Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

Sveriges Radio/TV under Cilla Benkö har schanserat.

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Sveriges Radio/TV under Cilla Benkö har schanserat. Empty Sveriges Radio/TV under Cilla Benkö har schanserat.

Inlägg  Infra 2016-08-09, 21:05

Minst 175 miljoner i kostnader för OS-rättigheterna betalade VIASAT. Summan mörkas.

Sveriges radio hade inte råd att betala detta. Danmark och Norges Public Service
    hade råd. Om du bor söderöver, gillar idrott och får in dansk TV - Grattis.

Ändå är Sveriges Radio skattefinsierat. Två miljoner svenskar är utestängda från
    jippot. Dom som inte har råd. Dom som inte vill gynna reklamTV. Jag vänder
    ryggen åt hela skiten. Brukar annars se på OS_boxningen - den är suveränt bra.

Men jag gläds åt Saras framgångar. Starkt gjort och bättre blir det. Jag lovar.

Kanske får du in Rikskringkastningen från Norge nånstans i Bohuslän. Lycka till

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:10