Hur jävla lågt kan nazistvänstern bli som nu dragit in min farsa?
4 posters
Nu blandar ni in min farsa?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Nu blandar ni in min farsa?
Blandar in din farsa,han har väl varit inblandad så länge du vandrat runt här på jorden
Vad hade du varit utan din farsa ingenting, du får väl byta ut SD manualen en stund och läsa lite om blommor och bin så vet du sen varför farsan din är inblandad?
Det kan du inte göra något åt Mr.Bluefront!
Vad hade du varit utan din farsa ingenting, du får väl byta ut SD manualen en stund och läsa lite om blommor och bin så vet du sen varför farsan din är inblandad?
Det kan du inte göra något åt Mr.Bluefront!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 3
Vilken jävla manual?
Om det är någon som går efter manual är det rödjävlars manual ni går efter
Till skillnad från dig martin står jag för vad jag säger och skriver, jag gör det bara för mig och ingen annan, med andra ord, jag beter mig inte som någon homogen rödjävel
Om det är någon som går efter manual är det rödjävlars manual ni går efter
Till skillnad från dig martin står jag för vad jag säger och skriver, jag gör det bara för mig och ingen annan, med andra ord, jag beter mig inte som någon homogen rödjävel
- Inlägg 4
Jajag har förstått vem du är efter alla dina hetsande och rasistiska inlägg under flera år nu,
Men var inte din fråga hurvida din farsa är inblandad i att du överhuvudtaget vandrar här på jorden?
Nej det har du rätt i, du beter dig som en hetsande rasist genom SD:s manual!
Men var inte din fråga hurvida din farsa är inblandad i att du överhuvudtaget vandrar här på jorden?
Nej det har du rätt i, du beter dig som en hetsande rasist genom SD:s manual!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 5
Hur är det hets att ställa frågan var vi ska göra med 95.000 flyktingar?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 6
Blåfront skrev:Hur är det hets att ställa frågan var vi ska göra med 95.000 flyktingar?
Det du lille Blåfront! det kommer du ALDRIG fatta!
- Inlägg 7
Hade inte du blivit bannlyst/avstängd från flaschback Mr.Bluefront,sa du inte det häromdagen?
Om du tänker till kanske du hittar svaret där,på vad som är hets mot andra!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 8
martin7lindgren skrev:Hade inte du blivit bannlyst/avstängd från flaschback Mr.Bluefront,sa du inte det häromdagen?
JAg har läst vad som skrev där om detta, och det hade INGET att göra med hets mot någon eller ens några problem med åsikter, utan ENBART att det tydligen var FLERA nick med samma IP, vilket ju blir resultatet om man delar sitt bredband med någon, och denne också använder flashback, dvs om båda jag och min fru använder detta forum, så måste vi vi visa dem att så är fallet, men har vi sedan ett öppet radiolan så kan resultatet bli att grannen använder detta,och har även HAN ett flashbackkonto så kan just en sådan banning uppstå....