PE Dal skrev:Här verkar fantasigeneratorerna växla om till full fart.
Det var du som startade fantasigeneratorn och dina högerpolare fyller på med sitt bränsle!
PE Dal skrev:Här verkar fantasigeneratorerna växla om till full fart.
Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.
Regndrottning skrev:Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.
Jag finner det en intressant iaktagelse.... För det är högern som jag anser aldrig svarar på direkta frågor. Jag har t.o.m. blivit anklagad för kränkning när jag ställde en fråga om sakämnet. (Inget förolämpande alls).
Men bra att veta att jag inte behöver ta åt mig. Tack!
KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.
Här är en helt vanligt diskussion med frågor och motfrågor så varför ylar du om s.k avgrundsvänster , skulle den vara bättre om vi är SD anhängare lille tax??
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.
Vad menar du, taxpayer... får vi inte komma till tals, menar du?
Det är något odemokratisk av dig. Samt att det inte skulle bli någon diskussion om alla hade samma åsikt.
Jag håller dock med dig att PE Dal är vältalig.
Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:Fantastiskt intressant att se hur avgrundsvänstern debatterar. Här kommer den fantastiskt underhållande och mycket vältaliga PE Dal med några roliga inlägg och vad händer. Vänstern visar sitt sanna jag. Andra åsikter än deras göre sig icke besvär.
Här är en helt vanligt diskussion med frågor och motfrågor så varför ylar du om s.k avgrundsvänster , skulle den vara bättre om vi är SD anhängare lille tax??
Hm, tveksamt men troligen. Hade inte du bytt forum förresten?
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Du behöver nog knappast ta åt dig RD. Jag tänkte mest på hur anklagelserna haglar om borgarsvin och dylikt. Även Nazze dök som vanligt upp också. Inte speciellt debattvänligt klimat eller hur? Sedan är det intressant att det helt plötsligt är så viktigt att få svar på frågor men att svara på någon själv är inte att tänka på.
Jag finner det en intressant iaktagelse.... För det är högern som jag anser aldrig svarar på direkta frågor. Jag har t.o.m. blivit anklagad för kränkning när jag ställde en fråga om sakämnet. (Inget förolämpande alls).
Men bra att veta att jag inte behöver ta åt mig. Tack!
Där är (och troligen förblir) vi nog oense. Men jag har i alla fall aldrig anklagat dig för att kränka någon.
Sossar-e-lata skrev:kastade ut i utanförskap!!! och dom är glada för det!
Regndrottning skrev:
Ja, du har rätt...vi lär inte se öga mot öga om sakämnena inom politiken.
Men hövlighet och respekt anser jag vara en viktig ingrediens för en saklig diskussion.
Men visst kan jag vara kränkande... fråga bara blåfjant...