GustavAnder skrev:theward skrev:GustavAnder skrev:theward skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:Han påstår att vi inte har pressfrihet etc. Plus att han tar upp saker som är rena fakta fel. Ex. 85% av alla media ÄGS av Socialdemokratin, facket eller andra vänstermedier. Siffran är ju tvärt om nästan. En majoritet media i Sverige är borgerlig! Är det vi som ska anmäla Israel för förtal nu och kräva att Israels regering tar avstånd från uttalandet att vi inte har pressfrihet?
Länk kommer när jag finner inslaget på nyhetskanalen.se.
Det verkar som om den fd ambassadören är lika förvirrad och halvgalen som sektvänster i Sverige.
Till hans fördel dock , han är inte rasist som stora delar av sektvänster är.
alla människor är i princip mer eller mindre rasistiska.
Skillnaden är att vissa hycklar med det.....
PS varför verkar detta forum vara så himla Israelvänligt, är merparten av användarna av judiskt ursprung eller vad??
PS på dig själv du, Det handlar inte om Israel vänlighet eller ej angående den äckliga artikeln i Aftonbladet, det handlar om anständighet och grov rasism.
Och delar av vänstern bygger sitt existens berättigande på sitt dravel om sin påstådda solidaritet och jämlikhet, då blir ju den grova rasism de uppvisar väldigt besvärande, eller hur.
Vad jag ser så verkar de flesta från högersidanfanatisk(närmast) stå bakom allt som israel och USA tar sig för med.
Det ligger farligt nära vad jag skulle vilja kalla hjärntvätt...
Visst finns även dessa beteende hos det som du kallar sektvänstern...fast å andra sidan kallar du ju alla som inte tillhör alliansen för sektvänster
Sen ska nog du tala tyst om det mesta som har med humanism,rasism, jämlikhet osv att göra.
För som jag ser det kan man inte nämna dessa ord i samma mening som ditt namn öht
Nu tycker jag att du ska ta dina röda glasögon och tvätta dem i vasken , lathund !
Struntprat att "vi" håller med om allt USA och Israel gör.
Och "som du ser det.." är lika intressant som att fråga berra
om relativitets teorin.
Du är fånge bakom dina röda glasögon om du inbillar dig att jag eller alliansare i gemen inte står för jämlikhet och humanism.
PS Höjda bidragoch högre skatt är inte det primära för att utöva solidaritet och jämlikhet, fatta det , red loser.
Man visar vemman är genom de handlingar man utför, detär det som definierar hur man är som person...
Att kalla mig lat är som att kalla jesus för Satans son..
Angående struntprat, så har det ju visat sig att det är som jag säger.
Sen att du inte är man nog att erkänna att du/ni är knähundar åt usa och även israel . Säger allt egentligen..
ps har inga röda glasögon och är nog intelligent för att inte gå på ditt sketprat
Jag vet vad ditt primära är: att sko sig själv och trampa på andra..
Sänka bidrag och sätta folk som redan har det svårt i ännu svårare läge, bara för att man själv är sjuk tarv på att tjäna några kronor extra.
Det kallar du solidaritet och humanism..
Samma humanism som israel visar det palestinska folket eller ??