Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Regndrottning
Thetaxpayer
Susz X
marxisten
PE Dal
R.O.F.L
MartinLindgren
Redvictory
12 posters

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Redvictory 2009-08-11, 23:58

    PE Dal skrev:Här verkar fantasigeneratorerna växla om till full fart.

    Det var du som startade fantasigeneratorn och dina högerpolare fyller på med sitt bränsle!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-12, 00:00

    Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.

    Här är en helt vanligt diskussion med frågor och motfrågor så varför ylar du om s.k avgrundsvänster , skulle den vara bättre om vi är SD anhängare lille tax??
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-12, 00:00

    Regndrottning skrev:
    Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.

    Jag finner det en intressant iaktagelse.... För det är högern som jag anser aldrig svarar på direkta frågor. Jag har t.o.m. blivit anklagad för kränkning när jag ställde en fråga om sakämnet. (Inget förolämpande alls).

    Men bra att veta att jag inte behöver ta åt mig. Tack!


    queen


    Där är (och troligen förblir) vi nog oense. Men jag har i alla fall aldrig anklagat dig för att kränka någon.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-12, 00:02

    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.

    Här är en helt vanligt diskussion med frågor och motfrågor så varför ylar du om s.k avgrundsvänster , skulle den vara bättre om vi är SD anhängare lille tax??


    Hm, tveksamt men troligen. Hade inte du bytt forum förresten?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Redvictory 2009-08-12, 00:02

    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.

    Vad menar du, taxpayer... får vi inte komma till tals, menar du?

    Det är något odemokratisk av dig. Samt att det inte skulle bli någon diskussion om alla hade samma åsikt.

    Jag håller dock med dig att PE Dal är vältalig.


    queen


    Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.

    Det roliga i kråksången är ju att ännu har ingen blåtomte lyckats svara på själva huvudfrågan utan som vanligt bland blåtomtar köra med fokusförskjutning!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-12, 00:04

    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.

    Här är en helt vanligt diskussion med frågor och motfrågor så varför ylar du om s.k avgrundsvänster , skulle den vara bättre om vi är SD anhängare lille tax??


    Hm, tveksamt men troligen. Hade inte du bytt forum förresten?

    Jag gillar vara på två eller nu är det slutligt beräknad till 5 testaren och acbladet är ur politisk sammanhang... nästa tre handlar om min personliga intresse ..
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Regndrottning 2009-08-12, 00:05

    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.

    Jag finner det en intressant iaktagelse.... För det är högern som jag anser aldrig svarar på direkta frågor. Jag har t.o.m. blivit anklagad för kränkning när jag ställde en fråga om sakämnet. (Inget förolämpande alls).

    Men bra att veta att jag inte behöver ta åt mig. Tack!


    queen


    Där är (och troligen förblir) vi nog oense. Men jag har i alla fall aldrig anklagat dig för att kränka någon.

    Ja, du har rätt...vi lär inte se öga mot öga om sakämnena inom politiken.

    Men hövlighet och respekt anser jag vara en viktig ingrediens för en saklig diskussion.

    Men visst kan jag vara kränkande... fråga bara blåfjant...
    Wink

    queen
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Fokusförskjutning

    Inlägg  PE Dal 2009-08-12, 00:11

    Red V .... kan Du förklara kopplingen till Nazismen???
    Eller är detta vad vi normala Demokrater kallar FOKUSFÖRSKJUTNING.?
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-12, 01:07

    Det är bara vänja dig Herr Pedal, Enligt Redlooser aka Redfiction så är alla som röstar på något av allianspartierna nazist. Finns en hel tråd där han raljerar om detta. Människan har tappat förståndet.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Alliansen hjälper alla som sosseriet

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-12, 01:10

    kastade ut i utanförskap!!! och dom är glada för det!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Redvictory 2009-08-12, 09:13

    Sossar-e-lata skrev:kastade ut i utanförskap!!! och dom är glada för det!

    Vilka är glada ditt bortskämda Djursholmsslödder?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-12, 12:02

    Minskar utanförskapet om vi tar in 200.000 nya per år?

    Smile
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  blueheaven 2009-08-12, 13:06

    Regndrottning skrev:
    Ja, du har rätt...vi lär inte se öga mot öga om sakämnena inom politiken.

    Men hövlighet och respekt anser jag vara en viktig ingrediens för en saklig diskussion.

    Men visst kan jag vara kränkande... fråga bara blåfjant...
    Wink

    queen

    Du är varken mer eller mindre kränkande än normalskribenten här!
    Det tjänar inget till att kasta sten i glashuset! Laughing

    Sponsored content


    Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet? - Sida 2 Empty Sv: Vad gör Alliansregeringen åt det växande utanförskapet?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 20:39