kan inget, har inga förslag, debatterar sällan , bara kommer med grundlösa oförskämdheter.
Bara för att du i din enfald inbillat dig att höga skatter och feta bidrag är solidaritet
så har din ärthjärna dragit slutstasen att alla som anser och insett att det finns
andra bättre vägar , är inhumana och osolidariska. Tomte.
Och återigen försöker du som alla andra sektvänster kryp på nåt sätt försöka svärta ner mig genom att helt huvudlöst blanda ihop mitt namn med Blåfront, bara en ärthjärna kan göra den kopplingen.
Som sagt någon börjar tappa all fattning och sans.
Om någon av oss skulle vara upprörd är det egentligen jag, för det är du som står för 90% av påhoppen, förtalen och lögnerna
jodå jag kan mkt , mer om vissa saker, mindre om andra
Förslag har jag massor av, ideér likaså..
Men av någon anledning ser ni aldrig dem och debatterar aldrig runt dessa saker heller..
Nää ni väljer diverse skälsord och försöker spela överlägsna och kunniga
Feta bidarg, när har vi haft det??
En kortstund när man fick 730 kr per dag kanske??
Höga skatter, ja vissa ser hellre vad de betalar i skatt än det de verkligen får i plånboken.
Sen kan du ju påstå att bara 20% av skatten går till välfärd av skilda slag.
Vad menar du att resten går till?
Stämmer det så skulle vi kunna sänka inkomstskatten till under 10% tror du på det själv
Bättre vägar, ja att fler hamnar utanför både a-kassa och sjukpenning/sjukersättning är ju en bättre väg att gå
Att rika får mera och fattiga blir fattigare, hur löser ni det..
ähh svara inte..sänkt skatt givetvis
ja du det finns inget humant eller sympatiskt med ditt beteende, du är en tvättäkta skitstövel rakt av