Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-13, 08:40

var så säkra! svensken är trötta på invandringens "resultat" våldet ökar, våldtäkterna blir fler, soc-bidragen går i taket, de bara klagar på Sverige, för att inte tala om dessa jättefamiljer på 10-15 barn som de kräver att svenska staten skall försörja...etc etc etc.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Sv: Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010

Inlägg  theward 2009-08-13, 08:50

Sossar-e-lata skrev:var så säkra! svensken är trötta på invandringens "resultat" våldet ökar, våldtäkterna blir fler, soc-bidragen går i taket, de bara klagar på Sverige, för att inte tala om dessa jättefamiljer på 10-15 barn som de kräver att svenska staten skall försörja...etc etc etc.

Bara undrar när du haft rätt??

Ge några exempel på saker du förrutsett och som sedan stämt?

Jag kan säga fler saker som "svensken" är trött på...........
    Förhoppningsvis visar det sig också vid valet, men det hade gått bättre utan Mona och med en tydligare/bättre politik
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Sv: Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-13, 09:13

Tur att man inte bor i S-e-L:s Djursholmsträsk idag, slippa höra S-e-L framåt kvällen efter firandet av SD:s 5,6 % med skumpa och skaldjuren, åker hans tomma tunnor och mistluren fram,

En stor dag för invandrarhataren S-e-L från Djursholm?
    Vem vet,kanske Mr.Bluefront är inbjuden specialgäst dagen till ära?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Alla rödstrumpor jublade åt sosseriets

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-13, 09:17

jag sa att fiffelMona & hycklerigänget kommer se till att detjämnas ut blixtsnabbt, tillsammans med Alliansens ansvarsfulla politik.....och så blev det...fram emot 2010 så kommer Mona plumpa vidare med saker som arbetande svenskar inte gillar, kanske därför som hon visar sig mer & mer bland huckleklädda muslimer.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Men martin nu får du nyktra till

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-13, 09:24

Jag är MODERAT enda in i ryggraden, inte SD för min del, jag förstår varför de går framåt men sympatiserar inte med dem, MODERATRENA är det enda som gäller om man vill leva för att samhället ska fungera, arbete ger välfärd inte tvärt om som fiffelMona tror och lilla du tror, inget kalas idag Martin, ska hem från Dalarna så det blir biltur idag, men på lördag väntar svenska nykokta kräftor ute på Wärmdö hos ett par vänner, då blir det mistluren.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-13, 09:33

Jag ser något annat än dig S-e-L, vore valet idag skulle vår nästa statsminister heta just Mona Sahlin!
    Kd ut, C farligt nära spärren, SD med sina 5,6% skulle inte bli vågmästare,

Så nu får du börja slå på dina tomma tunnor mer än någonsin, din kärring får stå bredvid och blåsa i trumpeten, dina ungar kan väl dansa framför med narrmössorna på!

Men ta det samtidigt lite lugnt, så vi slipper se dig och Bluefront på löpsedlarna löpande amok imorgon!

Glädjande att oppositionen håller ställningarna och att se hur alliansen nästan är halverad, bounce
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-13, 09:38

Ta det lugnt S-e-L, du kan ju inte rå för att du är korkad och hamnade ute i Djursholm!
    Men det är ju inget hinder att inte önska dig att kräftorna på lördag smakar bra!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-08-13, 09:39, ändrad totalt 1 gång
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Jag kommer få rätt som vanlig!!! SD får de 8% som jag gissat på 2010 Empty Martin lilla

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-13, 09:38

du avgudar din Mona, som bara lurar er, hon struntar i sina skatter, tv licenser, snor skattpengar för eget bruk, kör oskattade bilar etc etc, och sitter likt ett barn med tindrande ögon, du är då för dum! jag är helt lugn inför 2010, minns du hur du ylade när Opositionen ledde med typ 14% eller vad det nu var, vad sa jag då? och vem hade rätt, jag säger det igen! nu vänder ekonomin och Alliansen får beröm för hur den klarat av krisen jämfört med många andra länder, så vi som bidrar och jobbar kommer ge Alliansen sin röst och vi är trots allt många fler än ni lata bidragstagare.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-13, 09:41

Avgudar, vet jag inte, men jag stödjer den rödgröna oppositionen, och ser fram mot att dom förpassar skurkalliansen ut ur rosenbad 2010!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-08-13, 10:08

martin lille,

Valet är inte mitt i sommaren.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:18